SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Toch een nette tijd voor zo'n jonkie..quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Merlijn het volgende:
"PAPAAAAAH, IK HEB UITGESLAPUUUUUHHH"
* weg rust *
Is het een loopauto ?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto'squote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.
zo'n flintstone's dingquote:
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto's
ja idd, maar uiteindelijk is de auto toch zoveel waard als je ervoor betaalt hebt... ik bedoel maar, je gaat geen technisch perfecte auto voor 250 euro verkopen, die zo nog 10 jaar mee kan gaan...quote:Op zondag 19 juni 2011 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.
zag het net op dumpert... mijn godquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon fotograven en gravinnen!
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Hehe vertel eens waar je mee schiet en wat je wilt doen.quote:
Ik ga naar het bos.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe vertel eens waar je mee schiet en wat je wilt doen.
Gitaar leid imo te veel af van het gezicht, de uitdrukking van het gezicht is wel weer tof daarintegen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef tubacloud het volgende:
ik zat me af te vragen of je die niet beter in portretstand had kunnen nemen, maar dan was denk ik de aandat teveel naar de gitaar gegaan en niet naar de persoon
Oh voor zulke dingen heb je helemaal geen tijd bij concerten, soms moet je maar een beetje geluk hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef tubacloud het volgende:
ik zat me af te vragen of je die niet beter in portretstand had kunnen nemen, maar dan was denk ik de aandat teveel naar de gitaar gegaan en niet naar de persoon
Portret, kan wel mooi zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef tubacloud het volgende:
ja, dat is wel zo.... ik volg je nu trouwens op flickr
Hehe gelukjequote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef tubacloud het volgende:
idd
mijn 17-85 ging net kapot nadat ik die 17-40 had gekocht... een dag laterhij zoomt niet meer verder dan 20 mm op de een of andere manier... denk dat er binnen iets vast zit..
timing had niet beter gekund iig
*jaloers*quote:Op maandag 20 juni 2011 06:23 schreef problematiQue het volgende:
Bunjee jumpen was echt een ervaring. Het gaat zo tegen je instincten in om zomaar jezelf ergens vanaf te gooien. Tof om eens gedaan te hebben
quote:Op maandag 20 juni 2011 06:23 schreef problematiQue het volgende:
Bunjee jumpen was echt een ervaring. Het gaat zo tegen je instincten in om zomaar jezelf ergens vanaf te gooien. Tof om eens gedaan te hebben
Hoe vet is datquote:Op maandag 20 juni 2011 06:23 schreef problematiQue het volgende:
Vet! Al een prijsopgaaf in gedachten?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:09 schreef SP22 het volgende:
En weer een foto opdracht! Paarden fotograferen voor de verkoop..
Ja, ik vond het van tevoren eigenlijk helemaal niet eng, totdat ik voor het eerst helemaal ingegespt aan het randje stond en naar beneden keek. Dat was wel even slikken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe vet is datLijkt me bizar om zo over het randje naar beneden te kijken
Is collega.. moet er wel voor naar Duitsland. (ze woont net over de grens). Ik vind het zo moeilijk een prijs te bepalen!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vet! Al een prijsopgaaf in gedachten?
Maandag 17.30. Nog genoeg te doen maar ik probeer vrijdag alles klaar te hebben. Is te doenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef SP22 het volgende:
Isdatzo, wanneer is je deadline nu eigenlijk?
niiiiiice!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maandag 17.30. Nog genoeg te doen maar ik probeer vrijdag alles klaar te hebben. Is te doen.
Misschien.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan iemand van 18 een burnout krijgen?
Why not? Ligt niet aan leeftijd, maar aan de perceptie van je leven.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan iemand van 18 een burnout krijgen?
Weet je dat ik die dingen nooit lekker heb gevonden?quote:
Ik ook niet van de bakker. Maar die van mijn omaquote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef freud het volgende:
[..]
Weet je dat ik die dingen nooit lekker heb gevonden?
Ja als je wilt. Maar dan is het nogal zoet, dus ik doe het eigenlijk nooitquote:Moest er ook niet iets van poedersuiker over?
Met custard! En dan de goede verbinding vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef tubacloud het volgende:
Roombroodjes!
hoe maak je die room die erin zit?
oelala, ziet er erg lekker uitquote:Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Met custard! En dan de goede verbinding vinden
www.dealextreme.comquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef tubacloud het volgende:
godver, ik heb een grijsfilter nodig, maar die dingen zijn zo duur voor 77 mm diameter
Denk maar aan de scene uit Van Wilder met die hond en de puddingbroodjesquote:
Hoeveel stops?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef tubacloud het volgende:
godver, ik heb een grijsfilter nodig, maar die dingen zijn zo duur voor 77 mm diameter
Klopt, maar grijsfilters.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef tubacloud het volgende:
3 ongeveer, denk ik... zit eraan te denken om een cokin p-formaat grijsfilter te kopen, die zijn niet zo duur, en daar heb ik toch de houder al van!quote:
Ben best wel happy met m'n 10-stops B+Wquote:Op maandag 20 juni 2011 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Kwaliteit is wel ruk en vignetteert zelfs na zagen en vijlen op 17mm. Mijn 6-stops b+w filter is ondertussen onderweg.
zit nog een beetje in dubio, zit er over te denken voor 6 stops te gaan, want ik wil overdag een sluitertijd hebben van 15 - 30 seconden, en zonder filter kom ik al niet verder dan f/22 1/15...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben best wel happy met m'n 10-stops B+WWil er nu nog een 3-stops bij hebben voor portretten.
@tub: Ik zou niet weten of Cokin ruk is of niet...
Moet lukken... of ga voor safe en koop een 10-stops. Dan kan je met bulb nog langere sluitertijden aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zit nog een beetje in dubio, zit er over te denken voor 6 stops te gaan, want ik wil overdag een sluitertijd hebben van 15 - 30 seconden, en zonder filter kom ik al niet verder dan f/22 1/15...
Die is alsnog 102,95quote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef tubacloud het volgende:
woh, beetje jammer dat B+W 6 stops 121 euro is
eens zoeken of ik met 3 stops ook uit de voeten kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |