Geef maar toe dat je de helft niet kentquote:
Als Onix en Alakazam.quote:
inburgeringsdiploma?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen Hazes? Jij hebt dus wel een diploma?
Klopt... Ik ging al zoeken in mn Pokédexquote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je de helft niet kent.
Als Hiroshima en Menstruatie.quote:
Dankjewel, Renéquote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Okee. Hier, heb je Kally
\/
[..]
Zie, daar heb je benny /\ /\
Als Hitler's bilveegdoekje en Goebbels zijn afkeer tegen sanitaire reiniging.quote:
Does niet zo jaloersquote:
quote:
Als Himmlers propaganda-strategie en Stalins rode leger.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Hitler's bilveegdoekje en Goebbels zijn afkeer tegen sanitaire reiniging.
Ja zeg ook eens wat danquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Zeroku het volgende:
Laysa. Ik zag je bijna, BIJNA, over het hoofd.
Ja, dan was je meteen het middelpunt van de belangstelling, DAN stonden meteen alle spotlights op jouw bolletje gericht.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ja ik had ook schreeuwend binnen moeten komen
gelukkig ben ik een bescheiden mensjequote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan was je meteen het middelpunt van de belangstelling, DAN stonden meteen alle spotlights op jouw bolletje gericht.
En negeer je je beste vriendinquote:
Je bent doofblind aan het typen?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Renesite het volgende:
HALLON DIE LAYSA!
HOE MET MIJ GOED MET JOU? HOW DO YOU DO YOU DO? !!!!!!!!
GROSSES BISSES!
Hm. Oké. Dan mag het, voor deze keer.quote:
Hoax, je vriendin lette niet opquote:
Never....als dat zo is dan pak ik nu een scheermesje.....quote:
Die is stomverbaasd dat ik zunne boek leesquote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Zeroku het volgende:
Vond DE KARDINAAL () het wel oké, dat je opeens met een schrijver in bed lag?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Never....als dat zo is dan pak ik nu een scheermesje.....
Mn allerliefste moppietoppie![]()
![]()
[..]
Die is stomverbaasd dat ik zunne boek lees
Ik lig wel eens in bed met de evangelisten en alle apostelen. Dat is nog erger, want het is maar een tweepersoonsbed.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Zeroku het volgende:
Vond DE KARDINAAL () het wel oké, dat je opeens met een schrijver in bed lag?
Ja ik kan ook beter harsenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik wilde een heel saai grapje maken over dat scheermesje, maar toen zag ik pas wie het postte.
Zal wel lekker knus zijn. Zeker minderjarig?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig wel eens in bed met de evangelisten en alle apostelen. Dat is nog erger, want het is maar een tweepersoonsbed.
Ow. Jee. Vertel eens over het negatieve?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op het mannelijke geslacht![]()
Niet altijd even positief overigens
Met je 4000 euro per maand als Priesterquote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig wel eens in bed met de evangelisten en alle apostelen. Dat is nog erger, want het is maar een tweepersoonsbed.
quote:
Als ik ze te pakken krijg zijn ze zeker nog niet jarig!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal wel lekker knus zijn. Zeker minderjarig?
Mijn blik doodt meer dan duizend woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Jee. Vertel eens over het negatieve?
Daar ging het al fout lieffiequote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niet eens 1 stem voor mijn indianenpaint
Dan blijft er niet veel over, qua woorden.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn blik doodt meer dan duizend woorden
Preciesquote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel over, qua woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |