Hier:quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
De tussenstand:
2 bier
2 jägermeister
1 wijn
Welk bier?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
De tussenstand:
2 bier
2 jägermeister
1 wijn
leg uitquote:Op zondag 19 juni 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, Fanta heeft natuurlijk zo'n teer zieltje...
Een vriend van mij woont anti-kraak, fucking baas. Wie is Roebert?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent toch niet anti-kraak in de woning van Robert M...?
Robert M is een handlanger van de Katholieke Kerk en wordt nu door deze instantie gebruikt om alle media-aandacht op hem te vestigen en niet meer op de kerk.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont anti-kraak, fucking baas. Wie is Roebert?
Heb ineens zin om de volledige PI hier neer te zetten, maar ik denk dat Myraela dat niet toestaat...quote:
waarom niet, dat is geen vies woord...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb ineens zin om de volledige PI hier neer te zetten, maar ik denk dat Myraela dat niet toestaat...
Oh. Zegt me niets. Maar deed die het ook met kindjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Robert M is een handlanger van de Katholieke Kerk en wordt nu door deze instantie gebruikt om alle media-aandacht op hem te vestigen en niet meer op de kerk.
wat kan het schelenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb ineens zin om de volledige PI hier neer te zetten, maar ik denk dat Myraela dat niet toestaat...
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Robert M is een handlanger van de Katholieke Kerk en wordt nu door deze instantie gebruikt om alle media-aandacht op hem te vestigen en niet meer op de kerk.
Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Try me.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |