Worden haar andere persoonlijkheden niet jaloers dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef mlg het volgende:
Trouwens. Dat moest ik er nog even aan toevoegen. Dit gekke wijf doet trio's.
Ik weet niet wat het is, maar ze houd haar vriendin wel aan het lijntje heb ik het idee. Ik mag haar telnr ook niet hebben, niks niet. Sinds kort paal ik haar weer zins de Duitse niet meer wil.quote:
Oh oh, hebben we hier eentje die niet in ondeugende jongensdromen gelooft, omdat je het zelf niet meegemaakt hebt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boeit toch niet zoveel als hij niet meedoet.
He man, ik ben pimp, je weet tog!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
mlg, je hebt best een fantasie moet ik zeggen.
Mwa, ik probeer iig. niet op de te scheppen tussen de mensen die 2x zo oud zijn als mij over seks.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh oh, hebben we hier eentje die niet in ondeugende jongensdromen gelooft, omdat je het zelf niet meegemaakt hebt?
Dat zou ik echt heel heel hilarisch vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:48 schreef Nautilus. het volgende:
Hm, ik dacht eigenlijk dat mlg al een ouwe knar was.
Ik verbaas me nog steeds als ik lees dat er nogal wat FOK!ers van boven de 50 zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel heel hilarisch vinden
Wat is je probleem? Je trekt alles omtrent mij in twijfel, terwijl ik toch een goudeerlijke 'jongen' ben. Anyways, boeit me niks man. Ik red me wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel heel hilarisch vinden
Op Something Awful was een jaartje geleden ofzo een topic over oude members ... er waren toen gewoon opeens 70+leden die tevoorschijn kwamen en dat ook bewezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds als ik lees dat er nogal wat FOK!ers van boven de 50 zijn.
Internet is iets voor jonge mensen heb ik altijd geleerd.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef mlg het volgende:
Zo, dat is ook weer rond. Ik ga de stad in! Adios!
Op zich wel leuk dat oude lieden ook kunnen lachen om de kansloze humor van het internet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op Something Awful was een jaartje geleden ofzo een topic over oude members ... er waren toen gewoon opeens 70+leden die tevoorschijn kwamen en dat ook bewezen
Iedereen doet mee met het hippe internet
Adios muchacho!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef mlg het volgende:
Zo, dat is ook weer rond. Ik ga de stad in! Adios!
Zat er ook wel in dat jij een goon was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op Something Awful was een jaartje geleden ofzo een topic over oude members ... er waren toen gewoon opeens 70+leden die tevoorschijn kwamen en dat ook bewezen
Iedereen doet mee met het hippe internet
Sinds 2003quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zat er ook wel in dat jij een goon was.
haha, wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel lijkt me wel een grappige gozer. Maar in de tijd dat ik nog foto's in mijn fotoboek had, heeft hij me meermaals voor 'verwijfde flikker' uitgemaakt, dus ik weet niet of we het in werkelijkheid ook zo goed zouden kunnen vinden. Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer toch echt mijn gezicht te laten zien op de POL-bijeenkomst.
Met deze tactloze houding komt er nooit een dame in je leven hè, jij deugniet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef mlg het volgende:
Sabbelen aan de pieleman had ik wel even zin in zeg. Rot hoer.
Boze_Appel snijdt zichzelf in de vingers met z'n non-agressie principe.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel lijkt me wel een grappige gozer. Maar in de tijd dat ik nog foto's in mijn fotoboek had, heeft hij me meermaals voor 'verwijfde flikker' uitgemaakt, dus ik weet niet of we het in werkelijkheid ook zo goed zouden kunnen vinden. Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer toch echt mijn gezicht te laten zien op de POL-bijeenkomst.
Sinds 2006 pas. Daarvoor las ik het wel maar was ik te gierig een account te nemen.quote:
Kan het nu niet vinden, maar volgens mij ging het ongeveer zo:quote:
Ik heb net je fobo doorgekeken, er staan nul reacties van mij. Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kan het nu niet vinden, maar volgens mij ging het ongeveer zo:
-Ik post een vakantiefoto waarop ik zelf afgebeeld sta
-Iemand anders begint discussie over conjuctuur
-Ik plaats een inhoudelijke reactie
-Jij: "Ik zal jou eens conjunctuurgevoelig maken, met je verwijfde bek."
Pffff, dus na het hele filez-dramaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Sinds 2006 pas. Daarvoor las ik het wel maar was ik te gierig een account te nemen.
Leugens!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef Nautilus. het volgende:
In die tijd dacht ik: "Jezus, die gasten op dat forum kunnen echt goed schrijven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |