Ik heb nul medelijden. Zoals ik al in een eerder topic zei, als adsense je primaire bron van inkomsten is, is het wellicht een goed idee om de voorwaarden daarvan te checken, zeker als hij een zeker tijd die inkomsten incasseerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch heb ik wel medelijden met Danny
Je gaat er niet zo maar van uit dat zo iets gebeurt, een azijnpissende tepelhater
Slim is het niet inderdaad, maar dan nog kan ik me wel voorstellen hoe zo iets gaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nul medelijden. Zoals ik al in een eerder topic zei, als adsense je primaire bron van inkomsten is, is het wellicht een goed idee om de voorwaarden daarvan te checken, zeker als hij een zeker tijd die inkomsten incasseerd.
Hij is gewoon lui/dom/whatever geweest en dacht ermee weg te komen. Een malloot zonder leven, een EG, heeft gebruik gemaakt van de voorwaarden die hij negeerde en tada.
Het is echt niet voor het eerst dat een (grote) site op z'n bek gaat met naakt door adsense. Het is gewoon falen van Fok!, punt.
Dat wel natuurlijk, maar niemand verwacht de lone wolf.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nul medelijden. Zoals ik al in een eerder topic zei, als adsense je primaire bron van inkomsten is, is het wellicht een goed idee om de voorwaarden daarvan te checken, zeker als hij een zeker tijd die inkomsten incasseerd.
Hij is gewoon lui/dom/whatever geweest en dacht ermee weg te komen. Een malloot zonder leven, een EG, heeft gebruik gemaakt van de voorwaarden die hij negeerde en tada.
Het is echt niet voor het eerst dat een (grote) site op z'n bek gaat met naakt door adsense. Het is gewoon falen van Fok!, punt.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 juni 2011 01:18 schreef Cerbie het volgende:
En weer terug van afdansen![]()
Volgende seizoen zilver ballroom en latin
quote:
dat zal niet gaan vrees ik, heb je ooit Willem-Alexander daar zien vissen?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
Hoop dat ze alles ten oosten van Terneuzen onder water zetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Zegt me niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat ik de eerste aflevering van Game of Thrones maar eens aan ga zetten.
Op naar de kerkquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg mensen, het is zaterdag (nou ja, ok: zondag) hoor![]()
Ja, en?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg mensen, het is zaterdag (nou ja, ok: zondag) hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |