abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98640991
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Haha wees blij, aan mij raak je geen ritten kwijt.
Wel als ieder bedrijf AR gaat inhuren ipv EW :P
pi_98641012
Ik hoop trouwens vrijdag weer te kunnen rijden, afgelopen week 5 tentamens gehad (niet eens een her erbij :') ), deze week 2 maal een her. Dus exact op de eerste van de maand weer beschikbaar _O_
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:03:16 #228
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98641062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hee, ik heb volgende week een 'inschrijfsessie' bij AutoReset in Amsterdam. Kun jij me vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat? Wordt er net als bij EW ook eerst nog een rijtest afgenomen bijvoorbeeld?
Wat voor een sessie? Niet gewoon een sollicitatie? Voor rijden (niet chauffeuren) neem ik aan.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98641383
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat voor een sessie? Niet gewoon een sollicitatie? Voor rijden (niet chauffeuren) neem ik aan.
Ik kreeg dit mailtje:

Beste ***,

Hartelijk dank voor je sollicitatie. Wij willen je graag uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.

Op voorhand willen wij je wat meer informatie geven over wat je van de functie en wat je van AutoReset kan verwachten. Vanwege de vele sollicitaties doen wij dit per e-mail, anders waren wij niet in staat om je sollicitatie te beantwoorden.

Je komt te werken op oproepbasis. Dit houdt in dat je je eigen beschikbaarheid kunt bepalen, minimaal 2 doordeweekse dagen. Wanneer je eenmaal bij ons staat ingeschreven ontvang je een gebruikersnaam en wachtwoord die toegang geven tot onze website. Op deze manier kun je aangeven wanneer je wilt rijden en wanneer niet.

Het salaris is leeftijdsafhankelijk. (Let op dit zijn brutolonen)
19-21 jaar¤ 6,08
22 jaar¤ 7,12
23+ jaar¤ 8,22

Hier komt nog 20% extra reserveringen bij. Een gedeelte van de reserveringen is één keer per jaar vakantiegeld en het andere gedeelte kun je vrij opnemen.

Het werk bestaat uit het transporteren van lege voertuigen. Over het algemeen proberen wij zoveel mogelijk transporten met elkaar te combineren. Dit wil zeggen: wanneer wij een rit hebben van Amsterdam naar Rotterdam, proberen wij deze te combineren met een rit van Rotterdam naar Amsterdam. Vaak zal je een gedeelte van je reis van het Openbaar Vervoer gebruik moeten maken, daarom moet je in het bezit zijn van een OV-kaart voor doordeweekse dagen.

Wanneer je na het lezen van bovenstaande tekst nog steeds geïnteresseerd bent, wat wij natuurlijk hopen, kun je je aanmelden voor een persoonlijke inschrijfsessie. Hierbij krijg je een uitgebreide uitleg over de werkzaamheden en krijg je de gelegenheid tot het stellen van vragen. Omdat AutoReset B.V. gevestigd is in Amsterdam, dien je eenmalig naar ons kantoor in Amsterdam te komen.

Op *** wordt er een inschrijfsessie gehouden. Graag zouden wij je willen vragen om ons te laten weten of je op deze datum om *** uur hierbij aanwezig kunt zijn?
pi_98641453
Lijkt mij dat dit de persoonlijke sollicitatie is. Zoals ze zelf al in die mail zeggen, "Vanwege de vele sollicitaties doen wij dit per e-mail, anders waren wij niet in staat om je sollicitatie te beantwoorden."

Dus doen ze het eerst via deze weg en als je écht geïnteresseerd bent mag je op gesprek komen. En daar weet ZmS waarschijnlijk meer van. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_98641833
Ik schrik gewoon van de hoogte van het uurloon.

Oh ik zie het al. Waar ew een bedrag inclusief alle toeslagen heeft, is dat bij ar niet het geval.
pi_98641990
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Mallet het volgende:
Ik schrik gewoon van de hoogte van het uurloon.

Oh ik zie het al. Waar ew een bedrag inclusief alle toeslagen heeft, is dat bij ar niet het geval.
Hoewel een hoog uurloon wel fijn is, vind ik vakantiegeld in mei een positief punt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:46:58 #233
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98642195
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:16 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik kreeg dit mailtje:

{mailtje)
Hmm ik heb even geen zin om op te zoeken wat ik kreeg, maar ik werd dus ook uitgenodigd voor gesprek. Zat samen met nog een andere kerel, eigenlijk moesten we met z'n drieën alleen de derde kwam niet opdagen.

Het was een paar formulieren invullen (ik moest ook een aantal dingen meenemen), daarna een persoonlijk praatje en toen instructies voor het werk. We waren dus eigenlijk al aangenomen, al wisten we dat niet van te voren. Daarna nog even een stukje om in de Golf VI van de recruiter en toen was het klaar. Was al met al gezellig.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:08:46 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98642777
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:54 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Is dat nou dezelfde chick als in het filmpje? :P Dan geef ik haar +1
Yes, eindelijk een medestander.

Ik dacht echt, waarom ben ik neit gebeld voor maandag terwijl ik beschikbaar ben? Was ik even vergeten dat ik maandag tentamen heb en dus niet beschikbaar ben.. Goedemorgen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_98643057
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hmm ik heb even geen zin om op te zoeken wat ik kreeg, maar ik werd dus ook uitgenodigd voor gesprek. Zat samen met nog een andere kerel, eigenlijk moesten we met z'n drieën alleen de derde kwam niet opdagen.

Het was een paar formulieren invullen (ik moest ook een aantal dingen meenemen), daarna een persoonlijk praatje en toen instructies voor het werk. We waren dus eigenlijk al aangenomen, al wisten we dat niet van te voren. Daarna nog even een stukje om in de Golf VI van de recruiter en toen was het klaar. Was al met al gezellig.
Oke, dat klinkt wel chill :)
In het latere mailtje dat ik kreeg stond ook nog dat ik een referentie van een vorige werkgever mee moest nemen, doen ze hier nog wat mee tijdens het gesprek?
En heb jij bij AR lekker vaak ritjes en leuke auto's? :)
En klopt het dat je wekelijks wordt uitbetaald?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:21:26 #236
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98643111
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Oke, dat klinkt wel chill :)
In het latere mailtje dat ik kreeg stond ook nog dat ik een referentie van een vorige werkgever mee moest nemen, doen ze hier nog wat mee tijdens het gesprek?
En heb jij bij AR lekker vaak ritjes en leuke auto's? :)
En klopt het dat je wekelijks wordt uitbetaald?
Referentie heb ik niet gegeven, wel mijn baas opgeschreven maar niks mee gedaan. Krijg inderdaad wekelijks uitbetaald, maar gezien het feit dat alles wat ik bij AR verdien 'extra' is maakt mij dat niet uit. Alles wordt goed geregeld en qua auto's mag ik niet klagen, voornamelijk goed volgehangen huurauto's of ex-leaseauto's. Nadeel is echter dat er aardig veel hikers zijn momenteel, ze zeiden toen ik er bij kwam dat ze voorlopig niemand meer aan gingen nemen. Ik denk dat het aardig rustig wordt tegen de vakantie aan.
pi_98681732
Hopelijk hebben degenen die morgen en overmorgen moeten rijden airco in de auto. :P
  zondag 26 juni 2011 @ 16:58:55 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98683013
RTS, kom er maar in!
#26 || Luciano da Silva
pi_98683101
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
RTS, kom er maar in!
:D
pi_98683376
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:')
pi_98684937
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:')

Het is dat ik morgen niet kan werken...maar je zult het zien dinsdag!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:57:15 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98686996
Ach, ik sta dinsdag ook beschikbaar, dus ik vrees er ook voor ;)
#26 || Luciano da Silva
  zondag 26 juni 2011 @ 20:05:59 #243
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98689587
Een kwart van mijn loon gaat naar de staat ;( krijg ik dat nog terug van de staat? Het is helaas wel een 2e baan.
pi_98691535
Volgens mij kan je dat aan het einde van het jaar terugvragen als je in totaal over dat jaar onder een bepaald bedrag (ergens rond 10.000) verdiend hebt.
pi_98694885
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
RTS, kom er maar in!
Heb ik wat gemist?

quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een kwart van mijn loon gaat naar de staat ;( krijg ik dat nog terug van de staat? Het is helaas wel een 2e baan.
Heffingskorting toch?
  zondag 26 juni 2011 @ 22:15:36 #246
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98696345
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Volgens mij kan je dat aan het einde van het jaar terugvragen als je in totaal over dat jaar onder een bepaald bedrag (ergens rond 10.000) verdiend hebt.
Dat wordt nog spannend dan.
pi_98697969
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat wordt nog spannend dan.
Hoezo, jij verdient tonnen*?

*dubbeltjes
  zondag 26 juni 2011 @ 22:49:43 #248
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98698021
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoezo, jij verdient tonnen*?

*dubbeltjes
Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.
  zondag 26 juni 2011 @ 23:02:36 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98698687
#26 || Luciano da Silva
pi_98699476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:01 schreef Mallet het volgende:
"Op weg naar de eerste auto. 8 uur SHARP" :'). Doet me denken aan dat programma van die fortuinlijke vrouwen.. Daar roept ook zo'n hysterisch figuur SHARPY, MASTER, CHILLEN.. Helemaal leuk, helemaal goed, helemaal gezellig.
Vergeet niet dat de eerste auto OM 08.00 UUR ( :{ ) opgehaald moest worden. Hij is dus te laat aangezien hij pas om 8 uur weg gaat :P

quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.
Heffingskorting kun je maar bij 1 bedrijf laten lopen. Alles wat je bij ander bedrijf verdient kun je grotendeel terugvragen. Heb vorig jaar <100 hoeven te betalen. Exacte drempel weet ik niet.
Weet wel dat je moet oppassen met stufi en bijverdienen. Check DUO anders even, als je boven een bepaalde grens komt qua inkomen heb je geen recht meer op stufi en moet je terugbetalen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')