SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Toch een nette tijd voor zo'n jonkie..quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Merlijn het volgende:
"PAPAAAAAH, IK HEB UITGESLAPUUUUUHHH"
* weg rust *
Is het een loopauto ?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto'squote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.
zo'n flintstone's dingquote:
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto's
ja idd, maar uiteindelijk is de auto toch zoveel waard als je ervoor betaalt hebt... ik bedoel maar, je gaat geen technisch perfecte auto voor 250 euro verkopen, die zo nog 10 jaar mee kan gaan...quote:Op zondag 19 juni 2011 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.
zag het net op dumpert... mijn godquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon fotograven en gravinnen!
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Hehe vertel eens waar je mee schiet en wat je wilt doen.quote:
Ik ga naar het bos.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe vertel eens waar je mee schiet en wat je wilt doen.
Gitaar leid imo te veel af van het gezicht, de uitdrukking van het gezicht is wel weer tof daarintegen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef tubacloud het volgende:
ik zat me af te vragen of je die niet beter in portretstand had kunnen nemen, maar dan was denk ik de aandat teveel naar de gitaar gegaan en niet naar de persoon
Oh voor zulke dingen heb je helemaal geen tijd bij concerten, soms moet je maar een beetje geluk hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef tubacloud het volgende:
ik zat me af te vragen of je die niet beter in portretstand had kunnen nemen, maar dan was denk ik de aandat teveel naar de gitaar gegaan en niet naar de persoon
Portret, kan wel mooi zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef tubacloud het volgende:
ja, dat is wel zo.... ik volg je nu trouwens op flickr
Hehe gelukjequote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef tubacloud het volgende:
idd
mijn 17-85 ging net kapot nadat ik die 17-40 had gekocht... een dag laterhij zoomt niet meer verder dan 20 mm op de een of andere manier... denk dat er binnen iets vast zit..
timing had niet beter gekund iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |