Dit eigenlijk. Diablo 2 en MoH:AA speel ik nog steeds.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:30 schreef Frutsel het volgende:
Ultima Online
Dungeons&Dragons Online
Diablo II
Medal of Honor AA + expansions
Battlefield 1942
and many many more
Nintendo helplijn, ohjahquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
(ik heb destijds zelfs nog de Nintendo helplijn gebeld omdat ik niet verder kwam
Ja klopt en ze wisten ook echt alles van die spellen, niet dat ik vaak gebeld heb, 1 of 2 keer, maar ik kon wel verder in ieder geval. Ik wilde bij zo een helpdesk werkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nintendo helplijn, ohjah
Die heb ik volgens mij ook ooit eens gebeld omdat ik niet verder kwam met een spel. Voelde me wel erg stom toen ze de oplossing vertelden en die uiteindelijk ook relatief simpel bleek te zijn
Maar hoe kunstig was dat, gewoon een helpdesk voor als je niet uit je games kwam. Tegenwoordig kruipt iedereen natuurlijk achter internet voor alle walkthroughs enzo, maar dat was toch ook wel erg handig in de tijd van de SNES en begindagen van de N64.
Nog 1 keer off topic danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja inderdaad, *dat zou echt superleuk zijn zo'n baan* dacht je dan..
De hele dag mensen helpen met games oplossen, en dus zou je waarschijnlijk tijdens je werk ook de hele tijd gamen om dingen uit te vogelen
Niks was minder waar waarschijnlijk, maar ach.
Wanneer zou die helpdesk eigenlijk zijn opgeheven? Of bestaat ie nogsteeds?
Ik weet dat het vroeger achterin ieder speldoosje stond *bel de nintendo-helplijn!*.
Maar ok, SC, ik stop alweer
Ik bedenk me trouwens dat ik half life (1 dus) nog niet heb genoemd. Vast al wel voorbij gekomen.
Dat vond ik toch wel een van de leukste shooters die ik gespeeld heb, en heeft ook wel het hele genre beïnvloed.
awesome!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef corkydiggles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze game LBA 1 & 2.
voor mij pure Nostalgie. Normaal moet je van nostalgie afblijven maar laatst toch weer gespeeld.
en zelfs nu nog een super goede game.
hoorde van iemand dat Nintendo nog de enige is die de oude consoles ondersteund. Ik weet niet zeker of dit waar is, maar er zou nog een NES en SNES supportlijn bestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt en ze wisten ook echt alles van die spellen, niet dat ik vaak gebeld heb, 1 of 2 keer, maar ik kon wel verder in ieder geval. Ik wilde bij zo een helpdesk werken
Jaaaa!!!!! Ik kreeg hem alleen niet goed werkend op windows 7... waar heb jij hem op gespeeld? Heb dit spel geloof ik 2 keer uitgespeeld toen ik klein was... jezus wat kon je lang over 1 stukje doen toen en het nog geweldig vindenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef corkydiggles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze game LBA 1 & 2.
voor mij pure Nostalgie. Normaal moet je van nostalgie afblijven maar laatst toch weer gespeeld.
en zelfs nu nog een super goede game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en san andreas was ook wel fucking baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 23:07:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |