quote:
Over 20 jaar meld ik me wel aan bij, vermist of iets dergelijks. En dan doen we zo'n dramatische hereniging.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Wel kut voor je zeg ...toch heb je maar 1 vader enzo...
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over 20 jaar meld ik me wel aan bij, vermist of iets dergelijks. En dan doen we zo'n dramatische hereniging.
I know heb de mijne ook niet meerquote:
Klopt, maar ik benoem het graag nog een keer.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet toch ondertussen wel duidelijk zijn?
De mjine is afgelopen November overleden.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef McSteamy het volgende:
[..]
I know heb de mijne ook niet meerand it sucks...
We gaan gewoon, als x-raydio/49 radio dan nog bestaat, een speciale reportage makenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over 20 jaar meld ik me wel aan bij, vermist of iets dergelijks. En dan doen we zo'n dramatische hereniging.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik benoem het graag nog een keer.
Tja die naamsverandering wil er nog niet echt van komen he?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We gaan gewoon, als x-raydio/49 radio dan nog bestaat, een speciale reportage maken
Dat doe ik dan ook wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee, maar het moet gewoon 49 radio worden imoquote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja die naamsverandering wil er nog niet echt van komen he?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ai, dat is echt kut. Als ik het zo mag zeggen.
Gecondoleerd.quote:
Sterkte man de mijne nu bijna 14 jr geleden en hij heb mn jochie nooit gezien...blijft een gemis...quote:
idd, die naam blijf ik gewoon de beste vinden!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar het moet gewoon 49 radio worden imoDus, als je het lang genoeg zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |