abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:52:41 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98351553
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98351588
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie. c_/

Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!! 8)7

Ben ik maar op de bank verder gaan slapen. :')
pi_98351619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie. c_/

Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!! 8)7

Haha.
pi_98351646
pi_98351651
quote:

:D Zie het wel voor mij, zou mij ook kunnen overkomen. Codeïne ftw trouwens bij kriebelhoest.
pi_98351679
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als de koelkast in je schuur volstaat, wat is dan nog het probleem?
Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)
pi_98351717
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)http://i.fokzine.net/s/spinsmile.gif
Je kunt ook in die schuur gaan wonen en je huis onderverhuren.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:57:14 #8
184769 crew  Deisyy
pi_98351760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Drops of Jupiler :9

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_98351765
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Codeïne ftw trouwens bij kriebelhoest.
Ja heb ik gehosseld ;)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:58:35 #10
184769 crew  Deisyy
pi_98351812
quote:

Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had? :D
pi_98351852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)
Als ik me brommert onder het afdakje zet kan ik wel 12 Bulgaren á ¤ 300 p/m kwijt in die schuur.
pi_98351865
quote:

Beter dan een brandende peuk :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98351875
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had? :D
Nee, daar was het water te koud voor. :D
pi_98351979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Beter dan een brandende peuk :D
Met een fles water in je andere hand kan dat dan wel weer
pi_98352221
Volgende week bij de Digros

4 stuks voor 1.99

:P
pi_98352304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Met een fles water in je andere hand kan dat dan wel weer
Of je verzuipt in je waterbed :{
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98352357
Spanje is gewoon een ramp..mensen verdienen niet meer dan 1000 euro, vaak voor 7 dagen werken
in de week.. in het seizoen, want in de winter ligt alles op zijn kont.
En je mag blij zijn als je je salaris krijgt, want komt vaak voor dat je maanden moet wachten.
Bevalt het je niet, dan kan je gaan, genoeg werkelozen
De huizenprijzen zijn gestegen door dat iedere buitenlander hier een huis wilde, de prijzen rezen de pan uit en de bevolking kan die prijzen niet betalen.
Nu in Europa de toeristen het slecht hebben, en niet meer naar Spanje gaan, omdat de prijzen op
EU niveau zijn gekomen,en het in eigen land ook slecht gaat, krijg je vanzelf een sneeuwbal effect.
Dit verhaal heb ik al lang verteld, maar bij Economie zei men ..onzin...de banken zijn rijk b.v. Santander
de banken gaan goed, nou ik zet mijn geld er niet op.

dus je krijgt gewoon hetzelfde verhaal als in Griekenland, men werkte met zwart geld, de prijzen waren laag, maar iedereen wist het en deed eraan mee.
Na tien jaar veel geld van de EU te hebben gehad, gaat het gewoon bergafwaarts,.omdat de EU
zich overal mee heeft bemoeit.
Ze kregen geld voor wegen, drie liggen er naast elkaar.
Geld jarenlang voor de ww. in de winter, betaald dus ook door ons, de belastingbetalers.
pi_98352629
Hondjes van de week heb ik voor de lol eens zitten zoeken op huren in de buurt van Vandellos.
Je staat verbaasd van het aanbod. 4 kamer apartement met ingerichte keuken, airco, verwarming, gezamelijk zwembad, lift en drie of vier slaapkamers in nieuwbouw voor 500 in de maand. B-)

Zaten hele interessante dingen tussen. c_/
pi_98352716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef Coos het volgende:
Hondjes van de week heb ik voor de lol eens zitten zoeken op huren in de buurt van Vandellos.
Je staat verbaasd van het aanbod. 4 kamer apartement met ingerichte keuken, airco, verwarming, gezamelijk zwembad, lift en drie of vier slaapkamers in nieuwbouw voor 500 in de maand. B-)

Zaten hele interessante dingen tussen. c_/
Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen dan :Y
pi_98352757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen dan :Y
Dat kan nog even niet. ;)
pi_98352822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat kan nog even niet. ;)
Want? Het bier in je schuur is nog niet op?
pi_98352926
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Want? Het bier in je schuur is nog niet op?
zoiets :+
pi_98352952
Allemaal van de bank , die huizen.
Eerst vroegen ze gewoon 800 euro, lager gingen ze niet.
Dus ze zakken al, moet wel,

Nu zijn er mogelijkheden, gewoon doen.
wil je kopen , nog even wachten, men zakt nog niet erg.maar het komt.

er staan hele flatgebouwen leeg, huizen worden niet afgebouwd.
Viel me op dat b.v. Miami Platja ook veel goedkope huizen heeft in de verkoop.
Gewoon gaan snuffelen op sites en in de gaten houden
pi_98353091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef hondjes het volgende:

Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.
pi_98353157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.
ik kreeg daar gelijk ruzie :D
terwijl ik nooit ruzie heb.
pi_98353231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef hondjes het volgende:

[..]

ik kreeg daar gelijk ruzie :D
Hahahaa waarom dan?? :D

Er zitten ook wel veel eigenheimers tussen hoor! w/
pi_98353347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef hondjes het volgende:

Als je in je eentje een appartement in een flatgebouw koopt, zijn dan je servicekosten niet wat aan de hoge kant?
pi_98353410
Over de zorgverzekering.
Ik had iets neergezet, vraagt zo een betweter, wat ik nu eigenlijk wilde vragen.

Toen zei ik,... moeilijk lezen he,,
Zal het volgende keer in Jip en Janneke taal neerzetten

omdat ik toch echt geen vraag had neergezet.
Begon die vrouw , met die avatar van die herder, zich er ook nog mee te bemoeien.

.
pi_98353479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef hondjes het volgende:
Over de zorgverzekering.
Ik had iets neergezet, vraagt zo een betweter, wat ik nu eigenlijk wilde vragen.

Toen zei ik,... moeilijk lezen he,,
Zal het volgende keer in Jip en Janneke taal neerzetten

omdat ik toch echt geen vraag had neergezet.
Begon die vrouw , met die avatar van die herder, zich er ook nog mee te bemoeien.

.
Ik zou het ook niet snappen :D
pi_98353514
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef hondjes het volgende:

Dat is geloof ik een Belg. _O-
pi_98353522
quote:

_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_98353589
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat is geloof ik een Belg. _O-
Je kan ook wat aardiger zijn, ja dat zeg ik :P
pi_98353603
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je in je eentje een appartement in een flatgebouw koopt, zijn dan je servicekosten niet wat aan de hoge kant?
wat ze doen is een apart bedrag voor service, en een borg van twee of drie maanden.
Dus alles in contract zetten.
pi_98353622
We zitten nu naar een amusante belg op humortv te kijken :D
pi_98353702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben al op mijn aardigst :{w
pi_98353724
Ik vermaak me wel met deze verhalen De ergste ex van 2011 verkiezingen :7
pi_98353755
Heks...ben je ook overgestapt naar Royaal :D
pi_98353759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]

:D
ik zie jou al daar op dat forum.
_O-
pi_98353775
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Die ga ik straks ff lezen :9
pi_98353805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:42 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben al op mijn aardigst :{w
Ik had het tegen die pit bul (hondjes)
pi_98354003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb er effe een paar gelezen maar van mij hoeft dit niet. :N
Zelf ook zat mafketels ontmoet, dus laat maar. :{w
pi_98354020
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
Heks...ben je ook overgestapt naar Royaal :D
_O- ben ik op internet dat formulier aan het invullen, echt waar he belt UPC na aanleiding van mijn mailtje van afgelopen vrijdag, die jongen snapt er ook niks van, staat ook helemaal niet in de comp dat ze een factuur hadden gestuurd en dat ze mijn box hebben geblokt en wel gewoon analoog doorsturen, hij heeft aantekening gemaakt maar die mensen van de facturen werken tot 6 uur en hij belde gelijk na jou, dus morgen wordt ik weer gebeld.
Hij zei wel als ik royaal neem moet ik het automatisch van mijn rekening laten afhalen en dat weiger ik dus, want in het verleden spookrekeningen gehad enzo. dus morgen wordt ik weer gebeld want hij vond het heel sneu voor mij maar kon hem ook niet actioveren stiekum ( dat snap ik ook wel) ach en KPN hebben we hier ook nog dus ik maak me niet zo druk
pi_98354035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef hondjes het volgende:

[..]

wat ze doen is een apart bedrag voor service, en een borg van twee of drie maanden.
Dus alles in contract zetten.
Het is wat ver rijden naar het werk, anders zou ik het doen. :Y
pi_98354067
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- ben ik op internet dat formulier aan het invullen, echt waar he belt UPC na aanleiding van mijn mailtje van afgelopen vrijdag, die jongen snapt er ook niks van, staat ook helemaal niet in de comp dat ze een factuur hadden gestuurd en dat ze mijn box hebben geblokt en wel gewoon analoog doorsturen, hij heeft aantekening gemaakt maar die mensen van de facturen werken tot 6 uur en hij belde gelijk naar jou, dus morgen wordt ik weer gebeld.
Hij zei wel als ik royaal neem moet ik het automatisch van mijn rekening laten afhalen en dat weiger ik dus, want in het verleden spookrekeningen gehad enzo. dus morgen wordt ik weer gebeld want hij vond het heel sneu voor mij maar kon hem ook niet actioveren stiekum ( dat snap ik ook wel) ach en KPN hebben we hier ook nog dus ik maak me niet zo druk
ik betaal gewoon nog steeds met acceptgiro :D
pi_98354190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik betaal gewoon nog steeds met acceptgiro :D
oh oke, nou als het bij jullie kan kan het bij mij ook, heb ook gekeken welke extra zenders BBC 3 en 4 zijn wel oke maar geen BBC Entertaiment :'( maar neem wel dat pakket, en als ze morgen bellen laat ik het gelijk omzetten
pi_98354248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het is wat ver rijden naar het werk, anders zou ik het doen. :Y
Valt mee, 1700 km.

En gratis, woon-werkverkeer :P
pi_98354286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh oke, nou als het bij jullie kan kan het bij mij ook, heb ook gekeken welke extra zenders BBC 3 en 4 zijn wel oke maar geen BBC Entertaiment :'( maar neem wel dat pakket, en als ze morgen bellen laat ik het gelijk omzetten
Ja je moet daar zelf voor tekenen en zolang ik niet teken mogen ze het niet afschrijven.....dusssssss :P
En ja dat klopt want ik moest allang met accept maar dat doe ik nie ^O^
pi_98354289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Valt mee, 1700 km.

En gratis, woon-werkverkeer :P
Gratis :?
pi_98354346
maar ik heb gewoon een vermoeden dat van afgelopen vrijdag die jongen er niet uit kwam, dat gewoon die box is overleden staat nergens iets vermeld en ook vaag dat ik ned 1 heb en alle regiozenders en salto tv en disneychannel.
er is volgens mij iets heel vaags aan de hand of een storing ergens die jongen van vanavond heeft een tijd aan de foon gehangen en beloofd me verder te helpen die vind het ook vreemd wel veel zenders maar niet de goeie, veel islam zenders heb ik er ook inenen bij :P
pi_98354379
Bonnetjes van de benzine inleveren en de tolweg.
Mag van meneer van de Belasting
Woon-werk verkeer.
pi_98354381
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
maar ik heb gewoon een vermoeden dat van afgelopen vrijdag die jongen er niet uit kwam, dat gewoon die box is overleden staat nergens iets vermeld en ook vaag dat ik ned 1 heb en alle regiozenders en salto tv en disneychannel.
er is volgens mij iets heel vaags aan de hand of een storing ergens die jongen van vanavond heeft een tijd aan de foon gehangen en beloofd me verder te helpen die vind het ook vreemd wel veel zenders maar niet de goeie, veel islam zenders heb ik er ook inenen bij :P
Maar die bellen wel weer terug hoor...ze zijn heel netjes geworden daarin :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 00:00:14 #52
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98354526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Maar die bellen wel weer terug hoor...ze zijn heel netjes geworden daarin :Y
ja jongen van vanavond zei morgen wordt U terug gebeld erover, ach zoveel is er toch niet op tv ik kan nog wel een paar dagen wachten
pi_98354589
Ik ga ff dat topic van soury lezen en dan slapen denk ik :W
pi_98354733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef hondjes het volgende:
Bonnetjes van de benzine inleveren en de tolweg.
Mag van meneer van de Belasting
Woon-werk verkeer.
Ja, maar dat geldt vast niet voor Jan met de Pet die arbeider heet Hondjes
pi_98354824
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ff dat topic van soury lezen en dan slapen denk ik :W
Het is niet mijn topic hoor, plus ben je wel even bezig :P
pi_98354934
Gewoon bij de boekhouder inleveren.
Alleen wij betalen het dus weer zelf, omdat de zaak van onszelf is.

Maar personeel krijgt het dus gewoon.
pi_98354954
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is niet mijn topic hoor, plus ben je wel even bezig :P
ik bedoelde daarmee het topic wat jij doorlinkte :P
pi_98355142
Teun, het maakt voor de Belasting niets uit, of je nu in Arnhem, Groningen, net over de grens woont of in Spanje.

Het blijft woon-werkverkeer.

Alleen hotel hoort er niet bij, dat is voor eigen rekening.
pi_98355365
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik bedoelde daarmee het topic wat jij doorlinkte :P
Have fun :D
pi_98355404
Blijft natuurlijk wel de vraag, betaalt je werkgever.

In ons geval wel, want hij is zelf de wergever.
Maar indirect betaal je het weer zelf, want gaat af van je zakelijk vermogen.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:19:02 #61
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98355412
:W ben ook weg slaap lekker allemaal :W
pi_98355433
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef hondjes het volgende:
Teun, het maakt voor de Belasting niets uit, of je nu in Arnhem, Groningen, net over de grens woont of in Spanje.

Het blijft woon-werkverkeer.

Alleen hotel hoort er niet bij, dat is voor eigen rekening.
Ik kan toch ook gewoon met jullie meerijden of heeft die Porsche geen achterbank waar jij op past?
pi_98355504
Daar zitten twee Porsche kinderzitjes :D

Maar die kunnen er met een handbeweging uit. :Y
pi_98355630
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef hondjes het volgende:
Daar zitten twee Porsche kinderzitjes. :D
Mooi, probleem opgelost ;)
pi_98355643
Slaap lekker Heks (en anderen) :W
pi_98355799
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Mooi, probleem opgelost ;)
Mooi, was toch al kinds bezig vanavond.
Ik mocht met krijtjes spelen en ook nog met stickers..
En daarna in het speelhuisje en de zandbak.

WANT OMA WAS ZO LIEVVVVVVVVVV
pi_98355972
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef hondjes het volgende:

[..]

Mooi, was toch al kinds bezig vanavond.
Ik mocht met krijtjes spelen en ook nog met stickers..
En daarna in het speelhuisje en de zandbak.

WANT OMA WAS ZO LIEVVVVVVVVVV
Ja, het kost wat zakken chips en aandacht, maar dan ben je op zeker lief :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 02:52:46 ]
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 01:06:04 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98357665
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef hondjes het volgende:
Daar zitten twee Porsche kinderzitjes :D

Maar die kunnen er met een handbeweging uit. :Y
Mooi. Het moet toch simpel blijven hè, voor het klootjesvolk. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 19 juni 2011 @ 09:49:07 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_98362840
Goeienattemorgen.
  zondag 19 juni 2011 @ 09:58:53 #70
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98362952
goedemorgen wat een weertje weer
pi_98362997
Ja, jammer van die regen, ik moet nodig gras maaien maar dat gaat zo slecht als het nat is. Misschien moet ik maar een koe aanschaffen, iedere morgen volle melk :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 10:05:49 #72
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98363010
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, jammer van die regen, ik moet nodig gras maaien maar dat gaat zo slecht als het nat is. Misschien moet ik maar een koe aanschaffen, iedere morgen volle melk :Y
gras maaien, hier is het gras ondertussen gewoon modder, er is weer aardig wat gevallen hier
pi_98363014
quote:
Dan gaat het dankzij de mest nog harder groeien. :D
  zondag 19 juni 2011 @ 10:20:58 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98363164
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98363288
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dan gaat het dankzij de mest nog harder groeien. :D
En zo is er altijd wat ;)
pi_98363313
quote:
69 jaar, niet oud geworden
  zondag 19 juni 2011 @ 10:54:48 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98363619
Jong is anders, maar echt oud ook.

On a happier note heb ik Curb your enthusiasm ontdekt. Wat een bazenserie.
pi_98364000
quote:
9s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
Jong is anders, maar echt oud ook.

On a happier note heb ik Curb your enthusiasm ontdekt. Wat een bazenserie.
Ja, die wil ik ook nog eens zien.
Maar eerst Game of Thrones afkijken.
pi_98364130
Ik zit nu "P.S. I Love You" te kijken, die is ook alleraardigst :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 11:56:38 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98365023
Dat is toch zo'n chick flick? Zakdoekjes bij de hand?
  zondag 19 juni 2011 @ 12:08:10 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98365371
quote:
Ja, jammer van die regen, ik moet nodig gras maaien maar dat gaat zo slecht als het nat is.
Heb ik gisteren wel gewoon gedaan, ging prima. Ik hou het wekelijks bij :Y
pi_98366222
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
Gadverdamme.
pi_98367768
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ja, klein beetje wel, maar heel erg leuk in elkaar gezet, kijkt lekker weg. Ik geef een 7 :Y
pi_98367800
Gras gemaaid, buxusheg geknipt en geschoren, alles geschoffeld, container aan de weg, la maar komen die regen.

Het is helemaal niet koud buiten, wel lekker eigenlijk :Y
pi_98367842
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb ik gisteren wel gewoon gedaan, ging prima. Ik hou het wekelijks bij :Y
Jep, ging onverwachts goed hier. En je moet het ook wekelijks doen Marrije, in ieder geval zomers met dit weer :Y
pi_98367907
'middag, wat een kutweer.

ff koffie zetten
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_98367961
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
'middag, wat een kutweer.

ff koffie zetten
Als je in de regen loopt wel, maar het is absoluut niet koud, lekker weer om buiten bezig te zijn :Y
pi_98369071
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, klein beetje wel, maar heel erg leuk in elkaar gezet, kijkt lekker weg. Ik geef een 7 :Y
Sterker nog, hij is humoristisch ook, bij nader inzien geef ik een 7,5 ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 15:03:49 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98371391
Hoppa, seizoen 3 van Curb staat ook op de iPad. Zo kom je zo'n druildag wel door.
pi_98376173
quote:
17s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Hoppa, seizoen 3 van Curb staat ook op de iPad. Zo kom je zo'n druildag wel door.
Ja dat is super leuk !!!! Ik wacht op seizoen 8 *O*
pi_98376898
Zag op smoelenboek van vriend van zonen foto van camper die ze momenteel van Chicago naar NY rijden. Spiksplinternieuw en groot!! Hebben die drie gasten goed geregeld want ze betalen dus geen huur :) Ze hebben ruim twee weken de tijd dat ding in NY te krijgen en genieten volop!
  zondag 19 juni 2011 @ 17:28:47 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98377024
Ik kan nog effe vooruit.
Vind het met name gaaf dat ze niet vanuit strikte scripts werken, maar veel ruimte voor improvisatie laten. En Larry D. is de hele cast van Seinfeld samengebald in een lovable schmuck.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:30:04 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98377082
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef spuitje het volgende:
Zag op smoelenboek van vriend van zonen foto van camper die ze momenteel van Chicago naar NY rijden. Spiksplinternieuw en groot!! Hebben die drie gasten goed geregeld want ze betalen dus geen huur :) Ze hebben ruim twee weken de tijd dat ding in NY te krijgen en genieten volop!
Mooi avontuur!
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 18:09:57 #94
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98378407
Seinfeld. Dat vond ik niets. :N
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 18:49:15 #96
184769 crew  Deisyy
pi_98379636
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Seinfeld. Dat vond ik niets. :N
Verrassend.....not :')

Jij vindt sowieso alles wat users hier posten niets of hebt er op één of andere manier wel iets negatiefs op aan te merken.
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 19:00:21 #97
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98380028
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Verrassend.....not :')

Jij vindt sowieso alles wat users hier posten niets of hebt er op één of andere manier wel iets negatiefs op aan te merken.
Dat is wel erg triest als je dat zo lees en opvat. :{

Ik vond het gewoon geen leuk programma, ik kon de humor ervan niet waarderen. Zo ben ik ook geen liefhebber van Monty Python, Fawlty Towers et cetera. Waar ik dan wel om kon lachen is een serie zoals Frasier. :P
pi_98380261
Deis, heb je me nou ontvriend op Facebook :'(!
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 19:08:43 #99
184769 crew  Deisyy
pi_98380312
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deis, heb je me nou ontvriend op Facebook :'(!
Een vlaag van verstandsverbijstering Pietje :*

Ik dacht eigenlijk dat jij als mod hier alles mee las :D
pi_98380339
whut happenend, dan :o?
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 19:10:26 #101
184769 crew  Deisyy
pi_98380378
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut happenend, dan :o?
Ja dahag, ga maar lekker terug lezen :D
pi_98380396
Dus ik heb iets misdaan terwijl ik er zelf niet eens bij was en daarom ben ik ontvriend. Ik zou bijna terug gaan lezen, bijna dan :+.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 19:12:41 #103
184769 crew  Deisyy
pi_98380439
Jij hebt heul niets misdaan Pietje, vlaag van verstandsverbijstering mijnerzijds, lamaar zeggen.

En ik maar denken dat jij en Gert over ons waken :o
pi_98380477
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus ik heb iets misdaan terwijl ik er zelf niet eens bij was en daarom ben ik ontvriend. Ik zou bijna terug gaan lezen, bijna dan :+.
Samenvatting
1. Dees had mot met een SC user
2. Dees dacht "Flikker allemaal maar op!"
3. Dees ontvriend alle Fokkers
4. Dees maakt alle Fokkers twee uur later weer vriend, behalve Pietje
pi_98380485
Thanx!
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 19:15:24 #106
184769 crew  Deisyy
pi_98380520
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Samenvatting
1. Dees had mot met een SC user
2. Dees dacht "Flikker allemaal maar op!"
3. Dees ontvriend alle Fokkers
4. Dees maakt alle Fokkers twee uur later weer vriend, behalve Pietje
Bedankt, Teun, zoiets was het, maar dan iets anders :')

En Pietje was ik vergeten :@
pi_98380578
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bedankt, Teun, zoiets was het, maar dan iets anders :')

En Pietje was ik vergeten :@
Mij had je niet eens ontvriend, was je ook vergeten :P
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 19:20:40 #108
184769 crew  Deisyy
pi_98380705
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Mij had je niet eens ontvriend, was je ook vergeten :P
Verschil moet er zijn ;)

Heb jij ook bijna vakantie nu de schoolvakanties eraan komen?
pi_98380795
Ja kan me voorstellen, ben niet meer zo actief hier. ff FOK!pauze of zo :P
pi_98380850
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn ;)

Heb jij ook bijna vakantie nu de schoolvakanties eraan komen?
Van 15 juli tot de laatste week van augustus. En ik ben er echt helemaal aan toe. Zo weinig bereikt het laatste jaar dat ik compleet verrot ben.
pi_98386605
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja kan me voorstellen, ben niet meer zo actief hier. ff FOK!pauze of zo :P
Je traint je helemaal suf? Gaat het nog steeds goed, ook al eens een dag lekker in de regen gewandeld?
  zondag 19 juni 2011 @ 21:21:58 #112
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98387007
deisyy hoe is het met je zoon???
  zondag 19 juni 2011 @ 21:24:18 #113
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98387127
*O* *O* *O* en ik ben uitgeklust, de trap naar beneden komt wel ergens in juli....vandaag mijn slaapkamer gewit en geplafond en een mooi kleurtje iets aquablauw ( had ik ergens gevonden in het berghok) op het ene muurtje...dus de trap keuken huiskamer dousche en mijn slaapkamer is helemaal af en ben zeer tevreden heb weer mooi werk afgeleverd :P alle plafonds zijn hagelwit het straald je tegemoet :P
pi_98401488
Zou het wat zijn of is het vergeleken met een iPad bagger?
http://www.ibood.com/nl/n(...)ti-Touch_Wifi_en_3G/
  maandag 20 juni 2011 @ 09:05:29 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_98401521
Goeienogwelzonnigemorgen.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:05:37 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98401524
Voor dat geld?
Top of the bill uiteraard. Altijd beter dan zo'n bagger iPad. Sowieso.
Was getekend,

Jian
  maandag 20 juni 2011 @ 09:06:29 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98401545
En nu ga ik met dat kutding van mij richting een interview.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:09:56 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_98401599
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou het wat zijn of is het vergeleken met een iPad bagger?
http://www.ibood.com/nl/n(...)ti-Touch_Wifi_en_3G/
Voor dat geld kan je je moeilijk een buil vallen, maar vraag het anders even in het Android Tablet topic in DIG.
pi_98401612
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:05 schreef Copycat het volgende:
Voor dat geld?
Top of the bill uiteraard. Altijd beter dan zo'n bagger iPad. Sowieso.
Was getekend,

Jian
Ja, Jian kijkt graag naar alternatieven van alles waar de i voor staat
pi_98401647
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Voor dat geld kan je je moeilijk een buil vallen, maar vraag het anders even in het Android Tablet topic in DIG.
Ik koop dit jaar eerst een goede spiegelreflex camera, dat wil ik al zo lang. Mijn lompheid is vast veel te groot voor zo'n tablet, ben alleen nieuwsgierig.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:15:31 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_98401671
Ga gewoon Android tablet discussie topic #13 - Honeycombfeestje volgen, daar komen al die aanbiedingen voorbij. En sowieso worden die dingen alleen maar steeds goedkoper :P
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 09:18:41 #122
184769 crew  Deisyy
pi_98401719
Goedemorgen, nog steeds verkouden en weer slecht geslapen door de kriebelhoest :O

6 weken vakantie?! Teun, wat moet je met al die vrije tijd, dan ga je misschien alleen maar gekke dingenn doen :o

Zoon is opgeknapt Heks ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 09:22:05 #123
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98401786
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, nog steeds verkouden en weer slecht geslapen door de kriebelhoest :O

6 weken vakantie?! Teun, wat moet je met al die vrije tijd, dan ga je misschien alleen maar gekke dingenn doen :o

Zoon is opgeknapt Heks ^O^
goedemorgen............

fijn te lezen Deisyy ^O^
pi_98401813
quote:

Ik verveel mij zelden, hou van leegte en niets, komt vast goed. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 09:25:12 #125
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98401847
:@ al heb ik altijd vakantie ik verveel me ook nooit, kom gewoon tijd tekort de dagen gaan zo snel, wat heet dagen de weken en maanden vliegen om
  maandag 20 juni 2011 @ 09:31:50 #126
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98401965
wat een schijt schijt en nog eens schijt, ik heb helemaal geen achterstand bij UPC _O- van 83 euro ik krjg geld terug maar nog geen tv ze verspringen nog steeds nou even kijken maar weer.

ik moest een code invoeren maar kijk ondertussen al 10 minuten naar even geduld aub :'(

[ Bericht 25% gewijzigd door Toverheks op 20-06-2011 09:41:25 ]
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 09:42:25 #127
184769 crew  Deisyy
pi_98402138
Wat een gezeik is dat dan toch, he Heks.

En ondertussen doet je tv het nog steeds niet :{
  maandag 20 juni 2011 @ 09:54:02 #128
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98402329
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gezeik is dat dan toch, he Heks.

En ondertussen doet je tv het nog steeds niet :{
echt he pppfffttt nog steeds even geduld alles gedaan ook die code en hij doet nu helemaal niks meer, en het bedrag van mij per maand is 22.05 euro met iets erbij admin enzo nou ze hielden elke maand het ronde bedrag van 50 euro af hahaha en tegen mij zeggen ja je bent geblokt je hebt 83 euro achterstand ( vond dat al zo vreemd) krijg geld van hun terug.
pi_98402958
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Toverheks het volgende:
wat een schijt schijt en nog eens schijt, ik heb helemaal geen achterstand bij UPC _O- van 83 euro ik krjg geld terug maar nog geen tv ze verspringen nog steeds nou even kijken maar weer.

ik moest een code invoeren maar kijk ondertussen al 10 minuten naar even geduld aub :'(
Stekker dr uit...een minuut of wat en dan erin...Helpt hier ook
  maandag 20 juni 2011 @ 10:31:06 #130
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98402999
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Stekker dr uit...een minuut of wat en dan erin...Helpt hier ook
ga ik vanmiddag wel proberen wordt er echt nerveus van, maar het ergste is je staat te boek als wanbetaler terwijl je geld van hun terug krijgt echt een zooitje dat UPC in al die jaren nog niks veranderd met hun spookrekeningen.
pi_98404330
hier bij Canal Digital, moet dan ook eerst de stekker eruit.
Dan gaat hij weer zenders zoeken.

Even 10 minuten wachten , zolang duurt dat zoeken Heks.
  maandag 20 juni 2011 @ 11:28:03 #132
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98404495
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef hondjes het volgende:
hier bij Canal Digital, moet dan ook eerst de stekker eruit.
Dan gaat hij weer zenders zoeken.

Even 10 minuten wachten , zolang duurt dat zoeken Heks.
nou het ligt gewoon aan het kastje denk ik allemaal vaag leve KPN die hebben we ook nog maar toch ppffttt wordt moe van dat aan de foon hangen nu wordt ik weer terug gebeld.
pi_98404515
Verhitte toestanden rondom airco
, the lucky bastard!
  maandag 20 juni 2011 @ 11:32:52 #134
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98404653
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verhitte toestanden rondom airco
, the lucky bastard!
[ afbeelding ]
wat een nare foto heeft dat jongetje het overleefd
  maandag 20 juni 2011 @ 11:39:45 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98404877
ja
pi_98404904
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat een nare foto heeft dat jongetje het overleefd
Jep, hij zag er gelukkig niet al teveel van
  maandag 20 juni 2011 @ 11:41:37 #137
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98404953
gelukkig
  maandag 20 juni 2011 @ 12:37:31 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_98407722
quote:

Dan moet je rechtop in je bed gaan zitten met een flesje water. :P
pi_98409404
quote:
Ze was echt toeterkachellampion!
  maandag 20 juni 2011 @ 13:54:24 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98409658
quote:
Pijnlijk.
pi_98413015
quote:
9s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Pijnlijk.
Dat zeker, maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het aantal concerten wat niet is doorgegaan omdat ze weer eens zwaar bezopen was en/of de nodige lijntjes had gesnoven is onderhand niet meer te tellen! Een heel team om zich heen en toch ziet ze kans ladderzat op het podium te verschijnen. En dat terwijl dit de concertreeks zou moeten zijn waarop ze zou laten zien dat ze clean is.
Triest.
pi_98413296
Zo simpel is 't niet. Iedereen in haar team die zegt dat ze normaal moet doen ontslaat ze :P.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 15:22:17 #144
137949 Disana
pi_98413768
Ik vraag me af of je je geld ook terug kunt krijgen. Lijkt me toch niet onredelijk.
pi_98413792
Een briefje van 20 gevonden op straat, my lucky day.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 15:34:06 #146
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98414307
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Dementor het volgende:
Over een paar jaartjes kan je dan een uurtje een prive-optreden krijgen van Amy Wijnhuis. _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 15:35:11 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_98414358
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat zeker, maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het aantal concerten wat niet is doorgegaan omdat ze weer eens zwaar bezopen was en/of de nodige lijntjes had gesnoven is onderhand niet meer te tellen! Een heel team om zich heen en toch ziet ze kans ladderzat op het podium te verschijnen. En dat terwijl dit de concertreeks zou moeten zijn waarop ze zou laten zien dat ze clean is.
Triest.
Gelukkig heb ik haar in 2005 in Paradiso nog wel nuchter zien optreden :P
pi_98415199
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Dementor het volgende:
Staatslot kopen! :Y
pi_98415742
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik haar in 2005 in Paradiso nog wel nuchter zien optreden :P
Rock en Seine 2008 liet ze het ook afweten, hebben zonen gemist dus. Kregen wel korting op kaarten voor het volgend jaar en toen lieten die twee Gallagher broers het afweten. Wij waren daar toen en dachten echt dat er een geintje werd gemaakt. Nou niet dus, ze kwamen gewoon niet. Je had dat fluitconcert moeten horen.
pi_98418104
Stad en land afbellen voor een DV kabeltje in een iMac, niemand heeft 't. Dan maar laten bestellen en wat kost zon rot kabeltje? 28 euro :')
pi_98418342
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Dementor het volgende:
Lekker buiten spelen..

http://www.dumpert.nl/med(...)n_soviet_russia.html
Rond 2:15 is wel grappig met dat voorwiel, zo had ik een keer het stuur in de hand
  maandag 20 juni 2011 @ 16:59:19 #153
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_98418407
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:53 schreef Coos het volgende:

[..]

Staatslot kopen! :Y
Coos, vanavond 20.55 Ned. 2 Goudzoekers gaat o.a. over het kopen van een huis in
Spanje ;)
pi_98418737
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef Sporti het volgende:

[..]

Coos, vanavond 20.55 Ned. 2 Goudzoekers gaat o.a. over het kopen van een huis in
Spanje ;)
Bedankt voor de tip. Ik ga zeker effe kijken. c_/
pi_98418770
Vivian Slingerland :r is zooooooooooooooo vervelend
pi_98418902
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Stad en land afbellen voor een DV kabeltje in een iMac, niemand heeft 't. Dan maar laten bestellen en wat kost zon rot kabeltje? 28 euro :')
Scheelt geld.

http://www.dealextreme.com/
  maandag 20 juni 2011 @ 17:29:05 #157
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98419760
Jackass-ster Ryan Dunn overleden

AMSTERDAM - Ryan Dunn (34) , één van de sterren van Jackass, is maandagochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
pi_98419770
quote:
welk kabeltje, van cam naar mac (usb) of firewire? heb beiden nog wel dubbel als ik even zoek..
pi_98419845
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
Jackass-ster Ryan Dunn overleden

AMSTERDAM - Ryan Dunn (34) , één van de sterren van Jackass, is maandagochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
:'( "om het leven gekomen" best vreemde taal eigenlijk.. "ik ben laatst nog even om het leven gekomen, u ook?" nvrmnd :{
pi_98419876
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef Sporti het volgende:

[..]

Spanje ;)
joow :W
pi_98419925
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:06 schreef Laysa het volgende:
Vivian Slingerland :r is zooooooooooooooo vervelend
nee, dk is zooooooo leuk *O*
:*
pi_98420069
het is echt bijna een straf om hier bij te lezen hahahahahahahhnahahajhajhajajajajkakakaka :D
pi_98420442
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nee, dk is zooooooo leuk *O*
ja...... :)
pi_98420463
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:36 schreef willem-jozef het volgende:
het is echt bijna een straf om hier bij te lezen hahahahahahahhnahahajhajhajajajajkakakaka :D
Het is een complete straf om jou hier te lezen ;(
pi_98420887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:29 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

welk kabeltje, van cam naar mac (usb) of firewire? heb beiden nog wel dubbel als ik even zoek..
firewire, vanaf dv 4 pins videocamera naar die mac hieronder, derde van rechts, type 800

pi_98422680
quote:
Amazon geprobeerd? Had vorig jaar ook een kabeltje nodig, in de winkel rond de ¤ 30,-- bij Amazon inclusief verzendkosten nog geen ¤ 5,--!!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:50:47 #168
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98423400
*Pronk*
Ik zal niet iedere dag foto's spammen, maar deze vond ik het wel waard... O+

pi_98423482
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef spuitje het volgende:

[..]

Amazon geprobeerd? Had vorig jaar ook een kabeltje nodig, in de winkel rond de ¤ 30,-- bij Amazon inclusief verzendkosten nog geen ¤ 5,--!!
Ik probeer niet via internet, wil kunnen ruilen als het een foute kabel is. En via webwinkels is dat kut
pi_98423572
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:50 schreef Juud79 het volgende:
*Pronk*
Ik zal niet iedere dag foto's spammen, maar deze vond ik het wel waard... O+

[ afbeelding ]
Hij kijkt niet echt blij, baalt inmiddels al van die camera denk ik :Y
pi_98423681
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hij kijkt niet echt blij, baalt inmiddels al van die camera denk ik :Y
Het is een ZIJ slome. :{w
pi_98424008
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

firewire, vanaf dv 4 pins videocamera naar die mac hieronder, derde van rechts, type 800

[ afbeelding ]
deze moet je hebben, 7,95: http://www.allekabels.nl/(...)/FireWire-Kabel.html

ik heb nog wel 2 x een 6-pins gevonden. als je een verloopstukje hebt of kunt kopen voor een paar piek krijg je 'm gratuituh natuurlijk.
pi_98424059
Tweede Kamer 49 keer misleid in zaak-Spijkers.

Over Enschede, blijkt nu ineens vandaag dat dhr Nieuwenhuizen ineens gelijk schijnt te hebben.
pi_98424146
quote:
eet ze daarna.

hondaah *;
pi_98424158
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

deze moet je hebben, 7,95: http://www.allekabels.nl/(...)/FireWire-Kabel.html

ik heb nog wel 2 x een 6-pins gevonden. als je een verloopstukje hebt of kunt kopen voor een paar piek krijg je 'm gratuituh natuurlijk.
Nee, laat maar lekker thuis, als het die is ga ik hem wel bestellen. Kut dat Expert hem ook gaat bestellen voor die prijs, maar ik print deze wel uit, doen ze maar korting geven.

Deden ze ook bij mijn nieuwe vaste mobiele telefoon toen ik die zojuist ophaalde en ze hem uit de vitrine moesten halen, want niet meer op voorraad ;)

Toch tien procent eraf :9

Edit: ik ga hem dus niet bestellen, want had hem al besteld bij Expert.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 19:07:52 ]
pi_98424231
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

eet ze daarna.

hondaah *;
WJ *;
Nu moet ik je weer missen .
Zaterdag zit ik nog in Spanje en kan dus niet meeten. :N
pi_98424262
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef Coos het volgende:

[..]

Het is een ZIJ slome. :{w
Ja, vergissing. Alhoewel, er zijn streken in Nederland, ook waar ik oorspronkelijk vandaan kom, waar ze hem en haar beiden "hem" of "hij" noemen :Y
pi_98424380
Een heel verhaal over kabels, staat er..ik heb hem al besteld bij Expert. _O-
pi_98424393
Ik ga ook maar eten koken, wat moet ik anders met mijn leven :Y
pi_98424527
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef hondjes het volgende:
Een heel verhaal over kabels, staat er..ik heb hem al besteld bij Expert. _O-
Jahaaa, dat schreef ik toch al ergens? Kreeg een kabel mee, die moest het zijn. Niet dus. Ik weer terug, hebben ze de goede besteld (zeggen ze), komt eind deze week.

Dat ondertussen mijn grootste Fok! vriend zich de benen uit het lijf loopt om mij ter wille te zijn, dat kan ik ook niet helpen :N

Ik maak het zaterdag wel met 'm goed :7
pi_98424586
Extra stukje worst of zo 8-)
pi_98424615
SATEETJE..of zo ;)
pi_98424966
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef hondjes het volgende:
SATEETJE..of zo ;)
Het komt goed, als ik dan nog leef, want morgen bedrijfdsactiviteit, wakeboarden. Dat schijnt nogal blessuregevoelig te zijn.
pi_98425433
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, vergissing. Alhoewel, er zijn streken in Nederland, ook waar ik oorspronkelijk vandaan kom, waar ze hem en haar beiden "hem" of "hij" noemen :Y
Dat doen ze hier :')
pi_98426162
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat doen ze hier :')
Rare mensen Moots
pi_98427033
Remlof, waarom communiceert Fok! niet wat meer over dat adsense drama? In de bewuste topics zijn er tientallen mensen begaan met Fok!, redelijk aandoenlijk om te zien, maar enige feedback van Fok!'s kant is er niet bij. Ik vind dat zo dommig :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 20:00:41 #188
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98427433
:( :( :( UPC weg ermee schijt en schijtziek, net op de kop af 38 minuten aan de foon gehangen, de laatste betaling was afgelopen mei, nee bij die jongen die een supcent of zoiets moet uitvoeren staat laatste betaling december 2010, ik zeg vanmorgen met meneer ......... die bood excuus aan en zou zorgen dat het gelijk werd aangesloten, nou niet dus, ik zeg net tegen die jongen ik krijg nog geld tegoed van UPC die jongen heel verhaal in zijn comp. getikt, heeft netjes zijn naam doorgegeven voor eventueel maar kon, lees mag niet op eigen houtje dat knopje omzetten.
mijn nota@s zijn nu bij de afdeling ( zoekgeraakte betalingen( wat zoekgeraakt ze moeten zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben, maar ondertussen nog steeds geen tv.....ja zegt hij mevr, U kan wel analoog kijken, ik zeg als jij mijn tv van de muur komt tillen want het kabeltje moet erachter ik kom er niet bij.
Lieve jongen maar ondertussen kan ik wel huilen, wat wanbetaler echt niet de tering voor UPC ik krijg van hun geld maar ondertussen sluiten ze me af, wat een zooitje dat bedrijf.
pi_98427506
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
:( :( :( UPC weg ermee schijt en schijtziek, net op de kop af 38 minuten aan de foon gehangen, de laatste betaling was afgelopen mei, nee bij die jongen die een supcent of zoiets moet uitvoeren staat laatste betaling december 2010, ik zeg vanmorgen met meneer ......... die bood excuus aan en zou zorgen dat het gelijk werd aangesloten, nou niet dus, ik zeg net tegen die jongen ik krijg nog geld tegoed van UPC die jongen heel verhaal in zijn comp. getikt, heeft netjes zijn naam doorgegeven voor eventueel maar kon, lees mag niet op eigen houtje dat knopje omzetten.
mijn nota@s zijn nu bij de afdeling ( zoekgeraakte betalingen( wat zoekgeraakt ze moeten zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben, maar ondertussen nog steeds geen tv.....ja zegt hij mevr, U kan wel analoog kijken, ik zeg als jij mijn tv van de muur komt tillen want het kabeltje moet erachter ik kom er niet bij.
Lieve jongen maar ondertussen kan ik wel huilen, wat wanbetaler echt niet de tering voor UPC ik krijg van hun geld maar ondertussen sluiten ze me af, wat een zooitje dat bedrijf.
Ze sluiten je af :?
Maar je bent aan het internetten toch?
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 20:02:51 #190
137949 Disana
pi_98427554
Jaren geleden werd het al in Kassa ofzo gezegd: UPC gaat altijd uit van een fout bij de klant en nooit bij zichzelf.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:03:27 #191
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98427591
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ze sluiten je af :?
Maar je bent aan het internetten toch?
Internet is van KPN, heb KPN in de slaapkamer en boven bij Hans, maar huppelkutje heeft gewoon kabel van UPC, heb ik doorgetrokken en die heeft gewoon alle zenders, ze hebben die digiding geblokt.
pi_98427612
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
Jaren geleden werd het al in Kassa ofzo gezegd: UPC gaat altijd uit van een fout bij de klant en nooit bij zichzelf.
Daar is UPC nou niet bepaald uniek in. Veel bedrijven kaatsen liever de bal terug :Y
pi_98427694
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Internet is van KPN, heb KPN in de slaapkamer en boven bij Hans, maar huppelkutje heeft gewoon kabel van UPC, heb ik doorgetrokken en die heeft gewoon alle zenders, ze hebben die digiding geblokt.
Is dat dat digiding dat je een half jaar lang niet aangesloten hebt gehad? Maar komt vast weer goed, die jongens doen daar ook gewoon hun werk, de verschillende afdelingen zijn alleen niet perfect op elkaar afgestemd.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 20:07:05 #194
137949 Disana
pi_98427777
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:

Daar is UPC nou niet bepaald uniek in. Veel bedrijven kaatsen liever de bal terug :Y
Dat is waar, maar UPC stond altijd al bekend om beroerde klantenservice en ik dacht door jouw verhaal dat dat was verbeterd, maar als ik dan het verhaal van Heks lees denk ik weer van niet.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:07:20 #195
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98427798
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
heb in verleden echt hele nare ervaringen gehad met UPC van een deurwaarder, had 171 guldn toen betaald en hoppa die week erop weer 171 moeten betalen en ga zo maar door, dan weer 245 en dan gewoon weer alleen abbenementskosten voor huistelefoon, echt toen heb ik UPC allemaal opgezegt behalve de kabel tv. maar heb in verleden heel veel moeilijkheden dus gehad en daar pas ik nu voor, echt he wanbetaler sta je nu te boek nou heb alles goed geregeld en krijg je dit.
dat ze een fout hebben gemaakt oke kan maar ga niet zo doen, geen excuus zoals vanmorgen maar nog geen tv en die jongen mag het niet zo doen, hele dag stekker eruit alles weer instaleren dacht echt het is het kastje, niet dus nog steeds geblokt, jongen zegt kan wel 5 werkdagen duren ik zeg hallo is niet mijn fout.
mijn betalingen zijn op de afdeling zoekgeraakte betalingen, nou het woord zegt het al zoekgeraakt.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:08:35 #196
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98427884
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Is dat dat digiding dat je een half jaar lang niet aangesloten hebt gehad? Maar komt vast weer goed, die jongens doen daar ook gewoon hun werk, de verschillende afdelingen zijn alleen niet perfect op elkaar afgestemd.
ja, maar kijk al paar maanden met dat kastje
pi_98427923
wij hebben alleen maar juist goede ervaring met upc...met een topservice
klote heks wel een gedoe zo.....
  maandag 20 juni 2011 @ 20:11:08 #198
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98428013
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
wij hebben alleen maar juist goede ervaring met upc...met een topservice
klote heks wel een gedoe zo.....
die gasten van klntenservice top hoor, en had al een mail van iemand van UPC of ik tevreden was met hoe ik te woord werd gestaan, ik netjes beantwoorde van Ja prima maar ondertussen nog steeds geen tv whaaaaaaaaaa wat een kutdag vandaag echt he stekker erin stekker eruit nou wordt weer vroeg naar bed vanavond
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 20:11:30 #199
137949 Disana
pi_98428033
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb in verleden echt hele nare ervaringen gehad met UPC van een deurwaarder, had 171 guldn toen betaald en hoppa die week erop weer 171 moeten betalen en ga zo maar door, dan weer 245 en dan gewoon weer alleen abbenementskosten voor huistelefoon, echt toen heb ik UPC allemaal opgezegt behalve de kabel tv. maar heb in verleden heel veel moeilijkheden dus gehad en daar pas ik nu voor, echt he wanbetaler sta je nu te boek nou heb alles goed geregeld en krijg je dit.
dat ze een fout hebben gemaakt oke kan maar ga niet zo doen, geen excuus zoals vanmorgen maar nog geen tv en die jongen mag het niet zo doen, hele dag stekker eruit alles weer instaleren dacht echt het is het kastje, niet dus nog steeds geblokt, jongen zegt kan wel 5 werkdagen duren ik zeg hallo is niet mijn fout.
mijn betalingen zijn op de afdeling zoekgeraakte betalingen, nou het woord zegt het al zoekgeraakt.
Dus omdat het bij hen destijds een zootje was (is algemeen bekend, ze hadden een verrotte reputatie) moet jij nu nog boeten. Fraai is dat.
pi_98428048
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

die gasten van klntenservice top hoor, en had al een mail van iemand van UPC of ik tevreden was met hoe ik te woord werd gestaan, ik netjes beantwoorde van Ja prima maar ondertussen nog steeds geen tv whaaaaaaaaaa wat een kutdag vandaag echt he stekker erin stekker eruit nou wordt weer vroeg naar bed vanavond
  maandag 20 juni 2011 @ 20:11:58 #201
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98428070
nog 1 keer :( UPC weg ermee..............................

zo ander onderwerp zit me zo boos te maken niks voor mi9j :(
pi_98428728
Yo Heks,

Bij ons zijn er opeens HD zenders bijgekomen, wij hebben het royaal pakket.
pi_98428744
had laatst ook een geintje bij CDigitaal.
Een abonnement geeft recht op 3 simkaarten
ik betaal al twee jaar voor 2 het volle pond..
Zegt men van CD, even klantenserce bellen, u betaalt teveel.

Dus ruzie, ergenis en gelijk chaggi .
Ze komen er zelf mee, maar schuiven het op contract
ik zeg contract is getekend in february 2009 en daarna niet meer.
Dus wat contract, die is dus niet getekend voor 2010 en 2011.
pi_98428854
Verder nooit problemen gehad met UPC.
Snelheid is altijd goed (zowel in Rotterdam als in Apeldoorn).
Heb hier ook een nette setup qua router en modem en wifi computers en laptops staan, dat scheelt ook een hoop.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:32:01 #205
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98429158
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:24 schreef Dementor het volgende:
Yo Heks,

Bij ons zijn er opeens HD zenders bijgekomen, wij hebben het royaal pakket.
dat doen jullie dan goed, die wil ik ook Laysa en D/K hebben dat ook, maar ik durf nu niet eens meer om te zetten want stel je voor heb weer gewoon tv vraag dat aan en hoppa weer ellende
  maandag 20 juni 2011 @ 20:34:09 #206
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98429287
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:24 schreef hondjes het volgende:
had laatst ook een geintje bij CDigitaal.
Een abonnement geeft recht op 3 simkaarten
ik betaal al twee jaar voor 2 het volle pond..
Zegt men van CD, even klantenserce bellen, u betaalt teveel.

Dus ruzie, ergenis en gelijk chaggi .
Ze komen er zelf mee, maar schuiven het op contract
ik zeg contract is getekend in february 2009 en daarna niet meer.
Dus wat contract, die is dus niet getekend voor 2010 en 2011.
hoe groter het bedrijf hoe meer ze langs elkaar heen werken, al moet ik met hand op hart zeggen, die jongens van klantenservice heel lief en begrijpend maar ja die van vanavond wilde het wel doen maar mag het gewoon niet activeren. maar ja denk dat ik helemaal overstap naar KPN koop ik wel 2 kastjes erbij, 1 voor huppelkutje boven en hier in de huiskamer
pi_98429445
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hoe groter het bedrijf hoe meer ze langs elkaar heen werken, al moet ik met hand op hart zeggen, die jongens van klantenservice heel lief en begrijpend maar ja die van vanavond wilde het wel doen maar mag het gewoon niet activeren. maar ja denk dat ik helemaal overstap naar KPN koop ik wel 2 kastjes erbij, 1 voor huppelkutje boven en hier in de huiskamer
KPN is ruk, digitenne is niet om aan te zien en de kastjes die ze uitleveren voor 'echte' digitale tv zappen extreem traag.
De moeder van Juud heeft KPN digitale tv, na een minuut breekt het zweet je al uit zo enorm langzaam gaat het zappen.
Dan pak ik de tv gids erbij voordat ik zap... :D
pi_98430121
Oh wow.. ziet er goed uit.
Ik zie het nu pas...

maandag 20 juni 2011 @ 21:04:57 #209
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98431131
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

KPN is ruk, digitenne is niet om aan te zien en de kastjes die ze uitleveren voor 'echte' digitale tv zappen extreem traag.
De moeder van Juud heeft KPN digitale tv, na een minuut breekt het zweet je al uit zo enorm langzaam gaat het zappen.
Dan pak ik de tv gids erbij voordat ik zap... :D
daar heb ik echt geen last van
pi_98431469
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

daar heb ik echt geen last van
Naar mijn mening is Digitenne op een fatsoenlijke nieuwe tv niet om aan te zien.
Handig voor op de camping maar meer dan dat ook niet.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:57:39 #211
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98434716
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Naar mijn mening is Digitenne op een fatsoenlijke nieuwe tv niet om aan te zien.
Handig voor op de camping maar meer dan dat ook niet.
nee hoor op groot scherm boven prima beeld en op mijn tv in de slaapkamer, zo eentje ouderwets met een toeter van achter ook prima beeld
pi_98436676
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee hoor op groot scherm boven prima beeld en op mijn tv in de slaapkamer, zo eentje ouderwets met een toeter van achter ook prima beeld
Het is maar waar je genoegen mee neemt.
  maandag 20 juni 2011 @ 23:05:29 #213
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98439608
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is maar waar je genoegen mee neemt.
ben gauw tevreden
  maandag 20 juni 2011 @ 23:55:43 #214
104871 remlof
Europees federalist
pi_98442111
Omg, de BBQ-reeks gaat nog sneller dan deze SC :')
pi_98448870
Hier kpn . goede snelle verbinding . pas weer nieuwe router gehad werkt allemaal perfect.
Geen problemen met kpn
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:41:19 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98449880
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
Omg, de BBQ-reeks gaat nog sneller dan deze SC :')
'We' gaan toch zeker wel sneller dan die SSTrehab? Anders wordt het echt gênant.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:12:26 #217
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98450432
Goedemorgen
pi_98450465
Vandaag weer eens zo een vervelende klusjesdag..naar de bank..naar de gestor, en gemeentehuis.
Naar telefoonwinkel voor een nieuw modem.

eerst even c_/
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:07 #219
184769 crew  Deisyy
pi_98450469
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

'We' gaan toch zeker wel sneller dan die SSTrehab? Anders wordt het echt gênant.
:N

SST Rehab: vanaf 18-6-2011 21.20 uur 257 posts / 60 uur = 4,28 posts per uur
RLS SC: vanaf 18-6-2011 22.52 uur 215 posts / 58 uur = 3,70 posts per uur
pi_98450498
mogguh c_/
pi_98450503
Het is chanant, trouwens.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:17:09 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98450537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Deisyy het volgende:

:N

SST Rehab: vanaf 18-6-2011 21.20 uur 257 posts / 60 uur = 4,28 posts per uur
RLS SC: vanaf 18-6-2011 22.52 uur 215 posts / 58 uur = 3,70 posts per uur
Dat is echt erg. De rehab van een mislukte rls die iedereen al lang en breed is vergeten -behalve ik en die drie man en een paardenkop in de rehab- is gewoon populairder dan onze sc. Misschien een teken aan de wand dat we de beste tijd gehad hebben?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:17:41 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98450549
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef hondjes het volgende:
Vandaag weer eens zo een vervelende klusjesdag..naar de bank..naar de gestor, en gemeentehuis.
Naar telefoonwinkel voor een nieuw modem.

eerst even c_/
Ik heb meelij met je!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:20:05 #224
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98450600
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is echt erg. De rehab van een mislukte rls die iedereen al lang en breed is vergeten -behalve ik en die drie man en een paardenkop in de rehab- is gewoon populairder dan onze sc. Misschien een teken aan de wand dat we de beste tijd gehad hebben?
dus we zijn afgeschreven en opgegeven :'( ach straks gaat het wel weer harder in de SC hoe staat het met de verbouwing???
pi_98450653
Goedemorgen,

Pest in. Zouden morgen naar huisje van oudste. Krijgt manlief gisteravond bericht dat hij morgen en donderdag moet werken. :(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:23:23 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98450670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:20 schreef Toverheks het volgende:

dus we zijn afgeschreven en opgegeven :'( ach straks gaat het wel weer harder in de SC hoe staat het met de verbouwing???
We zijn op sterven na dood. Nou ja, 'we' niet, maar deze sc wel.
De verbouwing gaat voorspoedig. Momenteel is de stukadoor druk bezig met de schuine wand en het plafond. En met de gaten die dankzij de werkzaamheden in mijn slaapkamermuur zijn gevallen.

En ik heb zo'n leuke opdracht gekregen *O* . Een soort script schrijven voor een prestigieus fashion event *O* . Hartstikke leuk, ware het niet dat de deadline al snel is en ik het deze week razend druk met allerlei deadlines en interviews heb. Oh well, deadlines die in mijn nek hijgen geven inspiratie *O* .
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:27:22 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98450738
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien een teken aan de wand dat we de beste tijd gehad hebben?
Dat denk ik wel. Sowieso, dus ondanks hoe druk of hoe rustig het is.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:27:58 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98450749
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

We zijn op sterven na dood. Nou ja, 'we' niet, maar deze sc wel.
De verbouwing gaat voorspoedig. Momenteel is de stukadoor druk bezig met de schuine wand en het plafond. En met de gaten die dankzij de werkzaamheden in mijn slaapkamermuur zijn gevallen.

En ik heb zo'n leuke opdracht gekregen *O* . Een soort script schrijven voor een prestigieus fashion event *O* . Hartstikke leuk, ware het niet dat de deadline al snel is en ik het deze week razend druk met allerlei deadlines en interviews heb. Oh well, deadlines die in mijn nek hijgen geven inspiratie *O* .
oke de verbouwing loopt goed ^O^

en deadlines, je weet de schrijvers die hebben met een deadline in zicht hun beste werk afgeleverd ( volgens mij werk je onder *druk* toch beter ) . Top leuk je krijgt veel opdrachten he als ik je zo volg, dan zijn ze toch heel tevreden over je
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:28:23 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98450763
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gaat dus goed met je bedrijf, leuk. Was toch spannend destijds, die stap te maken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:28:43 #230
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98450773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen,

Pest in. Zouden morgen naar huisje van oudste. Krijgt manlief gisteravond bericht dat hij morgen en donderdag moet werken. :(
wat lullig voor jullie Spuit
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:30:00 #231
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98450800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Sowieso, dus ondanks hoe druk of hoe rustig het is.
ach dat komt wel weer dat we met zijn alle hele dagen een SC volkladden, ik blijf tenminste wat er ook gebeurt, desnoods post ik wel tegen mijzelf.
En misschien dat de gezusters codetaal ook weer komen, hoop dat Caro mijn huisfoto`s heeft gezien *O*
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:34:10 #232
184769 crew  Deisyy
pi_98450893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen,

Lekker dan. Kan je er niet zelf met een vriendin ofzo naartoe?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:38:29 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_98450980
Goeienattemorgen.
  One tough cookie dinsdag 21 juni 2011 @ 09:39:54 #234
169210 liesje1979
pi_98451014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach dat komt wel weer dat we met zijn alle hele dagen een SC volkladden, ik blijf tenminste wat er ook gebeurt, desnoods post ik wel tegen mijzelf.
En misschien dat de gezusters codetaal ook weer komen, hoop dat Caro mijn huisfoto`s heeft gezien *O*
Ja dat zal ze over de streep trekken.
Eens met Marrije, de beste tijd hebben we wel gehad denk ik. Kan me niet voorstellen dat dat weer aantrekt. En dan bedoel ik voor mij persoonlijk dan. ;)
pi_98451138
Hou toch op straks moeten we weer naar SHO.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:46:05 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98451171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef Dementor het volgende:
Dat is nog minder erg dan wanneer we moeten mergen met dat rehabspul.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:46:36 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_98451189
quote:
Static kan niet wachten :+
pi_98451193
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is nog minder erg dan wanneer we moeten mergen met dat rehabspul.
Ik heb me nooit verdiept in die reeks en de users die daar posten.
pi_98451203
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Static kan niet wachten :+
Dan begint hij weer met zijn knoppen test.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:47:11 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98451204
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat zal ze over de streep trekken.
Eens met Marrije, de beste tijd hebben we wel gehad denk ik. Kan me niet voorstellen dat dat weer aantrekt. En dan bedoel ik voor mij persoonlijk dan. ;)
Ik zit er even over na te denken, wat dan de beste tijd was. Voor mij dan ;) Tijdens de rls zat ik bijna alleen maar in de COS'en, maar we hebben een tijdje met de sc in GC gezeten. Wat ik me er nog van kan herinneren was dat een vrij diverse groep en was het naast druk en sneren ook vaak erg gezellig. En de eerste tijd hier ook wel. Maar waar de eerste tijd cq beste tijd ophoudt vind ik ook lastig te benoemen.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:47:17 #241
184769 crew  Deisyy
pi_98451208
Dat zou ik helemaal niet erg vinden.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:48:06 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98451232
quote:
dat was voor mijn tijd?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:48:46 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98451252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Dat zou ik helemaal niet erg vinden.
naar SHO of GC?
Ik ook niet denk ik.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:49:02 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98451267
Soms moet je gewoon loslaten.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:49:49 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98451284
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
velen gingen ons voor
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:50:39 #246
184769 crew  Deisyy
pi_98451299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

naar SHO of GC?
Ik ook niet denk ik.
Als ik mocht kiezen zou ik kiezen voor SHO, ik vond het daar wel even leuk, Static iets minder begreep ik :')
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:50:59 #247
184769 crew  Deisyy
pi_98451311
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
Net als Jack deed :{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:57:19 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98451487
:P En maar weer een leuke gezellige mail gestuurd naar UPC zal zorgen dat ze me mooi nooit meer vergeten :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:58:47 #249
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98451531
Als we allemaal gewoon proberen iets aardiger voor elkaar te wezen en dingen niet gaan zien die er niet zijn ( ja ja ook ik bega me er wel eens aan) dan loopt er ook niemand meer weg :@
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:00:30 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98451571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb me nooit verdiept in die reeks en de users die daar posten.
Verdiepen is ook lastig als oppervlakkigheid het criterium is ;)

Zoals Pietje al zei: chanant :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:04:21 #251
184769 crew  Deisyy
pi_98451680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Toverheks het volgende:
Als we allemaal gewoon proberen iets aardiger voor elkaar te wezen en dingen niet gaan zien die er niet zijn ( ja ja ook ik bega me er wel eens aan) dan loopt er ook niemand meer weg :@
Net nog door 2 users "gezusters codetaal" te noemen :')

Waarom proberen aardiger tegen elkaar proberen te doen? Dat doen ze maar op het Libelle-forum :{w
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:04:52 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98451692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als ik mocht kiezen zou ik kiezen voor SHO, ik vond het daar wel even leuk, Static iets minder begreep ik :')
ik kan me niks herinneren van sho, al weet ik nog wel dat we onder bewind van static vielen 8)7
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:05:59 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98451726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Toverheks het volgende:
Heel lief, maar zo werkt het niet op dit forum. Zo wel, dan zou ik denk ik al snel gillend wegrennen.
Het is inderdaad geen Libelle.nl.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:06:04 #254
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98451727
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Net nog door 2 users "gezusters codetaal" te noemen :')

Waarom proberen aardiger tegen elkaar proberen te doen? Dat doen ze maar op het Libelle-forum :{w
hey ze weten het zelf ook he dat ik ze altijd zo noemde vond het wel wat hebben die codetaal van hun en ja mis ze de gezusters Noek en Caro, en het hoeft geen Libelleforum te worden dat zeg ik nergens, maar soms is er gewoon discussie en dan komt er iemand die even een sneerpost neerzet wat eigenlijk nergens voor nodig is.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:07:21 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98451769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:

hey ze weten het zelf ook he dat ik ze altijd zo noemde vond het wel wat hebben die codetaal van hun en ja mis ze de gezusters Noek en Caro, en het hoeft geen Libelleforum te worden dat zeg ik nergens, maar soms is er gewoon discussie en dan komt er iemand die even een sneerpost neerzet wat eigenlijk nergens voor nodig is.
Maar dat is wel des FOK!s. Hoort er ook bij en het is aan jou om je daar iets van aan te trekken of niet.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:07:49 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98451783
Heks, sommigen zitten hier al wat langer dan vandaag, en dan kan een losse sneerpost betrekking hebben op iets van wat langer geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:10:49 #257
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98451880
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat is wel des FOK!s. Hoort er ook bij en het is aan jou om je daar iets van aan te trekken of niet.
in het begin trok ik het me meer aan dan nu, dat is wel een beetje afgenomen maar toch soms denk ik wel oei wat een harde post etc.etc. ja ik ben dan *anders* dan jullie en ben niet zo van de on liners en woorden, maar deze eenvoudige huisvrouw is toch wel blij met *jullie*
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:15:03 #258
184769 crew  Deisyy
pi_98452038
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik kan me niks herinneren van sho, al weet ik nog wel dat we onder bewind van static vielen 8)7
De onderwerpen daar spreken me wel aan, roddel en achterklap ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:15:44 #259
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

dan kan je toch beter de Prive lezen :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:19:24 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98452178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dan kan je toch beter de Prive lezen :P
Nah, niet helemaal, soms haalt de Privé z'n roddels rechtstreeks van FOK! :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:20:26 #261
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452213
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal, soms haalt de Privé z'n roddels rechtstreeks van FOK! :Y
:o straks komen wij dan op de Cover te staan, en komen erachter dat Cc eigenlijk Wilma Naninga is
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:20:46 #262
184769 crew  Deisyy
pi_98452221
Vrijdagochtend heb ik een crematie en vrijdagavond bruiloft.

Hoe tegenstrijdig :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:21:44 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98452257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef Toverheks het volgende:
:o straks komen wij dan op de Cover te staan, en komen erachter dat Cc eigenlijk Wilma Naninga is
Dit is wel een sneer van erg laag allooi.

Weet je wel hoe verdomd lelijk dat mens is?
Ook al is ze volgens Soury enorm aardig, haar uiterlijk is dat niet.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:21:44 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98452258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

maar waar op de tijdsladder staat sho? Direct voor GC?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:22:10 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98452275
quote:

[..]

Wilma mocht willen dat ze Cc was...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:23:36 #266
184769 crew  Deisyy
pi_98452319
quote:

[..]

En jij zegt dat we aardiger tegen elkaar moeten zijn :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:24:43 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98452350
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef Deisyy het volgende:

Ja, ik heb een keer zo'n weekend gehad: vrijdag jarig, zaterdagmorgen begrafenis, zaterdagavond 2 grote feesten...
Dat voelt dan gewoon niet lekker :N

Succes ermee :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:25:10 #268
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452363
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O- maar ja zij hebt ook lekkere tieten net als jou en beschouw dat maar als compliment
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:25:36 #269
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef Deisyy het volgende:

dat is zeker tegenstrijdig
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:25:55 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98452389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:

_O- maar ja zij hebt ook lekkere tieten net als jou en beschouw dat maar als compliment
Je maakt het alleen maar erger door die uiers met mij in verband te brengen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:27:15 #271
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452431
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je maakt het alleen maar erger door die uiers met mij in verband te brengen.
hahahha lig gestrekt maar kent Soury haar dan, vind haar zo ja weet niet beetje vreemd met die glimlach van oor tot oor let maar eens op ze heeft een hele grote mond
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:27:32 #272
184769 crew  Deisyy
pi_98452442
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik heb een keer zo'n weekend gehad: vrijdag jarig, zaterdagmorgen begrafenis, zaterdagavond 2 grote feesten...
Dat voelt dan gewoon niet lekker :N

Succes ermee :*
Voor zulke dagen en weekenden zou het wel handig zijn als je een beetje schizofreen bent ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:27:40 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98452448
Ik heb ook een grote mond. Letterlijk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:29:53 #274
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452526
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een grote mond. Letterlijk.
nou echt niet heb je gezien en jij hebt geen *grote mond* ja verbaal misschien maar echt de uiteinde van haar mondhoeken eindigen bij haar oren
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:32:03 #275
184769 crew  Deisyy
pi_98452589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ik heb het geprobeerd op te zoeken in mijn postgeschiedenis, maar werd daar niet wijzer van.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:35:24 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98452725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
nou echt niet heb je gezien en jij hebt geen *grote mond* ja verbaal misschien maar echt de uiteinde van haar mondhoeken eindigen bij haar oren
Waarom heb jij mij wel en ik jou niet gezien?
En waarom noemen ze me dan breedbekkikker, big mouth en diklip? Nou? Nou? Nou?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:35:55 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_98452746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja volgens mij is deze SC van DGK naar SHO naar GC gegaan, toen naar TBO en daarna naar RLS.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:36:36 #278
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452775
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

zag je voor het eerst in de Bunker en waarom ze je diklip noemen is mij een raadsel.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 10:37:34 #279
184769 crew  Deisyy
pi_98452808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zag je voor het eerst in de Bunker en waarom ze je diklip noemen is mij een raadsel.
Omdat ze van die dikke lippen heeft :D

Van zichzelf *;
pi_98452817
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ga toch naakt op een koelkast zitten joh!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:38:56 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98452856
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is de kift ;) :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:38:59 #282
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ga toch naakt op een koelkast zitten joh!
jij hebt nu al last van wilde Fantasieen, nog even wachten Dementor het duurt maar zes weken voor je weer bovenop Juud mag :+
pi_98452871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

jij hebt nu al last van wilde Fantasieen, nog even wachten Dementor het duurt maar zes weken voor je weer bovenop Juud mag :+
Je snapt het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:40:33 #284
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
nee schijnbaar niet, druk je dan ook beter uit dan iedereen het snapt, waarom moet Cc in haar blootje op een ijskast klimmen
pi_98452929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee schijnbaar niet, druk je dan ook beter uit dan iedereen het snapt, waarom moet Cc in haar blootje op een ijskast klimmen
:')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:42:08 #286
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98452965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

:')
ja je zette pas later die foto erbij, oke nu snap ik het
pi_98452970
Zaterdag gaan we de SC wel begraven bij mij in de tuin en de droefenis spoelen we wel weg of wordt wel weggespoeld, afhankelijk van het weer 8-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:42:30 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98452973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Toverheks het volgende:

Omdat ik een grote mond heb, met dikke lippen.
pi_98452981
Ik vind trouwens twee modjes met gemak wel wat overdreven voor dit forum :P
pi_98452992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
:Y
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:43:12 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_98453000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sssst :X
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:43:35 #292
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98453017
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ik een grote mond heb, met dikke lippen.
nou als ik je dan ooit eens zie ga ik erop letten
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:43:44 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_98453024
Nou ja, we hebben geen fora met één mod als het goed is, er moet altijd backup zijn.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:44:13 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98453041
Dit subforum doet het in de praktijk toch zonder moderators?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:44:49 #295
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98453058
Droefenis? Uhm oke :')
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:45:03 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98453069
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja volgens mij is deze SC van DGK naar SHO naar GC gegaan, toen naar TBO en daarna naar RLS.
thanks!
pi_98453073
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
Nou ja, we hebben geen fora met één mod als het goed is, er moet altijd backup zijn.
En nog een FA ook, we worden hier gekoesterd ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:45:34 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_98453090
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En nog een FA ook, we worden hier gekoesterd ;)
Ik ben hier gewoon voor m'n lol :P
pi_98453097
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Dit subforum doet het in de praktijk toch zonder moderators?
De laatste twee maanden wel, Pietje leest zelfs niet meer bij (zegt ie)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:46:41 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98453124
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
Dat ben jij toch :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:46:57 #301
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_98453136
Pietje heeft wel wat anders te doen die oefent met wandelen en zoveel is er dus ook niet meer bij te lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')