haha, wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel lijkt me wel een grappige gozer. Maar in de tijd dat ik nog foto's in mijn fotoboek had, heeft hij me meermaals voor 'verwijfde flikker' uitgemaakt, dus ik weet niet of we het in werkelijkheid ook zo goed zouden kunnen vinden. Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer toch echt mijn gezicht te laten zien op de POL-bijeenkomst.
Met deze tactloze houding komt er nooit een dame in je leven hè, jij deugniet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef mlg het volgende:
Sabbelen aan de pieleman had ik wel even zin in zeg. Rot hoer.
Boze_Appel snijdt zichzelf in de vingers met z'n non-agressie principe.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel lijkt me wel een grappige gozer. Maar in de tijd dat ik nog foto's in mijn fotoboek had, heeft hij me meermaals voor 'verwijfde flikker' uitgemaakt, dus ik weet niet of we het in werkelijkheid ook zo goed zouden kunnen vinden. Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer toch echt mijn gezicht te laten zien op de POL-bijeenkomst.
Sinds 2006 pas. Daarvoor las ik het wel maar was ik te gierig een account te nemen.quote:
Kan het nu niet vinden, maar volgens mij ging het ongeveer zo:quote:
Ik heb net je fobo doorgekeken, er staan nul reacties van mij. Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kan het nu niet vinden, maar volgens mij ging het ongeveer zo:
-Ik post een vakantiefoto waarop ik zelf afgebeeld sta
-Iemand anders begint discussie over conjuctuur
-Ik plaats een inhoudelijke reactie
-Jij: "Ik zal jou eens conjunctuurgevoelig maken, met je verwijfde bek."
Pffff, dus na het hele filez-dramaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Sinds 2006 pas. Daarvoor las ik het wel maar was ik te gierig een account te nemen.
Leugens!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef Nautilus. het volgende:
In die tijd dacht ik: "Jezus, die gasten op dat forum kunnen echt goed schrijven."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |