Tja sorry. Ben er nooit goed in geweestquote:
Gewoon verwijderen en niet verder naar om kijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:21 schreef Lutte het volgende:
'Je lurkte'-posts in het fobo zouden verboden moeten worden.
Jup.. Helaas gaat verwijderen zo lastig mobiel en dan schiet het er weer over. Vanavond de bezem er maar eens doorheen halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen en niet verder naar om kijken.
Okee, dat is lastig ja..quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Helaas gaat verwijderen zo lastig mobiel en dan schiet het er weer over. Vanavond de bezem er maar eens doorheen halen.![]()
Ohquote:
Ze wordt echt groot he (quote:Op zondag 19 juni 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhWat een lieve foto, en wat is ze alweer kleine beetjes veranderd. Thanks voor de foto!
Oh dat zou ik willen zienquote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe altijd Melanie C en en m'n zus Bryan Adams.
Ja echt weer een stukje ouder in het gezicht. En ze heeft een lekker zomers kleurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt echt groot he () !
Check dr twee verschillende kleuren ogen ook
Hij lijkt echtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is Thessa Bos![]()
En dit is Snoop Sjonnie Sjon!
[ afbeelding ]
Paar maandjes nu . En ze is idd poepbruinquote:
Leuk, mooie mini'squote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe altijd Melanie C en en m'n zus Bryan Adams.
quote:
Vond ze de kaart leuk?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
De begeleidster die hier net was, vond het ook al geweldige beesten.
NInaquote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe altijd Lovefool van the Cardigans. En dan het refrein met een heel snerpige kutstem.
Dat moet echt vreselijk klinken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe altijd Lovefool van the Cardigans. En dan het refrein met een heel snerpige kutstem.
Is het ook. Daarom zijn de mensen in mijn omgeving ook zo blij dat ie niet vaak op de radio komt. Ik doe het wel een keer karaoken.quote:
Snoop die net uit de coffeeshop komtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik echt vorig jaar of zo gekocht, vond ik net toen ik de tondeuze ging pakken nog in de verpakking
![]()
Kun jij m cool gangsta style shoppen een keer die foto?
Ik heb dr nog een, daar kijkt ie nog meer als Snoop![]()
[ afbeelding ]
Ja begrijp ik wel. Zo zullen veel mannen van mijn leeftijd of net daarboven iets hebben met Cryin, Crazy en Amazing van Aerosmith vanwege Alicia..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Die is ook wel leuk.
Maar Lovefool doet me denken aan Leonardo DiCaprio dus ja
Aaaah maar dat heb ik zelfs, ze was zo mooi in die clips.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel. Zo zullen veel mannen van mijn leeftijd of net daarboven iets hebben met Cryin, Crazy en Amazing van Aerosmith vanwege Alicia..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |