Wel als ieder bedrijf AR gaat inhuren ipv EWquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha wees blij, aan mij raak je geen ritten kwijt.
Wat voor een sessie? Niet gewoon een sollicitatie? Voor rijden (niet chauffeuren) neem ik aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hee, ik heb volgende week een 'inschrijfsessie' bij AutoReset in Amsterdam. Kun jij me vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat? Wordt er net als bij EW ook eerst nog een rijtest afgenomen bijvoorbeeld?
Ik kreeg dit mailtje:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat voor een sessie? Niet gewoon een sollicitatie? Voor rijden (niet chauffeuren) neem ik aan.
Hoewel een hoog uurloon wel fijn is, vind ik vakantiegeld in mei een positief punt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Mallet het volgende:
Ik schrik gewoon van de hoogte van het uurloon.
Oh ik zie het al. Waar ew een bedrag inclusief alle toeslagen heeft, is dat bij ar niet het geval.
Hmm ik heb even geen zin om op te zoeken wat ik kreeg, maar ik werd dus ook uitgenodigd voor gesprek. Zat samen met nog een andere kerel, eigenlijk moesten we met z'n drieën alleen de derde kwam niet opdagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:16 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik kreeg dit mailtje:
{mailtje)
Yes, eindelijk een medestander.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:54 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde chick als in het filmpje?Dan geef ik haar +1
Oke, dat klinkt wel chillquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm ik heb even geen zin om op te zoeken wat ik kreeg, maar ik werd dus ook uitgenodigd voor gesprek. Zat samen met nog een andere kerel, eigenlijk moesten we met z'n drieën alleen de derde kwam niet opdagen.
Het was een paar formulieren invullen (ik moest ook een aantal dingen meenemen), daarna een persoonlijk praatje en toen instructies voor het werk. We waren dus eigenlijk al aangenomen, al wisten we dat niet van te voren. Daarna nog even een stukje om in de Golf VI van de recruiter en toen was het klaar. Was al met al gezellig.
Referentie heb ik niet gegeven, wel mijn baas opgeschreven maar niks mee gedaan. Krijg inderdaad wekelijks uitbetaald, maar gezien het feit dat alles wat ik bij AR verdien 'extra' is maakt mij dat niet uit. Alles wordt goed geregeld en qua auto's mag ik niet klagen, voornamelijk goed volgehangen huurauto's of ex-leaseauto's. Nadeel is echter dat er aardig veel hikers zijn momenteel, ze zeiden toen ik er bij kwam dat ze voorlopig niemand meer aan gingen nemen. Ik denk dat het aardig rustig wordt tegen de vakantie aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wel chill
In het latere mailtje dat ik kreeg stond ook nog dat ik een referentie van een vorige werkgever mee moest nemen, doen ze hier nog wat mee tijdens het gesprek?
En heb jij bij AR lekker vaak ritjes en leuke auto's?
En klopt het dat je wekelijks wordt uitbetaald?
Heb ik wat gemist?quote:
Heffingskorting toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een kwart van mijn loon gaat naar de staatkrijg ik dat nog terug van de staat? Het is helaas wel een 2e baan.
Dat wordt nog spannend dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Volgens mij kan je dat aan het einde van het jaar terugvragen als je in totaal over dat jaar onder een bepaald bedrag (ergens rond 10.000) verdiend hebt.
Hoezo, jij verdient tonnen*?quote:
Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoezo, jij verdient tonnen*?
*dubbeltjes
Vergeet niet dat de eerste auto OM 08.00 UUR (quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:01 schreef Mallet het volgende:
"Op weg naar de eerste auto. 8 uur SHARP". Doet me denken aan dat programma van die fortuinlijke vrouwen.. Daar roept ook zo'n hysterisch figuur SHARPY, MASTER, CHILLEN.. Helemaal leuk, helemaal goed, helemaal gezellig.
Heffingskorting kun je maar bij 1 bedrijf laten lopen. Alles wat je bij ander bedrijf verdient kun je grotendeel terugvragen. Heb vorig jaar <100 hoeven te betalen. Exacte drempel weet ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |