Alles ten westen van de IJssel lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
Hoop dat ze alles ten oosten van Terneuzen onder water zetten.
Ow ja. Ik kom er aanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik mag niet meer autorijden![]()
![]()
![]()
Taxi??
Ook een goed plan. Doen we beide dingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles ten westen van de IJssel lijkt me verstandiger.
Ik wil ook mod worden. Om in een weekje heel mijn vorige account van de kaart te vegen.quote:
Over waardevolle bijdragen verwijderen gesproken, ik moet sinds dit weekend ook alle plaatjes met net iets schaars geklede dames verwijderen vanwege de kuisheidspolitie van googlequote:Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEE!
Heeft du_ke jouw waardevolle bijdrage aan het internet verwijderd?
Die regels van Google zijn er pas sinds 2005. Danny heeft ze gewoon genegeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over waardevolle bijdragen verwijderen gesproken, ik moet sinds dit weekend ook alle plaatjes met net iets schaars geklede dames verwijderen vanwege de kuisheidspolitie van google
Liever dat dan alles doodmoddenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die regels van Google zijn er pas sinds 2005. Danny heeft ze gewoon genegeerd.
Verzuurd afgehaakt geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom komt Autodidact hier eigenlijk niet meer?
Hij heeft een nieuwe account, maar ik weet niet meer wat het is.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom komt Autodidact hier eigenlijk niet meer?
Dat is dus die webschip!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe account, maar ik weet niet meer wat het is.
Dan komt hij in elk geval niet meer in de SCquote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe account, maar ik weet niet meer wat het is.
Zoveel andere opties al 6 jaar lang en nu is de enige optie, als hij adsense wil houden om alles dood te modden ja.quote:
Er zijn toch zat alternatieven voor adsense?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoveel andere opties al 6 jaar lang en nu is de enige optie, als hij adsense wil houden om alles dood te modden ja.
Gewoon weer het zoveelste bewijs dat hij maar wat aankloot. Prima hoor verder, maar niet zo goed voor zijn eigen financieen.
The Google Way is wel een makkelijke, maar er zijn inderdaad veel alternatieven die je niet anaal nemen als eoa. debiel klaagt over tepels.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn toch zat alternatieven voor adsense?
Toch heb ik wel medelijden met Dannyquote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Google Way is wel een makkelijke, maar er zijn inderdaad veel alternatieven die je niet anaal nemen als eoa. debiel klaagt over tepels.
Ik betwijfel overigens of dat echt het probleem is.
Hoe je het ook bekijkt komt het neer op crappy management
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |