inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is in HEEL erg veel logo's wel iets satanisch o.i.d. te vinden als je maar ver genoeg doorredeneert.
Achja, gelukkig maar. Alleen zijn is niet tof.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze heeft ook al de nodige vriendjes gehad!
Ain't that the truth!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, gelukkig maar. Alleen zijn is niet tof.
zelfs bij een fok meet is het nog sneu om te fokken imhoquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is![]()
Uitgaan en dan de hele tijd fokken het is geen Fok! meet ofzo daar.
Dat doe ik toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
thx voor de update, waarom buurt je niet gezellig wat mee in het topic?
Dat snap ik meis...je word niet graag teleurgesteld door een ouder die voor een vrouw kiest i.p.v zn bloedeigen kind....maar toch weet ik zeker dat hij wel eens aan je denkt en zich afvraagd hoe het met je gaat....maar weet denk ik niet hoe hij het contact moet herstellen...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definitief is soms wel lekker dan het constante gevoel van afstand, weten dat hij er is, maar zo weinig om je geeft dat hij niet eens de moeite neemt te bellen of een kaartje te sturen. 1 keer afscheid nemen dan elke keer na elk klein teken van leven weer instorten omdat je eraan herinnert word dat je niet kan krijgen wat je zou willen.
soms is alleen zijn wel heel fijn hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, gelukkig maar. Alleen zijn is niet tof.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs bij een fok meet is het nog sneu om te fokken imho
nee, gelukkig nog niet bij de meets waar ik geweest ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]Dat deed iemand op de meet waar ik geweest ben!
Soms zitten we met z'n alle aan een tafel allemaal te FOK!ken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]Dat deed iemand op de meet waar ik geweest ben!
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms zitten we met z'n alle aan een tafel allemaal te FOK!ken.
Als de meet bij mij thuis is, zet ik de macs gewoon aan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms zitten we met z'n alle aan een tafel allemaal te FOK!ken.
Als de meet bij mij thuis is, zet ik de macs gewoon aan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diegene deed het op z'n mobieltje terwijl we op een terrasje zaten.
dat is nog enigzins begrijpelijk, maar kom op, echt gaan fokken tijdens een meet...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diegene deed het op z'n mobieltje terwijl we op een terrasje zaten.
Tegen elkaar lopen SC"en enzo. Geen woord gezegd irl nog en dan op FOK! ineens weer een grote bek.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
![]()
ohhh wacht, ik dacht ff door. sorryyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |