nee, had een plastic.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je met dat servies gedaan? Kapot gegooid uit frustratie, omdat je geen drank meer voor handen hebt?
reageer dan ook ff op je dm's of val me niet lastig met je insinuatiesquote:
Gelukkig maar, zonder ergens in te geloven zal het leven ook maar beetje doelloos zijn niewaar?quote:
Ik vind die orthodoxe mensen ook niet helemaal snugger.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dus
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...quote:
Geloof in God. Zal er verder niet over beginnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonder ergens in te geloven zal het leven ook maar beetje doelloos zijn niewaar?
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...
hele dag aan de cola/koffie en yoghurt-fruit shakes gezetenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...
Zozoquote:Op zondag 19 juni 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hele dag aan de cola/koffie en yoghurt-fruit shakes gezeten
en dat op een festival.. braaf hequote:
Stuur die rechter even langs om te zuigen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
nou, mijn buren wil je echt niet fucken....
kan het zo wel overnemen, ik weet niet hoe outpost in slaap zitquote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
Hoelang moet ik doorgaan? Zat zelf te denken aan 4u. Anders val ik echt in herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |