abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:52:41 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98351553
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98351588
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie. c_/

Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!! 8)7

Ben ik maar op de bank verder gaan slapen. :')
pi_98351619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie. c_/

Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!! 8)7

Haha.
pi_98351646
pi_98351651
quote:

:D Zie het wel voor mij, zou mij ook kunnen overkomen. Codeïne ftw trouwens bij kriebelhoest.
pi_98351679
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als de koelkast in je schuur volstaat, wat is dan nog het probleem?
Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)
pi_98351717
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)http://i.fokzine.net/s/spinsmile.gif
Je kunt ook in die schuur gaan wonen en je huis onderverhuren.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:57:14 #8
184769 crew  Deisyy
pi_98351760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Drops of Jupiler :9

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_98351765
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Codeïne ftw trouwens bij kriebelhoest.
Ja heb ik gehosseld ;)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:58:35 #10
184769 crew  Deisyy
pi_98351812
quote:

Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_98351852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat het hoogtijd voor een butler wordt. 8-)
Als ik me brommert onder het afdakje zet kan ik wel 12 Bulgaren á ¤ 300 p/m kwijt in die schuur.
pi_98351865
quote:

Beter dan een brandende peuk :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98351875
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had? :D
Nee, daar was het water te koud voor. :D
pi_98351979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Beter dan een brandende peuk :D
Met een fles water in je andere hand kan dat dan wel weer
pi_98352221
Volgende week bij de Digros

4 stuks voor 1.99

:P
pi_98352304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Met een fles water in je andere hand kan dat dan wel weer
Of je verzuipt in je waterbed :{
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98352357
Spanje is gewoon een ramp..mensen verdienen niet meer dan 1000 euro, vaak voor 7 dagen werken
in de week.. in het seizoen, want in de winter ligt alles op zijn kont.
En je mag blij zijn als je je salaris krijgt, want komt vaak voor dat je maanden moet wachten.
Bevalt het je niet, dan kan je gaan, genoeg werkelozen
De huizenprijzen zijn gestegen door dat iedere buitenlander hier een huis wilde, de prijzen rezen de pan uit en de bevolking kan die prijzen niet betalen.
Nu in Europa de toeristen het slecht hebben, en niet meer naar Spanje gaan, omdat de prijzen op
EU niveau zijn gekomen,en het in eigen land ook slecht gaat, krijg je vanzelf een sneeuwbal effect.
Dit verhaal heb ik al lang verteld, maar bij Economie zei men ..onzin...de banken zijn rijk b.v. Santander
de banken gaan goed, nou ik zet mijn geld er niet op.

dus je krijgt gewoon hetzelfde verhaal als in Griekenland, men werkte met zwart geld, de prijzen waren laag, maar iedereen wist het en deed eraan mee.
Na tien jaar veel geld van de EU te hebben gehad, gaat het gewoon bergafwaarts,.omdat de EU
zich overal mee heeft bemoeit.
Ze kregen geld voor wegen, drie liggen er naast elkaar.
Geld jarenlang voor de ww. in de winter, betaald dus ook door ons, de belastingbetalers.
pi_98352629
Hondjes van de week heb ik voor de lol eens zitten zoeken op huren in de buurt van Vandellos.
Je staat verbaasd van het aanbod. 4 kamer apartement met ingerichte keuken, airco, verwarming, gezamelijk zwembad, lift en drie of vier slaapkamers in nieuwbouw voor 500 in de maand. B-)

Zaten hele interessante dingen tussen. c_/
pi_98352716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef Coos het volgende:
Hondjes van de week heb ik voor de lol eens zitten zoeken op huren in de buurt van Vandellos.
Je staat verbaasd van het aanbod. 4 kamer apartement met ingerichte keuken, airco, verwarming, gezamelijk zwembad, lift en drie of vier slaapkamers in nieuwbouw voor 500 in de maand. B-)

Zaten hele interessante dingen tussen. c_/
Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen dan :Y
pi_98352757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen dan :Y
Dat kan nog even niet. ;)
pi_98352822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat kan nog even niet. ;)
Want? Het bier in je schuur is nog niet op?
pi_98352926
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Want? Het bier in je schuur is nog niet op?
zoiets :+
pi_98352952
Allemaal van de bank , die huizen.
Eerst vroegen ze gewoon 800 euro, lager gingen ze niet.
Dus ze zakken al, moet wel,

Nu zijn er mogelijkheden, gewoon doen.
wil je kopen , nog even wachten, men zakt nog niet erg.maar het komt.

er staan hele flatgebouwen leeg, huizen worden niet afgebouwd.
Viel me op dat b.v. Miami Platja ook veel goedkope huizen heeft in de verkoop.
Gewoon gaan snuffelen op sites en in de gaten houden
pi_98353091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef hondjes het volgende:

Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.
pi_98353157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.
ik kreeg daar gelijk ruzie :D
terwijl ik nooit ruzie heb.
pi_98353231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef hondjes het volgende:

[..]

ik kreeg daar gelijk ruzie :D
Hahahaa waarom dan?? :D

Er zitten ook wel veel eigenheimers tussen hoor! w/
pi_98353347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef hondjes het volgende:

Als je in je eentje een appartement in een flatgebouw koopt, zijn dan je servicekosten niet wat aan de hoge kant?
pi_98353410
Over de zorgverzekering.
Ik had iets neergezet, vraagt zo een betweter, wat ik nu eigenlijk wilde vragen.

Toen zei ik,... moeilijk lezen he,,
Zal het volgende keer in Jip en Janneke taal neerzetten

omdat ik toch echt geen vraag had neergezet.
Begon die vrouw , met die avatar van die herder, zich er ook nog mee te bemoeien.

.
pi_98353479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef hondjes het volgende:
Over de zorgverzekering.
Ik had iets neergezet, vraagt zo een betweter, wat ik nu eigenlijk wilde vragen.

Toen zei ik,... moeilijk lezen he,,
Zal het volgende keer in Jip en Janneke taal neerzetten

omdat ik toch echt geen vraag had neergezet.
Begon die vrouw , met die avatar van die herder, zich er ook nog mee te bemoeien.

.
Ik zou het ook niet snappen :D
pi_98353514
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef hondjes het volgende:

Dat is geloof ik een Belg. _O-
pi_98353522
quote:

_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_98353589
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat is geloof ik een Belg. _O-
Je kan ook wat aardiger zijn, ja dat zeg ik :P
pi_98353603
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je in je eentje een appartement in een flatgebouw koopt, zijn dan je servicekosten niet wat aan de hoge kant?
wat ze doen is een apart bedrag voor service, en een borg van twee of drie maanden.
Dus alles in contract zetten.
pi_98353622
We zitten nu naar een amusante belg op humortv te kijken :D
pi_98353702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben al op mijn aardigst :{w
pi_98353724
Ik vermaak me wel met deze verhalen De ergste ex van 2011 verkiezingen :7
pi_98353755
Heks...ben je ook overgestapt naar Royaal :D
pi_98353759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]

:D
ik zie jou al daar op dat forum.
_O-
pi_98353775
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Die ga ik straks ff lezen :9
pi_98353805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:42 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben al op mijn aardigst :{w
Ik had het tegen die pit bul (hondjes)
pi_98354003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb er effe een paar gelezen maar van mij hoeft dit niet. :N
Zelf ook zat mafketels ontmoet, dus laat maar. :{w
pi_98354020
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
Heks...ben je ook overgestapt naar Royaal :D
_O- ben ik op internet dat formulier aan het invullen, echt waar he belt UPC na aanleiding van mijn mailtje van afgelopen vrijdag, die jongen snapt er ook niks van, staat ook helemaal niet in de comp dat ze een factuur hadden gestuurd en dat ze mijn box hebben geblokt en wel gewoon analoog doorsturen, hij heeft aantekening gemaakt maar die mensen van de facturen werken tot 6 uur en hij belde gelijk na jou, dus morgen wordt ik weer gebeld.
Hij zei wel als ik royaal neem moet ik het automatisch van mijn rekening laten afhalen en dat weiger ik dus, want in het verleden spookrekeningen gehad enzo. dus morgen wordt ik weer gebeld want hij vond het heel sneu voor mij maar kon hem ook niet actioveren stiekum ( dat snap ik ook wel) ach en KPN hebben we hier ook nog dus ik maak me niet zo druk
pi_98354035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef hondjes het volgende:

[..]

wat ze doen is een apart bedrag voor service, en een borg van twee of drie maanden.
Dus alles in contract zetten.
Het is wat ver rijden naar het werk, anders zou ik het doen. :Y
pi_98354067
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- ben ik op internet dat formulier aan het invullen, echt waar he belt UPC na aanleiding van mijn mailtje van afgelopen vrijdag, die jongen snapt er ook niks van, staat ook helemaal niet in de comp dat ze een factuur hadden gestuurd en dat ze mijn box hebben geblokt en wel gewoon analoog doorsturen, hij heeft aantekening gemaakt maar die mensen van de facturen werken tot 6 uur en hij belde gelijk naar jou, dus morgen wordt ik weer gebeld.
Hij zei wel als ik royaal neem moet ik het automatisch van mijn rekening laten afhalen en dat weiger ik dus, want in het verleden spookrekeningen gehad enzo. dus morgen wordt ik weer gebeld want hij vond het heel sneu voor mij maar kon hem ook niet actioveren stiekum ( dat snap ik ook wel) ach en KPN hebben we hier ook nog dus ik maak me niet zo druk
ik betaal gewoon nog steeds met acceptgiro :D
pi_98354190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik betaal gewoon nog steeds met acceptgiro :D
oh oke, nou als het bij jullie kan kan het bij mij ook, heb ook gekeken welke extra zenders BBC 3 en 4 zijn wel oke maar geen BBC Entertaiment :'( maar neem wel dat pakket, en als ze morgen bellen laat ik het gelijk omzetten
pi_98354248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het is wat ver rijden naar het werk, anders zou ik het doen. :Y
Valt mee, 1700 km.

En gratis, woon-werkverkeer :P
pi_98354286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh oke, nou als het bij jullie kan kan het bij mij ook, heb ook gekeken welke extra zenders BBC 3 en 4 zijn wel oke maar geen BBC Entertaiment :'( maar neem wel dat pakket, en als ze morgen bellen laat ik het gelijk omzetten
Ja je moet daar zelf voor tekenen en zolang ik niet teken mogen ze het niet afschrijven.....dusssssss :P
En ja dat klopt want ik moest allang met accept maar dat doe ik nie ^O^
pi_98354289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Valt mee, 1700 km.

En gratis, woon-werkverkeer :P
Gratis :?
pi_98354346
maar ik heb gewoon een vermoeden dat van afgelopen vrijdag die jongen er niet uit kwam, dat gewoon die box is overleden staat nergens iets vermeld en ook vaag dat ik ned 1 heb en alle regiozenders en salto tv en disneychannel.
er is volgens mij iets heel vaags aan de hand of een storing ergens die jongen van vanavond heeft een tijd aan de foon gehangen en beloofd me verder te helpen die vind het ook vreemd wel veel zenders maar niet de goeie, veel islam zenders heb ik er ook inenen bij :P
pi_98354379
Bonnetjes van de benzine inleveren en de tolweg.
Mag van meneer van de Belasting
Woon-werk verkeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')