quote:Op zondag 19 juni 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het! En een voorbeeldfunctie!
Dus hierbij wil ik even zeggen, aan de jonkies, drinken is slecht voor je. Drugs nooit aan beginnen. En wachten met seks tot na je huwelijk. ok ok dit dat grgr
dan faal je wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vriendin._!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
www.instantrimshot.comquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook al...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
napalm d'r opquote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef ToT het volgende:
Kut, de vliegen worden schuchterder nu ik een paar familieleden van hen verbrijzeld heb!
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwheheheh. Dan denk ik dat ik ruzie krijg.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet dat met die naam.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
http://tinychat.com/myraelaisdeliefste
Ik heb even een room aangemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet nee, we gaan nu dubbelop spammen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
we gaan toch niet weer tinychatten heh, en het topic dood laten bloeden...
of de encoder instellingenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
onthoud het goed, onthoud het goed
het is de groente die t ehm doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |