Stufi telt niet mee, het heet niet voor niks bijverdiengrensquote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.
Kwam laatst ook zoiets voorbij op Groupon. Een ANWB-drive experience ofzo. Slipcursus, Ferrari rijden, karten en nog iets voor 50% korting, iets van 120 euro. Op zich prima aanbiedingen. Mag ik vragen wat jij betaald hebt daarvoor?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, daarnet even een slipcursusje geregeld via vakantieveilingen.nl. Mooi even slippen en scheuren binnenkort.
Wilde net gaan zoeken, maar bedankt! Dan krijg ik een leuk bedragje dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stufi telt niet mee, het heet niet voor niks bijverdiengrens
Laatst ook slip- en gevarencursus gedaan (en off-roadrijden).quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, daarnet even een slipcursusje geregeld via vakantieveilingen.nl. Mooi even slippen en scheuren binnenkort.
50 euro incl. voor een drie uur durende solo slipcursus in Drachten. Kost via hun site 269 euro zag ik al.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kwam laatst ook zoiets voorbij op Groupon. Een ANWB-drive experience ofzo. Slipcursus, Ferrari rijden, karten en nog iets voor 50% korting, iets van 120 euro. Op zich prima aanbiedingen. Mag ik vragen wat jij betaald hebt daarvoor?
Ik denk dat dat plaatje niet klopt want op ANWB zie ik maar 6km file en niet op die plekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef BetweenTheRays het volgende:
Nog EW-ers die vandaag in de buurt van Amsterdam moeten zijn? Succes dan:O
[ afbeelding ]
Ik ga bieden op die in rosmalen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet klopt want op ANWB zie ik maar 6km file en niet op die plekken.
Wacht maar totdat je zometeen in die bus zit met allemaal dringende mensen (6)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef BAC92 het volgende:
Pfff treinstoring tussen Almere en weesp, daar sta je dan te wachten op een bus met dit weer....
Pff was echt chaos, ik heb er een uur gestaan en heb 2 bussen gezien, en per bus mochten er 27 mensen in. Toen uiteindelijk gewoon een stadsbus naar Hilversum genomen en vanaf daar met de trein verder gereisd, wat een drama.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je zometeen in die bus zit met allemaal dringende mensen (6)
En gebeld? Ik heb vanaf morgen middag vakantie maar geen belletje gekregen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Mallet het volgende:
Kom op bellen EW! Anders ben ik al 4x niet ingezet.
Ja ik heb twee ritten gekregen, maar ik was dan ook al 3x niet ingezet. Vandaag had ik ook geprobeerd om 's middags na school te werken, maar het blijkt wel weer dat dat toch niets wordt vaak.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Chapelle het volgende:
[..]
En gebeld? Ik heb vanaf morgen middag vakantie maar geen belletje gekregen.
Ja dat was niet prettig nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef BAC92 het volgende:
Ik ben ook onderweg naar huis, werd vanochtend nog gebeld voor een ritje van Eindhoven naar bleiswijk na mijn eerste rit. Kom ik net in Eindhoven aan is die auto al opgehaald. Ben dus lekker voor niks met dit weer aan het ov'en geweest.
Ik leef met je mee, ik zat ook in die bus en dat was rond een uurtje of 11, en toen liepen de druppeltjes al op m'n voorhoofd hahah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Mallet het volgende:
Caramba wat is het heet! Ik zit nu in de bus van Meerkerk naar Utrecht. Hij heeft niet eens ventilatie of noodluiken die open kunnen. Ik word helemaal gek.
Ik was vandaag even aan het wachten in een parkeergarage in de auto, noooooooooo die benzinedampen en die hitte daar, onuitstaanbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik zat ook in die bus en dat was rond een uurtje of 11, en toen liepen de druppeltjes al op m'n voorhoofd hahah.
Goed dat je het zegt iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Even reminder voor een goede volgende OP. Bijna namelijk.
Ja dan ben je ook echt gek als je dat gaat doen met deze temperaturen. Voor het in de bus zitten krijg ik tenminste nog betaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, zitten in een bus... Ik heb net judotraining gehad in die temperatuur wat dacht je daarvan!
Dus je noemt mij gek?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt gek als je dat gaat doen met deze temperaturen. Voor het in de bus zitten krijg ik tenminste nog betaald.
Lekker zweet likken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus je noemt mij gek?
Ik moet trouwens ook zeggen dat ik nauwelijks iets gedaan heb, er waren ook maar 4 man aanwezig, dus we hebben alleen een beetje zitten kletsen en wat grondtechnieken gedaan
Is trouwens ook leuk in deze temperatuur, grondtechnieken doen met een zeer aantrekkelijke dame
Ja fijn joh, lekker zo'n bezweet en stinkend mokkel bovenop jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus je noemt mij gek?
Ik moet trouwens ook zeggen dat ik nauwelijks iets gedaan heb, er waren ook maar 4 man aanwezig, dus we hebben alleen een beetje zitten kletsen en wat grondtechnieken gedaan
Is trouwens ook leuk in deze temperatuur, grondtechnieken doen met een zeer aantrekkelijke dame
Die moest natuurlijk nog op de fiets naar huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Was trouwens vandaag gebeld voor morgen. Helaas kon ik toch niet. Maar gelukkig was K. wel in haar vrolijkste bui. NOT!
Alsof je bij bepaalde andere activiteiten niet bezweet raaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja fijn joh, lekker zo'n bezweet en stinkend mokkel bovenop je
Hahaha! Hoe reageerde zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Was trouwens vandaag gebeld voor morgen. Helaas kon ik toch niet. Maar gelukkig was K. wel in haar vrolijkste bui. NOT!
Nja Ch. sprak mijn voicemail in en toen ik terug belde nam Ki. op. Dus ik zeg jo ik morgen toch niet maar was het vergeten aan te geven op de site.quote:
Dat klopt, maar dat is in een hele ander context. Dan vind je alles fantastisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof je bij bepaalde andere activiteiten niet bezweet raakt
+1, tot ik van Mallet een hyves onder ogen kreegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zeg maar zo'n verveelde stem. Jammer, want ze heeft zo'n leuk koppie.
Hyves?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
+1, tot ik van Mallet een hyves onder ogen kreeg
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Die BMW niet tegen een boom parkeren en een pak aantrekken.
Denk dat dat ook wel prima is, maar doe wel nette schoenen aan. En qua rijden is dat toch echt de enige tip die ik kan geven hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar ik heb een nette broek + overhemd. Is dat genoeg?
In de mail staat: "Nette vrije tijdskleding" Dus lijkt me wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |