Hou aub op over al die kerk nonzins.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Complottheorieën aan: Een paar mensen uit mijn kerk denken dat dat refereert naar de appel van het paradijs, van de boom waar niet gegeten van mocht worden.
Verleiding is het kwaad heh, vrouwen met korte rokjes en topjes zijn natuurlijk al helemaal het kwaad zelvequote:
Die ging over een analprobequote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste South Park aflevering van het laatste seizoen bevestigt dat!
Hij bracht het ook duidelijk alsof hij het zelf niet echt gelooft!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou aub op over al die kerk nonzins.
Ik heb respect voor jou en zo als je gelooft, maar ga niet je spul hier lopen spuien plz!
Ze vraagt naar de mogelijke betekenis ervanquote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou aub op over al die kerk nonzins.
Ik heb respect voor jou en zo als je gelooft, maar ga niet je spul hier lopen spuien plz!
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi dropjes,
Het is nu tijd voor shotjes
De tussenstand:
4 bier
2 jägermeister
1 wijn
1 shotje
Ik hou heeeeeel veel van naatje
Heel stiekem misschien. Ik schop ookweer niet overal tegenaan, kan alleen enorm fel zijn. Soms. Maar kan ook heel lief zijn. En heel slim en serieus. Maar nu niet. Want nu ben ik, euhm, appel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je wel een schatje bent..Die gewoon overal graag tegen aanschopt..en dat mag..
gelukkig maarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi dropjes,
De tussenstand:
4 bier
2 jägermeister
1 wijn
1 shotje
thx voor de update, waarom buurt je niet gezellig wat mee in het topic?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi dropjes,
De tussenstand:
4 bier
2 jägermeister
1 wijn
1 shotje
Die vriendin van me haalt echt alles uit het leven wat er in zit, terwijl ze verlamd is: parasailen op Aruba, duiken bij een ander tropisch eiland enz.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kan best heftig zijn. Ik laat er niks om, doe gewoon mij ding en zie het wel. Heb altijd het gevoel dat niet veel mensen mij missen en dat is vooral gebaseerd op ervaring...... Maak me meer zorgen om anderen.
Er is in HEEL erg veel logo's wel iets satanisch o.i.d. te vinden als je maar ver genoeg doorredeneert.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het hapje uit de appel laat veel duidelijker blijken dat het een appel is. Anders kan het ook een hartje met een steeltje zijn o.i.d.
Nou valt het natuurlijk wel mee, maar marketingtechnisch willen ze dat soort simpele denkwijzen nog wel eens extreem ver doortrekken.
Respect.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vriendin van me haalt echt alles uit het leven wat er in zit, terwijl ze verlamd is: parasailen op Aruba, duiken bij een ander tropisch eiland enz.
Simpel. Die ene hap uit de verboden vrucht.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat ik me altijd al afvraag. Of eigenlijk pas net. Waarom heeft apple een logo met een hapje eruit? Een hele appel blijft veel langer goed, dan eentje met een hapje eruit. Dan rot het. Is niet gezond. Dus eigenlijk geen goed logo. Wat is de filosifie derachter?
Dat isquote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
thx voor de update, waarom buurt je niet gezellig wat mee in het topic?
Doe ik ook. Altijd vlammen en knallen. Zie morgen wel wat de dag dan brengt. Plan nooit heel ver vooruit, behalve met dingen als bijv. F1. Als mensen mij ook vragen "Volgende week een biertje?" dan spreek ik af om die dag of een dag eerder even te bellen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vriendin van me haalt echt alles uit het leven wat er in zit, terwijl ze verlamd is: parasailen op Aruba, duiken bij een ander tropisch eiland enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |