Hier ook helaas.quote:
jij had liever lichtelijk beschoten op een niet nader te benoemen lichaamsdeel gelegen van het vrouwelijke geslacht?quote:
Vorige week was het hier ook gezellig met die gekke showquote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ik
Ja hehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij had liever lichtelijk beschoten op een niet nader te benoemen lichaamsdeel gelegen van het vrouwelijke geslacht?
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?quote:
oh, als ik me druk maak om de kerk was ik nu allang in een diepe slaap. Ik ben 'dronken' genoeg wat dat betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?
Kerkzijn gaat niet om 2 keer per zondag er braaf bij zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?
Wat heb je met dat servies gedaan? Kapot gegooid uit frustratie, omdat je geen drank meer voor handen hebt?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef humorduck28 het volgende:
Niet hatelijk worden tegen over elkaar, dat is mijn devies, verder heb ik geen servies meer.
Alleen niet de juiste dame.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooit, zal dat de waarheid zijn. Ooit.
Dank voor uw omroep..quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kerkzijn gaat niet om 2 keer per zondag er braaf bij zijn.
Tschuss!quote:
Slaap lekker kerelquote:
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dusquote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, als ik me druk maak om de kerk was ik nu allang in een diepe slaap. Ik ben 'dronken' genoeg wat dat betreft.
Ik geloof ook!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dus
HOAX!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |