niet samen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur die rechter even langs om te zuigen.
het was top zover Ring!quote:Op zondag 19 juni 2011 03:45 schreef RingBewoner het volgende:
Zometeen nog een paar nummers om te ontwennen en dan mijn vaste afsluiter. Dan draag ik het stokje over.
*Proost*quote:
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen tochquote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
Ik ben t niet snel en vaak met je eens maar dit wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
ben je geslaagd?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben net uitgeproost
Ik ga zo slapen
Je weet niet waar die kloothommel toe in staat is (en dan bedoel ik niet myraela, maar diegene die ons verlinkt aan google)quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
kk baasquote:
Daar gaat het niet om. Als niemand mij betrapt op stelen, is het dan minder fout?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |