Dus nog even wachten!!quote:We're getting closer!!!
binnen 14 dagen meer.
same for me.quote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat Working On A Dream nooit echt aangeslagen is bij mij, Magic wel helemaal grijs gedraaid maar WOAD vond ik maar so-so...
Yeah ik hoop dat ik iemand kan vinden die ook naar deze held wil gaan. Ben benieuwd wat voor podium Bruce zal doen. Gelderdome?quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef Razer het volgende:
WOW!!!!
Dit is het beste begin van een week ooit! Dit wordt de baas lief aankijken in 2012!
Zo een zin in een nieuwe Bruce tour! En ook nog wel met E-Street, wat wil een mens nog meer?
Geweldige periode gaat weer aanbreken, bootlegs, concertverslagen, setlists... En een nieuw album om weer helemaal gaar te draaien.
quote:
Ze doen het iig niet meer, maar dat het niet zou mogen weet ik eigenlijk niet zeker. Wil de gemeente het niet meer dan? Je zou verwachten dat ze op dat punt toch de Arena wel verslaan qua geluid etc.quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
dat zou ideaal zijn, maar in de Kuip mogen toch geen concerten gehouden meer worden?
Jawel joh, lekker voor het postkantoor slapen, een nachtje kamperen voor de Kuip, en dan sta je ineens vooraan recht voor "the Boss" himself. Dié energie krijg je niet op het veld, of op de tribunes, bij Bruce in the pit staan is echt een ervaring.quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Norrage het volgende:
Van mij mag ie een nieuw album achterwege laten maar een nieuwe tour, mmmm. Maar weet niet of ik daar wel heen ga hoor zo fucking duur en ik haat stadionconcerten.
ziek is ziekquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit me nu al druk te maken over hoe ik het moet doen als het net op een schooldag is of zo..
Nu ik degene ben die vóór de klas staat heb ik daar toch wat meer moeite mee.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu ik degene ben die vóór de klas staat heb ik daar toch wat meer moeite mee..
Misschien kunnen ze een speciale uitzondering maken en je uitroosteren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit me nu al druk te maken over hoe ik het moet doen als het net op een schooldag is of zo..
School klinkt gewoon alsof jullie 14 jaar oud zijn ofzo...quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Norrage toch! Je kent me toch wel al wat langer dan vandaag?
Ik denk eerder Gelredome of die nieuwe Ziggo dome en dan bij die laatste 2 avonden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb echt een naar voorgevoel dat hij in NL enkel naar de ArenA komt, aangezien dat de grootste lokatie is voor zulke concerten als deze.
Al viel U2 niet tegen 2 jaar geleden aldus Mandéra.
Ik ben er sowieso bij! NL of BE weet ik nog niet, denk dat het gezien prijzen en zalen BE wordt.
Klinkt uiteraard niet verkeerd, maar toch gok ik (helaas) ArenA aangezien daar toch 60.000 man in kan en Bruce denk ik niet 2x gaat optreden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Ik denk eerder Gelredome of die nieuwe Ziggo dome en dan bij die laatste 2 avonden?
Ik ben 1x in de Gelredome geweest en dat was voor Bruce en dat vond ik echt kut....ik ga nooit meer naar stadionconcerten. Het grootste wat ik doe is Ahoy.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt uiteraard niet verkeerd, maar toch gok ik (helaas) ArenA aangezien daar toch 60.000 man in kan en Bruce denk ik niet 2x gaat optreden.
Gelredome is wel nice qua geluid, althans heb er 1x gezeten vorig jaar en dat was goed te doen.
Dag na de Peppers?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:09 schreef Operc het volgende:
Gerucht wat op internet gonst is 29 juni, Goffert park.
Tsja, qua organisatie zou t wel perfect zijn. Keer bij Coldplay gewerkt daar en het is toch een behoorlijke onderneming gezien het normaal enkel een grasvlakte is. Misschien dan de zaterdag Werchter, kunnen we 2 keerquote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dag na de Peppers?.
Edit: 29 juni is op een vrijdag! Dat zou briljant zijn.
Ja ik was er ook toen, Coldplay in Goffert deed er ook niet zo gek lang over hoor...quote:Op donderdag 24 november 2011 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben naar de Peppers geweest toen ze in Ahoy waren, een aantal weken geleden. Hele concert duurde anderhalf uur (inclusief toegift). Ik voelde me een partij bekocht zeg..
Bron: blogness on the edge of town.quote:So far, we have official and rumored dates for Bruce Springsteen’s 2012 World Tour which was announced on November 20th. According to BruceSpringsteen.net, Bruce’s official webpage, the first dates to be announced are:
21 June Sunderland, England (Stadium of Light)
22 June Manchester, England (Etihad Stadium)
24 June Isle of Wight, England (Isle of Wight Festival)
14 July London, England (Hard Rock Calling)
There’s also some confirmed dates in Italy that aren’t listed on the website:
7 June Milan, Italy (Giuseppe Meazza Stadium (San Siro))
10 June Florence,Italy (Artemio Franchi Stadium)
11 June Trieste, Italy (Nereo Rocco Stadium)
And, one date confirmed for Portugal:
3 June Lisbon, Portugal (Rock Rio Music Festival)
Updated 11/24/11 (Happy Thanksgiving!)
Confirmed Dates:
Germany
25 May Frankfurt, Germany (Commerzbank Arena)
27 May Cologne, Germany (Rhein Energie Stadium)
30 May Berlin, Germany (Olympia Stadium)
12 July Vienna, Germany (Ernst-Happel Stadium)
Ireland
17 July Dublin, Ireland (RDS Showgrounds)
Norway
21 July Oslo, Norway (Valle-Hovin)
23 July Bergen, Norway (Koengen Bergen)
France (confirmed via email from Gérard Drouot Productions)
19 June Montpellier, France (Park & Suites Arena)
4 & 5 July Paris, France (Paris Bercy)
The rumored dates keep rolling in! Here’s a list of what we’ve heard so far:
5-8 July Headlining the Roskilde Festival Denmark
2 June Donostia-San Sebastian, Spain Anoeta Stadium
Rustig maar komt goed!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Betekend dat geen Bruce in NL?
komt er gewoon hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Betekend dat geen Bruce in NL?
Hier ook, wel 2 uur school skippen maar ja er zijn belangrijkere dingen dan school. En zong Springsteen al niet eens 'We learned more from a 3 minute record than we ever learn in school'quote:Op donderdag 24 november 2011 17:17 schreef SuzukiSwift het volgende:
Maandag maar kaarten proberen te scoren voor het concert in Köln!
Ben er twee keer met een concert geweest. Geluidskwaliteit subliem, Belgisch publiek op tribune's wat tammer als in Nederland of Duitsland.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Jarno het volgende:
Antwerpen zou ook te doen zijn ja, hoe is het Sportpaleis eigenlijk qua concerten?
Vooralsnog wel, maar er is nog behoorlijk wat ruimte in het schema zoals dat er nu staat...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpaleis is toffe zaal. Maar als ik het allemaal goed begrijp pist België er naast.
Het zou kunnen natuurlijk, maar de vraag is of Mojo en dergelijke hem weer op Pinkpop willen hebben. Ik zou het prima vinden, maar los concert in de Goffert zou ik ook heel tof vinden. (of beide natuurlijk.) Mocht hij ook op Werchter staan, dan liever Pinkpop, dan liggen de twee data een beetje uit elkaar en is het een optie om naar beide te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef fruityloop het volgende:
Ik lees ook pinkpop 28-05 als mogelijk gerucht, net als Nijmegen van die ticketboer, het is echt nog zwaar in de mist van afgelopen dagen gehuld helaas.
Wij zitten te denken aan Florence, en een concert in Nederland, maar liever geen pinkpop, heb hem liever alleen. Maar Duitsland is ook nog een optie, is hier niet zo ver vandaan. Er zijn trouwens al kaarten in de verkoop voor San Siro in Milaan, maar dat stadion trekt me niet echt.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Het zou kunnen natuurlijk, maar de vraag is of Mojo en dergelijke hem weer op Pinkpop willen hebben. Ik zou het prima vinden, maar los concert in de Goffert zou ik ook heel tof vinden. (of beide natuurlijk.) Mocht hij ook op Werchter staan, dan liever Pinkpop, dan liggen de twee data een beetje uit elkaar en is het een optie om naar beide te gaan.
dat is uiteraard onder andere afhankelijk van het aantal kaarten dat de verkoop ingaatquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft iemand enig idee of hoe snel zo'n Bruce concert uitverkoopt? Zal mijn eerste keer zijn namelijk
Klinkt tofquote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wij zitten te denken aan Florence, en een concert in Nederland, maar liever geen pinkpop, heb hem liever alleen. Maar Duitsland is ook nog een optie, is hier niet zo ver vandaan. Er zijn trouwens al kaarten in de verkoop voor San Siro in Milaan, maar dat stadion trekt me niet echt.
5 minuten ongeveer duurde het de vorige keren...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat is uiteraard onder andere afhankelijk van het aantal kaarten dat de verkoop ingaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |