Oh Mijsje... wat is het jullie gegund, maar waarom gaat het toch steeds niet goed. Knuffel en voor jou en Joene hoor! Je schiet er niks mee op, maar toch!
Lieve mijsje wat erg. Weer een klap, hoeveel moeten het er zijn voordat jullie eindelijk zullen krijgen waar jullie zo naar verlangen? Ik ben er een beetje stil van en denk aan jullie Heel veel sterkte meis!
Klumsy, wat zal dat een heeeeerlijk beeld geweest zijn...gegrift op je netvlies nu..2 hartjes 2 kindjes..tis écht!
Lieve lieve mijsje...ik wens t zó anders voor je! Als wilskracht en hoop je toch eens zwanger zouden kunnen maken, dan zou je toch wel zooo verschrikkelijk dik zijn nu! Heel veel sterkte met wéér de draad op moeten pakken samen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
Oh nee, Mijsje en Joene... niet weer zo'n tegenslag.. G*dver zeg... wat vind ik dit toch erg voor jullie elke keer... we gunnen het jullie zo...
Wat tegenstrijdig weer om ook weer iemand te mogen feliciteren... Klumsy, gefeliciteerd met jullie twee knipperlichtjes ! Wat bijzonder dat je schoonmoeder gewoon gelijk had!
Mijsje en Joene. Wanneer zitten jullie dan eens aan de goede kant van het geluk. Ik hoop zo hard voor jullie dat het de volgende keer raak is (en blijft) en we ook voor jullie kunnen juichen.