Klinkt uiteraard niet verkeerd, maar toch gok ik (helaas) ArenA aangezien daar toch 60.000 man in kan en Bruce denk ik niet 2x gaat optreden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Ik denk eerder Gelredome of die nieuwe Ziggo dome en dan bij die laatste 2 avonden?
Ik ben 1x in de Gelredome geweest en dat was voor Bruce en dat vond ik echt kut....ik ga nooit meer naar stadionconcerten. Het grootste wat ik doe is Ahoy.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt uiteraard niet verkeerd, maar toch gok ik (helaas) ArenA aangezien daar toch 60.000 man in kan en Bruce denk ik niet 2x gaat optreden.
Gelredome is wel nice qua geluid, althans heb er 1x gezeten vorig jaar en dat was goed te doen.
Dag na de Peppers?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:09 schreef Operc het volgende:
Gerucht wat op internet gonst is 29 juni, Goffert park.
Tsja, qua organisatie zou t wel perfect zijn. Keer bij Coldplay gewerkt daar en het is toch een behoorlijke onderneming gezien het normaal enkel een grasvlakte is. Misschien dan de zaterdag Werchter, kunnen we 2 keerquote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dag na de Peppers?.
Edit: 29 juni is op een vrijdag! Dat zou briljant zijn.
Ja ik was er ook toen, Coldplay in Goffert deed er ook niet zo gek lang over hoor...quote:Op donderdag 24 november 2011 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben naar de Peppers geweest toen ze in Ahoy waren, een aantal weken geleden. Hele concert duurde anderhalf uur (inclusief toegift). Ik voelde me een partij bekocht zeg..
Bron: blogness on the edge of town.quote:So far, we have official and rumored dates for Bruce Springsteen’s 2012 World Tour which was announced on November 20th. According to BruceSpringsteen.net, Bruce’s official webpage, the first dates to be announced are:
21 June Sunderland, England (Stadium of Light)
22 June Manchester, England (Etihad Stadium)
24 June Isle of Wight, England (Isle of Wight Festival)
14 July London, England (Hard Rock Calling)
There’s also some confirmed dates in Italy that aren’t listed on the website:
7 June Milan, Italy (Giuseppe Meazza Stadium (San Siro))
10 June Florence,Italy (Artemio Franchi Stadium)
11 June Trieste, Italy (Nereo Rocco Stadium)
And, one date confirmed for Portugal:
3 June Lisbon, Portugal (Rock Rio Music Festival)
Updated 11/24/11 (Happy Thanksgiving!)
Confirmed Dates:
Germany
25 May Frankfurt, Germany (Commerzbank Arena)
27 May Cologne, Germany (Rhein Energie Stadium)
30 May Berlin, Germany (Olympia Stadium)
12 July Vienna, Germany (Ernst-Happel Stadium)
Ireland
17 July Dublin, Ireland (RDS Showgrounds)
Norway
21 July Oslo, Norway (Valle-Hovin)
23 July Bergen, Norway (Koengen Bergen)
France (confirmed via email from Gérard Drouot Productions)
19 June Montpellier, France (Park & Suites Arena)
4 & 5 July Paris, France (Paris Bercy)
The rumored dates keep rolling in! Here’s a list of what we’ve heard so far:
5-8 July Headlining the Roskilde Festival Denmark
2 June Donostia-San Sebastian, Spain Anoeta Stadium
Rustig maar komt goed!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Betekend dat geen Bruce in NL?
komt er gewoon hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Betekend dat geen Bruce in NL?
Hier ook, wel 2 uur school skippen maar ja er zijn belangrijkere dingen dan school. En zong Springsteen al niet eens 'We learned more from a 3 minute record than we ever learn in school'quote:Op donderdag 24 november 2011 17:17 schreef SuzukiSwift het volgende:
Maandag maar kaarten proberen te scoren voor het concert in Köln!
Ben er twee keer met een concert geweest. Geluidskwaliteit subliem, Belgisch publiek op tribune's wat tammer als in Nederland of Duitsland.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Jarno het volgende:
Antwerpen zou ook te doen zijn ja, hoe is het Sportpaleis eigenlijk qua concerten?
Vooralsnog wel, maar er is nog behoorlijk wat ruimte in het schema zoals dat er nu staat...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Sportpaleis is toffe zaal. Maar als ik het allemaal goed begrijp pist België er naast.
Het zou kunnen natuurlijk, maar de vraag is of Mojo en dergelijke hem weer op Pinkpop willen hebben. Ik zou het prima vinden, maar los concert in de Goffert zou ik ook heel tof vinden. (of beide natuurlijk.) Mocht hij ook op Werchter staan, dan liever Pinkpop, dan liggen de twee data een beetje uit elkaar en is het een optie om naar beide te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef fruityloop het volgende:
Ik lees ook pinkpop 28-05 als mogelijk gerucht, net als Nijmegen van die ticketboer, het is echt nog zwaar in de mist van afgelopen dagen gehuld helaas.
Wij zitten te denken aan Florence, en een concert in Nederland, maar liever geen pinkpop, heb hem liever alleen. Maar Duitsland is ook nog een optie, is hier niet zo ver vandaan. Er zijn trouwens al kaarten in de verkoop voor San Siro in Milaan, maar dat stadion trekt me niet echt.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Het zou kunnen natuurlijk, maar de vraag is of Mojo en dergelijke hem weer op Pinkpop willen hebben. Ik zou het prima vinden, maar los concert in de Goffert zou ik ook heel tof vinden. (of beide natuurlijk.) Mocht hij ook op Werchter staan, dan liever Pinkpop, dan liggen de twee data een beetje uit elkaar en is het een optie om naar beide te gaan.
dat is uiteraard onder andere afhankelijk van het aantal kaarten dat de verkoop ingaatquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft iemand enig idee of hoe snel zo'n Bruce concert uitverkoopt? Zal mijn eerste keer zijn namelijk
Klinkt tofquote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wij zitten te denken aan Florence, en een concert in Nederland, maar liever geen pinkpop, heb hem liever alleen. Maar Duitsland is ook nog een optie, is hier niet zo ver vandaan. Er zijn trouwens al kaarten in de verkoop voor San Siro in Milaan, maar dat stadion trekt me niet echt.
5 minuten ongeveer duurde het de vorige keren...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat is uiteraard onder andere afhankelijk van het aantal kaarten dat de verkoop ingaat
Toen op Pinkpop ging het snel (weet niet of je daar op doelt). Maar toen waren het maar 15.000 kaarten, geen 50.000.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
5 minuten ongeveer duurde het de vorige keren...
http://www.koelnticket.de verkoopt ook kaarten voor het concert van Keulen.quote:
Ok Thanks voor de info, hoop dat ik er tussen kom. Wordt weer billen knijpen!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ging het snel (weet niet of je daar op doelt). Maar toen waren het maar 15.000 kaarten, geen 50.000.
Wil je gaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Felagund het volgende:
Vvk voor concert Keulen start om 9:00, wie heeft dat bedacht. Dan ben ik net aan het werk.
gelredome en arena heb ik het over.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ging het snel (weet niet of je daar op doelt). Maar toen waren het maar 15.000 kaarten, geen 50.000.
Echt binnen 5 minuten? Shit...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
gelredome en arena heb ik het over.
Zit het wel sterk te overwegen, ik kan gratis met de trein naar Keulen, het is ook maar 25 minuutjes. Maar ik moet wel dan aan kaartjes kunnen komen en iemand die meewil, zou in Nederland een kleiner probleem zijn.quote:
De enige manier op enige zekerheid is al dat online-geneuzel te laten voor wat het is, want dat kunnen alleen de Duitsers goed, en wij Nederlanders niet. Dat betekend gezellig een nachtje gaan kamperen voor het postkantoor, met nog wat Bruce fans.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok Thanks voor de info, hoop dat ik er tussen kom. Wordt weer billen knijpen!
Je kunt nergens meer voor de deur liggen. Ik weet bijna zeker dat de verkoop via Livenation gaat en dat gaat alleen maar via internet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De enige manier op enige zekerheid is al dat online-geneuzel te laten voor wat het is, want dat kunnen alleen de Duitsers goed, en wij Nederlanders niet. Dat betekend gezellig een nachtje gaan kamperen voor het postkantoor, met nog wat Bruce fans.
Maar goed, nu dat niet meer kan, zal het moeten bij een andere fysieke ticketpoint locatie, zal eens kijken waar ik nu voor de deur ga liggen.
quote:NIJMEGEN - Bruce Springsteen & The E-Street Band komen niet naar Nijmegen op 29 juni 2012. Dat meldt concertorganisator Mojo vrijdag. Donderdag gingen op internet geruchten dat hij tijdens zijn Europese tour volgend voorjaar op de Goffertweide zou spelen.
Ook worden op een dubieuze website zelfs kaarten à 115 euro aangeboden. Volgens Marianne Manders van Mojo is dat onzin. Ze betreurt dat 'dergelijke speculanten' kaarten verkopen van concerten die niet plaats gaan vinden. "Dat gebeurt helaas vaker, ik hoop dat mensen die al kaarten gekocht hebben hun geld terug krijgen."
Of Bruce Springsteen tijdens zijn Europese tour (hij speelt in elk geval in Engeland en Frankrijk) Nederland aandoet, sluit Manders niet uit. "Daar zijn we op dit moment mee bezig." Zeker is dat het niet Nijmegen wordt. "We zijn al met andere concerten bezig op de Goffert in die periode."
Vrijdag om 10.00 uur is de verkoop van kaarten voor de Red Hot Chili Peppers begonnen. Die staan 28 juni op de Goffert.
Mojo en een concert in de Kuip.........quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:26 schreef Razer het volgende:
Mooi dan blijft er hoop voor De Kuip, of een ander leuk stadion
Hmm... Ik heb me ook aangemeld, maar waarom lukt het mij dan niet om kaarten te bestellen? :Squote:Op zaterdag 26 november 2011 10:29 schreef Benigoi het volgende:
Kaarten voor duitsland zijn vandaag al in de (voor)verkoop gegaan op eventim.de als je registriert bent.
Maat belde me net op dat hij kaarten voor Frankfurt en Köln heeft besteld![]()
Mijn weekend kan niet meer stuk
Dat stadion in Keulen is open, dus dat klinkt altijd beter als eentje met een dak er op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al meerdere keren kaartjes besteld bij Eventim, ze zijn absoluut betrouwbaar!
Over de akoestiek in Keulen kan ik niets zeggen, en je twijfel over wachten op Nederlandse data deel ik..
Ja dan kun je eigen plaatsen kiezen, maar ik verwacht dat... Alle goede plaatsen dan aan de mensen vergeven zijn die vandaag besteld hebben, first come first serve hoop ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:43 schreef tntster het volgende:
Als je een zitplaats wilt kun je alleen kiezen categorie 1 of 2![]()
Das wel een heel ruim begrip..waarom werken ze niet met de vak nr's die op de plattegrond staan? is dit wel in de normale verkoop die maandag ingaat?
Voor welk vak heb je kaarten besteld? Kun je vinden onder Mein Eventim. Ik was er vanmorgen vroeg bij met de kaarten, duurste kaartjes besteld, maar vak gekregen aan andere kant van het stadion. Echt weer bezeikte boel allemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:01 schreef tntster het volgende:
Heb net besteld en bevestiging gekregen..een ding is zeker..ich bin dahrbei!! ...ofzoiets
twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zondag 27-11-2011 om 16:03:22Bruce Springsteen weer op #pinkpop 2012. Leon Ramakers maakt dat net bekend op #jansmeets 50 jaar in de popmuziek reageer retweet
Wat kosten die kaarten? Denk dat ik ook naar Keulen gaquote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Mandéra het volgende:
Waarom nou weer op Pinkpop??? Dan ga ik wel naar Keulen, verdomme.
http://www.eventim.de/bru(...)evdetailb&key=665263$1853462quote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat kosten die kaarten? Denk dat ik ook naar Keulen ga
dank uquote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef Mandéra het volgende:
[..]
http://www.eventim.de/bru(...)evdetailb&key=665263$1853462
Vind ze goed aan de prijs daarom, maar dat zijn ze overal helaas.quote:
Op pinkpop.nl staat dat het zijn enige show in de Benelux gaat zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wellicht komt er nog een concert in Antwerpen, hoop ik zo erg!!
Dit, sowieso liever op Pinkpop dan in de Arena hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef Operc het volgende:
Wat is er zo erg aan dat hij op Pinkpop staat in plaats van een los concert?
Andere headliners moeten hun show op Pinkpop misschien inkorten, maar Springsteen mag gewoon zijn normale kunstje doen hoor
Wat maakt het verschil met Ahoy/Gelredome dan?quote:Op zondag 27 november 2011 17:14 schreef beantherio het volgende:
Ik ben hier niet blij mee. Ik had gehoopt op weer een normaal concert in Ahoy of zo. Of anders misschien Gelredome. Maar niet weer Pinkpop.
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je betaalt nu dezelfde prijs voor een los concert en kan ook nog 15 andere bands zien. Win-Win.
Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil met Ahoy/Gelredome dan?
Het is korter dan een normaal concert. ok, de vorige keer mocht ie van Smeets wat langer, maar nog steeds is het dan veel korter dan een normaal concert. Verder, zoals gezegd, is een festival gewoon suf om Bruce te zien. Je wilt alleen Bruce zien!quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef Operc het volgende:
Wat is er zo erg aan dat hij op Pinkpop staat in plaats van een los concert?
Andere headliners moeten hun show op Pinkpop misschien inkorten, maar Springsteen mag gewoon zijn normale kunstje doen hoor
Niet indoor kan ik me voorstellen (hoewel, als het goed weer is, is buiten ook wel sfeervol.) Maar dat je alleen voor Bruce gaat is toch niet erg? Dat kan toch nog steeds? (Gezien er dagkaarten zijn enzo.)quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer.
Klapstoeltje onder de arm en lekker op het veld gaan zitten. Wat is het probleem?quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen zitplaatsen. Dat vind ik storend aan zo'n festival setting. Mij maakt het niet uit, maar ik ken mensen die daardoor niet (kunnen) gaan. Vind ik kut.
Amen!quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Waarom is het kut dat Bruce op Pinkpop staat? Omdat:
- Er niks intiem is aan een grasveld waar 70000 man staat te hossen.
- Het geluid vast ook 3x niks is.
- De kans dat je op een goede plek staat vrij klein is
- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken
en zo zijn er nog wel een hoop redenen.
Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.quote:
Als hij niet op Pinkpop had gestaan was het gezien de andere concerten die hij geeft de Arena geworden, dat is ook allesbehalve intiem en massaal. Sowieso pokke geluid daar in die betonnen galbak.quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken
- Gelredome/ArenA wel intiem dan?quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.
Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
Maar juist Bruce moet je niet dat soort restricties opleggen. Die moet gewoon kunnen spelen zolang hij er zin in heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.
...vind jij.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
Headliners zullen de komende weken wel verschijnen. Daarna nog wat losse namen door middel van bands die hun tourschema online gooien en daar Pinkpop al in hebben staan, de rest eind februari/ begin maart.quote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
denk ik ook. de vorige keer waren ze er niet al te blij mee.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef Fargo het volgende:
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
woensdag 29 februariquote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
Er zijn ook zogenaamde Front Of Stage kaarten die zijn het beste sta je volgens het zaalplan in de eerste 2 vakken. Daarna zullen de door jou genoemde staanplaatsen komen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Felagund het volgende:
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?
Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
Ik denk dat ze uitverkocht zijn, anders morgenvroeg tijdens de 'echte' voorverkoop nog even kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
Zullen vast ook nog wel een paar verdwaalde Duitsers komen. Ik woon sowieso in de buurt, dus voor mij helemaal ideaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |