Tja sorry. Ben er nooit goed in geweestquote:
Gewoon verwijderen en niet verder naar om kijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:21 schreef Lutte het volgende:
'Je lurkte'-posts in het fobo zouden verboden moeten worden.
Jup.. Helaas gaat verwijderen zo lastig mobiel en dan schiet het er weer over. Vanavond de bezem er maar eens doorheen halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen en niet verder naar om kijken.
Okee, dat is lastig ja..quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Helaas gaat verwijderen zo lastig mobiel en dan schiet het er weer over. Vanavond de bezem er maar eens doorheen halen.![]()
Ohquote:
Ze wordt echt groot he (quote:Op zondag 19 juni 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhWat een lieve foto, en wat is ze alweer kleine beetjes veranderd. Thanks voor de foto!
Oh dat zou ik willen zienquote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe altijd Melanie C en en m'n zus Bryan Adams.
Ja echt weer een stukje ouder in het gezicht. En ze heeft een lekker zomers kleurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt echt groot he () !
Check dr twee verschillende kleuren ogen ook
Hij lijkt echtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is Thessa Bos![]()
En dit is Snoop Sjonnie Sjon!
[ afbeelding ]
Paar maandjes nu . En ze is idd poepbruinquote:
Leuk, mooie mini'squote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe altijd Melanie C en en m'n zus Bryan Adams.
quote:
Vond ze de kaart leuk?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
De begeleidster die hier net was, vond het ook al geweldige beesten.
NInaquote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe altijd Lovefool van the Cardigans. En dan het refrein met een heel snerpige kutstem.
Dat moet echt vreselijk klinken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe altijd Lovefool van the Cardigans. En dan het refrein met een heel snerpige kutstem.
Is het ook. Daarom zijn de mensen in mijn omgeving ook zo blij dat ie niet vaak op de radio komt. Ik doe het wel een keer karaoken.quote:
Snoop die net uit de coffeeshop komtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik echt vorig jaar of zo gekocht, vond ik net toen ik de tondeuze ging pakken nog in de verpakking
![]()
Kun jij m cool gangsta style shoppen een keer die foto?
Ik heb dr nog een, daar kijkt ie nog meer als Snoop![]()
[ afbeelding ]
Ja begrijp ik wel. Zo zullen veel mannen van mijn leeftijd of net daarboven iets hebben met Cryin, Crazy en Amazing van Aerosmith vanwege Alicia..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Die is ook wel leuk.
Maar Lovefool doet me denken aan Leonardo DiCaprio dus ja
Aaaah maar dat heb ik zelfs, ze was zo mooi in die clips.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel. Zo zullen veel mannen van mijn leeftijd of net daarboven iets hebben met Cryin, Crazy en Amazing van Aerosmith vanwege Alicia..
Ja, zeker. Die clip en dat nummer zal me ook wel lang bijblijven. Van Cryin' dan, dat was de eerste van die nummers die ik hoorde. Hoewel ik Amazing zowel muzikaal als tekstueel meer vind hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aaaah maar dat heb ik zelfs, ze was zo mooi in die clips.
Mij te sletterig, nee bedankt.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben vaak wel goede aanbiedingen Bos!
Ik ben heel benieuwd hoe DiCaprio is als hij de 50 gepasseerd is...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Die is ook wel leuk.
Maar Lovefool doet me denken aan Leonardo DiCaprio dus ja
Een kneedbare bierbuik denk ik. Dikke sigaar op de lip. Goed leven.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe DiCaprio is als hij de 50 gepasseerd is...
Oh ik hoop niet dikker, ik ben nog in shock van die dag dat ik hem ineens als zo'n bolletje op tv zagquote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een kneedbare bierbuik denk ik. Dikke sigaar op de lip. Goed leven.
Ik verwacht wel een knappe kop bij de 50+quote:
Growing painsquote:
Bedoel je Boner?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Jason
Michael
Carol
Maggie
Ben
en later Chris.
Of die vrienden van Michael, BOoker ofzo
Ja die wel. ANgelina Jolie niet. Tenminste niet hoe ze er uit ziet in The Tourist.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
David Duchovny en Johnny Depp worden keilekker oud hoor
Snoop en zijn homiesquote:Op zondag 19 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff een blokkie om met Snoop en zn homies, en dan moet ik toch echt ff gaan stofzuigen en dweilen voor het weekend voorbij is
Daar is ie het knapste.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met Johnny Depp, maar dit was toch wel een goed tijdperk
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij nog steeds samen met Vanessa Paradis? Mooi is dat
21 junpstreet was coolquote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met Johnny Depp, maar dit was toch wel een goed tijdperk
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou zo van die Hollywood-stellen die gewoon 10-20-30 jaar bij elkaar blijven, door elke orkaan, heerlijkquote:
Die lijkt ook op Snoop als ie een bepaald gezicht trekt.quote:
Ben je ook van de Johnny fanclub Omea?quote:
Nou kijk es Californication, ik zou m echt keihard doenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, die laatste foto, wat een burgerlul, nee bedankt![]()
En een oude kerel alsof het je vader is
Dan doe ik wel keihard Johnnyquote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kijk es Californication, ik zou m echt keihard doen
Huuuu. He's all yoursquote:
quote:
Johnny is ook niet m'n ding, al spreekt de ervaring dan wel weer aanquote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Johnny is me wat te iel![]()
Oh, Johnny de Mol, die zou ik ook wel doen
Niet zo een gladjakkergriek, meer een cavemangriekquote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die Griek, is dat een stereotype Griek om te zien, oh-oh?
Wat eruuuuuug~!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het hele laatste seizoen compleet vergeten te volgen...
doe niet aan fanclubsquote:Op zondag 19 juni 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook van de Johnny fanclub Omea?
Oh lekker rond en robuust?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet zo een gladjakkergriek, meer een cavemangriek
Just pimpin'quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Johnny de Mol lijkt me keileuk voor een keer, gewoon voor op het lijstje
goed zoquote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef pgrferrari het volgende:
Net de cd Deep Purple in Rock geluisterd![]()
Anderen maken die voor mijquote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die oranje PgrZijn dit dan allemaal foto's die mensen voor jou gemaakt hebben? Of ook andere foto's?
Tofquote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Anderen maken die voor mij
Net zoals oh-oh doet.
Oh wat zijn ze vreselijk schattig! Mooie roosjesquote:Op zondag 19 juni 2011 18:04 schreef Lutte het volgende:
Pisc!
[ afbeelding ]
(Ik kom wel net uit de douche, dat zie je aan mijn haar.)
Thx, ik vind ze ook echt leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat zijn ze vreselijk schattig! Mooie roosjesIk had steeds knopjes in m'n hoofd. Ze zijn erg leuk
Leuk om ze te zienquote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Ik had beloof nog een foto te posten dus bij deze.
Ik heb nu net een cd van Tesla aangezet. Wel lekkere muziek, ken je ze?quote:
Leuk Luttequote:Op zondag 19 juni 2011 18:04 schreef Lutte het volgende:
Pisc!
[ afbeelding ]
(Ik kom wel net uit de douche, dat zie je aan mijn haar.)
oh wow dat heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu net een cd van Tesla aangezet. Wel lekkere muziek, ken je ze?
Whahahahahaquote:
Jenna Marbles.quote:
Ik zie net Snoop op Mtv met die oude clip waar hij in honden verandert, Sjon had mee moeten doenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Zooooooo, honden uitgelaten en gewassen,kamer gestofzuigd en gedweild, gekookt, gegeten, afgewassen, gasfornuis gepoetst,wc is weer schoon, was gevouwen, was opgehangen, dalijk de laatste lading nog in de droger mikken en ik heb t weer gehad voor vandaag
Ja he, ik moet die foto bij Snoop zien te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net Snoop op Mtv met die oude clip waar hij in honden verandert, Sjon had mee moeten doen
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, ik moet die foto bij Snoop zien te krijgen
Zo, ik zal m'n epilepsie pilletje alvast nemen.quote:
Gewoon nog een keer proberen Vaduschk!quote:
Ja hun eerste cd Mechanical Resenance.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow dat heb ik al lang niet meer gehoord
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nog wel, ga zo wel naar school maar met een beetje mazzel komt hij eerder binnen want de bezorger is onderweg
Wat gaaf!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een pakje te maken, voor een vriendin die morgen jarig is.
Ik koop het hele jaar door prullaria voor dr, en dat ben ik nu allemaal in aan het pakken en in zo een doos die precies door de brievenbus past aan het proppen
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een pakje te maken, voor een vriendin die morgen jarig is.
Ik koop het hele jaar door prullaria voor dr, en dat ben ik nu allemaal in aan het pakken en in zo een doos die precies door de brievenbus past aan het proppen
Prachtigquote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Doen we al jaren.
Tis een soort van sport geworden.
Pakketpost is zonde van t geld, dr kan een hoop door de brievenbus hoor![]()
Ik heb nu onderzetters, prikkertjes voor eten voor in dr bento, een heel leuk etui, een pepermuntblikje ( ik heb dr nog een bemachtig, tis die ene vriendin, die toen ook die verjaardagswens van B kreeg, weet je wel) , nagellak, lippenbalsem, en dan vul ik m nog op met heel leuk snoepgoed van de Aldi, van die likschelpen oa
Jahaaaaaa bezorgmeneertje, ren voor Zwabberjongetje!quote:
Ik heb liever dat hij de auto neemt eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaaaaa bezorgmeneertje, ren voor Zwabberjongetje!
Ik heb echt al slippers, plastic borden, besteksetjes, lushlushlush, zelfgebakken hondenkoekjes en weet ik veel wat gestuurdquote:
Ja ik dacht al dat zij het was! Wat leuk zo'n pakket met allemaal leuke kleine spulliesquote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Doen we al jaren.
Tis een soort van sport geworden.
Pakketpost is zonde van t geld, dr kan een hoop door de brievenbus hoor![]()
Ik heb nu onderzetters, prikkertjes voor eten voor in dr bento, een heel leuk etui, een pepermuntblikje ( ik heb dr nog een bemachtig, tis die ene vriendin, die toen ook die verjaardagswens van B kreeg, weet je wel) , nagellak, lippenbalsem, en dan vul ik m nog op met heel leuk snoepgoed van de Aldi, van die likschelpen oa
quote:
Pgrquote:
Drive Forrest, drive!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij de auto neemt eigenlijk
Piquote:
Oh ik kwak er dan gewoon eentje voor buiten Europa op als ik die net heb liggen. Kan hij meteen naar de postquote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pi![]()
Gisteren 2 postcrossing kaartjes geschreven.
Alleen nog ff postzegels regelen.
Had nog 4 zegels voor buiten Europa, maar alle 2 de kaarten zijn voor binnen
dit uur ergens ga ik wegquote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel tijd heb je nog tot je naar school moet Zwabs?
Finland en Rusland.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kwak er dan gewoon eentje voor buiten Europa op als ik die net heb liggen. Kan hij meteen naar de post
Welke landen heb je?![]()
Mijn verjaardagskaart had ie geloof ik ook al in beslag genomen toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Straks pakt je vader je pakket uit, net als met de kerstkaarten toen
Uit Rusland krijg ik altijd kickass postzegelsquote:Op maandag 20 juni 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Finland en Rusland.
De standaard landen
Neem dan een Loveyoulongtime uit Thailand gekkie, ipv zo een lilleke koolsoep kokende Russinquote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ontvang geen kaartjes uit andere landen maar pakketjes, na een aantal keer duitsland, engeland en nu de vs, bestel ik straks maar een bruid uit rusland.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ontvang geen kaartjes uit andere landen maar pakketjes, na een aantal keer duitsland, engeland en nu de vs, bestel ik straks maar een bruid uit rusland.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem dan een Loveyoulongtime uit Thailand gekkie, ipv zo een lilleke koolsoep kokende Russin
Ja maar aangezien hij in juli jarig is had hij em dit keer wel doorquote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn verjaardagskaart had ie geloof ik ook al in beslag genomen toch?
Ik heb een hele poos veel Finse vrienden gehad, toen ik in Leuven studeerde ( Erasmusprogramma ) waren er veel finnen bijquote:
Oh!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar aangezien hij in juli jarig is had hij em dit keer wel door
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik moet ineens aan het Traktorboek denken, big boobies!
Nee ik ben net voorbij de helft, ik lig telkens in een deuk als die dochter de zinnen met klank van de vader voorbij laat komenquote:
Oh die ken ik niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens weer aan Crap Car denken uit dat boek
Oh echt?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ben net voorbij de helft, ik lig telkens in een deuk als die dochter de zinnen met klank van de vader voorbij laat komen
Oh dat komt dan nog denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet?
Ken je trouwens 'wreck this journal'? Die moet ik nog bestellen een keer
Ik ben er zuinig op, telkens half uurtje-uurtje lezenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik had m echt in twee dagen uit, vreselijk grappig, ik kon niet meer stoppen met lezen![]()
Maar ook heel sneu, maar toch, meer grappig
OH JA ik weet het weerquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er zuinig op, telkens half uurtje-uurtje lezenHij is echt sneu en grappig en alles tegelijk
Dat komt telkens terug, ze noemt hem telkens Crap Carquote:
Was je het na 3 weken zat? En even verhuizen doe je ook niet zo maar natuurlijk..quote:Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een hele poos veel Finse vrienden gehad, toen ik in Leuven studeerde ( Erasmusprogramma ) waren er veel finnen bij![]()
Ik wilde er gaan wonen na mijn jaar in de UK, maar na drie weken vakantie daar toch maar niet gedaan
Ohja, dealextreme en zo, moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is de 3e kaart die ik naar Finland schrijf
Ik bestel wel bij chinese websites zwabber
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je het na 3 weken zat? En even verhuizen doe je ook niet zo maar natuurlijk..
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohja, dealextreme en zo, moet ik ook nog eens doen
Als je een zon-zee-strand type bent kun je er niet aarden, en hier is het ook om 5 uur al donker in de winter maandenlangquote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was toen zo van de UK naar Finland verhuisd hoor, ik had al een baan daar zelfs
![]()
Maar die paar buitenlanders die ik er sprak zeiden allemaal doe het niet!
Het schijnt echt gruwelijk deprimerend te zijn, al die maanden met zo weinig daglicht
Naja, dat ben ik helemaal niet, ik hou best van de winter, maar het schijnt echt heel erg te zijn daar. Wat mij het meeste tegenstond is dat zuipen wat echt iedereen daar doetquote:Op maandag 20 juni 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een zon-zee-strand type bent kun je er niet aarden, en hier is het ook om 5 uur al donker in de winter maandenlang
Ik heb nog niet bij chinese winkels besteld, maar die uit de vs is thinkgeek.com, die uit duitsland is een muziekwinkel thomann.de, en die uit engeland was voor warhammer spul gamesworkshop.comquote:
thinkgeekquote:Op maandag 20 juni 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog niet bij chinese winkels besteld, maar die uit de vs is thinkgeek.com, die uit duitsland is een muziekwinkel thomann.de, en die uit engeland was voor warhammer spul gamesworkshop.com
Dat waren zeker Amerikanen die dat liepen te blatenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat ben ik helemaal niet, ik hou best van de winter, maar het schijnt echt heel erg te zijn daar. Wat mij het meeste tegenstond is dat zuipen wat echt iedereen daar doet
Niets mis met zuipenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat ben ik helemaal niet, ik hou best van de winter, maar het schijnt echt heel erg te zijn daar. Wat mij het meeste tegenstond is dat zuipen wat echt iedereen daar doet
Warhammer, daar was de nerd van onze klas druk mee op de middelbare.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog niet bij chinese winkels besteld, maar die uit de vs is thinkgeek.com, die uit duitsland is een muziekwinkel thomann.de, en die uit engeland was voor warhammer spul gamesworkshop.com
Nee ik zit nu dus te wachten op dat pakketjequote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
thinkgeekecht grappig spullen die ze daar hebben.
![]()
Heb je je Portal kubus al?
Oh je hebt echt van die superfanatieke urkels die het spel stiekem een beetje verpesten jaquote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Warhammer, daar was de nerd van onze klas druk mee op de middelbare.
Ah verklaart een hoopquote:
Nou ja ik zou daar ook gaan wonen en werken dus die indruk was wel van belangquote:Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah verklaart een hoop
In Amsterdam liggen de junks ook op de bankjes.
Hoax, ik lig hier op de bankquote:Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah verklaart een hoop
In Amsterdam liggen de junks ook op de bankjes.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien eens een schep turf in een vlop doen dan
Ik zou nooit in zo'n grote stad gaan wonen, net als dat ik never nooit in Amsterdam zou willen wonen tussen de ellende in. Of je moet in Oud-Zuid gaan zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ik zou daar ook gaan wonen en werken dus die indruk was wel van belang
Helsinki is ook niet met A'dam te vergelijken, omdat het toch de Finse cultuur heeft, maar het blijft stad met junks en toestanden, net als in A'dam.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Helsinki is veel leuker dan Amsterdam![]()
Amsterdam vind ik leuk voor een dagje maar ik zou dr no way willen wonen.
Maastricht is perfect, niet die randstedelijke stress
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
Maastricht is tof, als je geen hakken draagt
Ik kom hier ook niet vandaan hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helsinki is ook niet met A'dam te vergelijken, omdat het toch de Finse cultuur heeft, maar het blijft stad met junks en toestanden, net als in A'dam.
Maastricht ben ik nooit geweest, oh ja wel een keer om te stappenMaar wat ik van jouw foto's zie is het echt prachtig, kan me voorstellen dat als je daar woont je nooit meer weg wilt.
Enige minpunt, zo ver weg van alles.
Naja, je weet dat je zo hier in kan trekken hequote:
Potverdulleke, en ik en Pgr maar wachtenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, je weet dat je zo hier in kan trekken he![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom alleen al een keer voor jou en je hondjes oh-oh, al woon je in Grôning
Zwabber speelt hard to get, dat kan ik verdomme niet uitstaanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdulleke, en ik en Pgr maar wachten
Hij steigert eldersquote:Op maandag 20 juni 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabber speelt hard to get, dat kan ik verdomme niet uitstaan
Besta jij echt dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom alleen al een keer voor jou en je hondjes oh-oh, al woon je in Grôning
Nee, ik ben een kloon.quote:
quote:
* pgrferrari zijn spullen pakt en vertrekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdulleke, en ik en Pgr maar wachten
Ik moest zo lachen, ze had zomaar m'n favo bier in huis gehaald vrijdag.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Alhoewel, steigert ie daar inmiddels echt al?
Ik geloof dr niks meer van
Bestaat zij echt dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, ze had zomaar m'n favo bier in huis gehaald vrijdag.
De rest vroeg of er nog normaal bier was, nee was het antwoord, ze had alleen maar speciaalbier in huis
Zij met een sip gezicht aan hun biertjes nippen
Hahahaha ik heb dr inmiddels net zoveel vertrouwen in als jijzelf geloof ikquote:
Ja, ik heb dr zelfs godverdehoerende een ijsje voor gekochtquote:
Je slaat echt helemaal niet hard genoeg, sukkelquote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn mailorderbruid die tegensputtert
Onderschept door de douane?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn mailorderbruid die tegensputtert
Hannibalquote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja merde, het regent nog steeds hier , ik wilde nog wel zo graag ff op de Griend gaan kijken of Hannibal en Lotje ook weer buiten wilden komen spelen vandaag
quote:
Blablabla, of dr geneukt is Zwab, DAT is wat teltquote:Op maandag 20 juni 2011 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
Het was ontzettend gezellig, tequila en 80% strohrum werden gedronken, en de volgende ochtend daar blauwe pannekoeken gegeten, want ze had kleurstof in het beslag gedaan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blablabla, of dr geneukt is Zwab, DAT is wat telt
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ow mèn, stel dat ze straks totaal niet kan neuken, dan ben je echt genaaid
Wootquote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit, ik zoek meer een soulmate dan een fuckbuddyquote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
Whehehe, die luchtzakjes
[ afbeelding ]
De shirts zijn voor mij, de cube en zonnewijzer zijn voor een vriendin van me waar ze het steeds over hebben hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
Aan wie ga je het geven?
En ziet er leuk uit![]()
En het is in nederland zeldzaam en beschermdquote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Het groeit hier in het bos, ik pluk het altijd en dan maak ik er pesto mee![]()
Je kan er ook brood mee bakken en zo, en de lokale biologische kaasboer, die maken er kaas mee![]()
[ afbeelding ]
Het ruikt echt heeeeeeerlijk, als je er langs loopt in het bos krijg je meteen honger
Okeequote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Het groeit hier in het bos, ik pluk het altijd en dan maak ik er pesto mee![]()
Je kan er ook brood mee bakken en zo, en de lokale biologische kaasboer, die maken er kaas mee![]()
[ afbeelding ]
Het ruikt echt heeeeeeerlijk, als je er langs loopt in het bos krijg je meteen honger
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het is in nederland zeldzaam en beschermd
Zwabber zei ook Nederland, niet Maastrichtquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou hier is het vergeven dr mee hoor.
Tis ook niet beschermd hier
Zo kansloos he, jullie zouden willen dat jullie in zo een prachtig stukje Nederland met daslook woondenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwabber zei ook Nederland, niet Maastricht
Dat maakt het zo lekker exclusiefquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo kansloos he, jullie zouden willen dat jullie in zo een prachtig stukje Nederland met daslook woonden
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ach voor mij is een stadse omgeving zoals nu waarschijnlijk het beste. Zonder rijbewijs kun je haast niet overleven in een landelijk gebied.
Okee, Maastricht niet. Maar al die dorpen er om heen. Ik zou het ook moeilijk hebben als ik in een dorp als Reusel, Steensel, Knegsel of Bladel zou gaan wonen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen rijbewijs, Maastricht is geen dorp hoor
Ik woon aan de rand van Maastricht.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Maastricht niet. Maar al die dorpen er om heen. Ik zou het ook moeilijk hebben als ik in een dorp als Reusel, Steensel, Knegsel of Bladel zou gaan wonen.
Ik ben naar maastricht geweest en heb daar een hele dag lol gehad, en dat zonder rijbewijsquote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ach voor mij is een stadse omgeving zoals nu waarschijnlijk het beste. Zonder rijbewijs kun je haast niet overleven in een landelijk gebied.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik woon in de randstad, en woon nog meer afgelegen dan oh-oh
Dus tzaziki kan voortaan ook doordeweeksquote:
Heus wel met het nachtnet toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Daar zeg je wat
Eens kijken of ik wel thuis kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |