abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98536403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef Windrush het volgende:
ja, mailtje van de directeur dat het wordt ingehouden op je volgende loon, gelukkig geen administratie kosten die worden doorberekend.
Bij sommige maatschappijen weer wel.. ;(
pi_98536969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Was dat toevallig een bedrijf in Den Haag? Ik heb ook wel eens een Focus wagon van een groot liftonderhoudsbedrijf van Den Haag naar Barneveld gereden. Toen stonden daar nog tientallen andere Focussen.
Ja het was een autodealer in Den Haag, ik heb er niet meer zien staan, gelukkig maar voor jullie want deze auto's wens ik jullie niet toe hahaha.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:59:32 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98544349
Oh ja nog even hierop reageren:

quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Aangehouden? Privé? Of eentje die je vandaag op je loonstrook tegenkwam? :{
Je word niet aangehouden. Je word staande gehouden. Dat is wat anders. Bij een aanhouding word je 'opgepakt'.

Oh en die maatschappij die 25 euro administratiekosten berekend is helemaal schandalig. Ik dacht dat de leasemij van mijn stageadres al ernstig was met 13 euro bovenop de 6 van het CJIB maar 25 is helemaal bedroevend.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:04:11 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98545981
En kijk hier, voor de geïnteresseerden;

'Werkgever moet boete's tot 10km/h te hard zelf betalen omdat bij een dergelijke overschrijding van bewuste roekeloosheid geen sprake kan zijn'

quote:
Baas moet verkeersboetes personeel betalen

Bedrijven draaien op voor snelheidsovertredingen van werknemers die zonder opzet maximaal 10 kilometer per uur boven de toegestane snelheid hebben gereden. Dit volgt uit een uitspraak van het gerechtshof in Den Haag.

Het Haagse hof deed op 12 mei 2006 uitspraak in een zaak tussen TPG Post en één van haar werknemers. De werknemer had tijdens zijn werk als TPG-chauffeur drie snelheidsovertredingen gemaakt van respectievelijk 4, 6 en 11 kilometer per uur boven de toegestane snelheid. Bij TPG moeten werknemers dergelijke boetes zelf betalen. Hoewel TPG bij chauffeurs aandringt om op tijd te rijden, heeft TPG geen druk uitgeoefend om te hard te rijden.

Schade door werknemers
De chauffeur vond dat TPG, op grond van artikel 7:661 Burgerlijk Wetboek, de boetes moet betalen. Dit wetsartikel gaat over de aansprakelijkheid van werknemers voor schade die zij veroorzaken, voorzover dat niet opzettelijk of bewust roekeloos gebeurt. De letterlijke tekst van dit artikel:

1. De werknemer die bij de uitvoering van de overeenkomst schade toebrengt aan de werkgever of aan een derde jegens wie de werkgever tot vergoeding van die schade is gehouden, is te dier zake niet jegens de werkgever aansprakelijk, tenzij de schade een gevolg is van zijn opzet of bewuste roekeloosheid. Uit de omstandigheden van het geval kan, mede gelet op de aard van de overeenkomst, anders voortvloeien dan in de vorige zin is bepaald.

2. Afwijking van lid 1 en van artikel 170 lid 3 van Boek 6 ten nadele van de werknemer is slechts mogelijk bij schriftelijke overeenkomst en slechts voor zover de werknemer te dier zake verzekerd is.

Volgens het hof is bovenstaand artikel niet alleen van toepassing op fysieke beschadiging van personen of zaken van de werkgever of iemand anders, maar ook op verkeersboetes. Het tweede lid bepaalt dat de werkgever schade op de werknemer alleen kan verhalen indien die mogelijkheid schriftelijk is overeengekomen en waarvoor de werknemer verzekerd is. Het feit dat verkeersboetes niet of nauwelijks te verzekeren zijn, wil nog niet zeggen dat het artikel op die boetes niet van toepassing zou zijn

Wie krijgt de boete?
De uitspraak in deze zaak gaat slechts over de situatie waarin de kentekenhouder een boete krijgt, bijvoorbeeld nadat de chauffeur is geflitst. Volgens het hof regelt artikel 7:661 BW niet de situatie waarin de boete - buiten de werkgever om - bij de werknemer terecht komt, zoals in het geval waarin de chauffeur door de politie van de weg wordt gehaald en op naam een snelheidsboete krijgt. Het hof geeft geen antwoord op de vraag of in die situatie de boete op de werkgever verhaald kan worden.

Tot 10 kilometer te hard is niet opzettelijk
Van belang is verder of de schade door de werknemer met opzet of bewuste roekeloosheid is veroorzaakt. Automobilisten rijden in het verkeer gemakkelijk even iets te hard, per ongeluk of om iemand in te halen. Tot 10 kilometer per uur snelheidsoverschrijding zal er in het algemeen geen sprake zijn van opzet of bewuste roekeloosheid. Er valt de werknemer dan geen ernstig verwijt te maken.

In deze zaak ging het om drie snelheidsbonnen, waarvan één voor meer dan 10 kilometer per uur te hard. Deze laatste boete blijft voor rekening van de chauffeur zelf. TPG moet de twee lagere boetes wel terugbetalen.

Andere chauffeurs
Deze uitspraak geldt niet alleen voor de betreffende werknemer, maar ook voor alle andere chauffeurs van TPG Post Transport. Het hof geeft een "verklaring voor recht" dat de bekeuringen die de chauffeurs tijdens de uitvoering van de werkzaamheden voor TPG Post Transport voor (snelheids)overtredingen opgelegd krijgen, niet op deze werknemers verhaald mogen worden, en dat de boetes die in het verleden op de werknemers zijn verhaald, terugbetaald moeten worden. Er mag geen sprake zijn geweest van opzet of bewuste roekeloosheid.

Tussenvorm mogelijk
Volgens het hof mogen bedrijven in hun boetebeleid wel voor een tussenvorm kiezen. In dat geval betaalt de werkgever in een bepaalde periode maximaal drie lichte snelheidsovertredingen, terwijl de werknemer voor alle andere boetes opdraait. Want, zo redeneert het hof, een werknemer die meer boetes veroorzaakt, handelt daarmee in strijd met de plicht zich als een "goed werknemer" te gedragen.

Uitspraak:
Gerechtshof Den Haag, 12 mei 2006, LJN: AX1690
Ik ben benieuwd of wij hier iets mee kunnen...
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:41:08 #155
207863 Obama
Barack Hussein
pi_98547148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef joppie_saus het volgende:

'Werkgever moet boete's tot 10km/h te hard zelf betalen omdat bij een dergelijke overschrijding van bewuste roekeloosheid geen sprake kan zijn'

[..]

Dit is wel een eye-opener!
Zo veel verschil bestaat er niet tussen een hiker en een TPG bezorger.

Viezze en Windrush maak hier gebruik van.
pi_98547375
Google nog iets meer, na 2006 zijn er uitspraken geweest waarmee dit niet meer te gebruiken is.(Helaas)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98548104
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef joppie_saus het volgende:
Oh ja nog even hierop reageren:

[..]

Je word niet aangehouden. Je word staande gehouden. Dat is wat anders. Bij een aanhouding word je 'opgepakt'.

Haha je hebt gelijk ja :P Haal die dingen nog wel eens door de war..
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:44:58 #158
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98549468
Inderdaad, beetje jammer. Hoge Raad heeft inderdaad korte metten gemaakt met de uitspraak, en wij zullen dus wel onze boete's moeten betalen ;(

quote:
De uitspraak van de Hoge Raad
In het door TPG Post ingestelde beroep heeft de Hoge Raad de uitspraak van het gerechtshof vernietigd en de vorderingen van Abvakabo en de werknemer alsnog afgewezen.

De Hoge Raad heeft het volgende overwogen:
1.Niets wijst erop dat de wetgever bij de invoering van de WAHV (begin jaren-90) heeft willen bepalen dat in dit soort gevallen voortaan de werkgever zelf de boetes zou moeten dragen.

2.Boetes voor onder de WAHV vallende verkeersovertredingen die met een motorrijtuig door werknemers worden begaan in de uitoefening van hun werkzaamheden worden in veel gevallen aan de werknemers zelf opgelegd, omdat de overtreding is begaan met “de eigen auto”, of omdat direct kon worden vastgesteld wie de bestuurder was.

3.Nu het gaat om een betaling voor een overtreding die de werknemer heeft begaan, ligt het voor de hand aan te nemen dat zich hier een categorie van gevallen voordoet waarvoor de tweede volzin van het eerste lid van art. 7:661 BW afwijking van hoofdregel van de eerste volzin toelaat.

4.Toepassing van die hoofdregel van de eerste volzin van art. 7:661 BW zou leiden tot een in de verhouding werkgever-werknemer niet te verklaren onderscheid tussen boetes die met toepassing van art. 5 WAHV zijn opgelegd aan de werkgever en boetes die op grond van die wet zijn opgelegd aan de werknemer: de eerste zouden in beginsel voor rekening van de werkgever blijven, de laatste voor rekening van de werknemer.
#26 || Luciano da Silva
pi_98552394
Waarschijnlijk omdat anders die kleine verkeersboetes niet meer te handhaven zijn. Het is toch niet opzettelijk?

Zo, alweer thuis. Dat krijg je met perfecte OV-aansluitingen ;( Nergens meer dan 5 minuten gewacht.
pi_98553332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef Panthera. het volgende:
Waarschijnlijk omdat anders die kleine verkeersboetes niet meer te handhaven zijn. Het is toch niet opzettelijk?

Zo, alweer thuis. Dat krijg je met perfecte OV-aansluitingen ;( Nergens meer dan 5 minuten gewacht.
Hopelijk heb ik morgen weer werk.. Op naar Veenendaal :').
pi_98557159
Morgen de eerste rit! Ook meteen in een aardig leuke auto! :) Spannend! :D :@
pi_98558104
1 ritje begrijp ik? Van waar naar waar? En wat is die leuke auto dan? :P

En succes! Het valt allemaal wel mee hoor
pi_98558246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Volgens mij is dit ook de reden waarom het eigen risico van 75 euro onzin is. Oké, als jij lekker expres tegen een boom gaat rijden of uit de bocht vliegt omdat je twee keer de toegestande snelheid rijdt..maar als je nou heel voorzichtig achteruit inparkeert (dit verlangt EW van ons) en een paaltje meeneemt..eigenlijk zou je dan niet het eigen risico hoeven te betalen.

Maarja je moet altijd maar zin hebben in het gezeik :P
pi_98558531
Ja precies. Er zit een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

* Mallet houdt telefoon in de gaten.
pi_98559264
Vanaf 28 juni zomervakantie. _O_

Hopelijk zijn er veel ritjes de komende weken.
pi_98560716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
1 ritje begrijp ik? Van waar naar waar? En wat is die leuke auto dan? :P

En succes! Het valt allemaal wel mee hoor
Eerste rit inderdaad. En meh, valt eigenlijk wel mee. Aan de telefoon klonk ie mooier. Audi A3 cabrio. Dus hopen dan het lekker weer is. :P Openbaar vervoer heeft echt een verlepte aansluiting. Of ik ben drie kwartier te vroeg, of tien minuten te laat. Ik pak dus mooi mn eigen auto naar Alkmaar.
pi_98560798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:47 schreef Mandamo het volgende:

[..]

Eerste rit inderdaad. En meh, valt eigenlijk wel mee. Aan de telefoon klonk ie mooier. Audi A3 cabrio. Dus hopen dan het lekker weer is. :P Openbaar vervoer heeft echt een verlepte aansluiting. Of ik ben drie kwartier te vroeg, of tien minuten te laat. Ik pak dus mooi mn eigen auto naar Alkmaar.
Wen daar maar aan :) dat kun je niet elke keer vermijden met je auto en alle wachttijden krijg je vergoedt ;) Ik had vandaag dus vrijwel geen wachttijd en dan krijg je meteen minder betaald.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:56:43 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98560999
Ach die ophaaltijden zeggen negen van de tien keer nog niks.

Ik heb morgen twee ritten, in een Astra en een Corsa.
#26 || Luciano da Silva
pi_98561094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef joppie_saus het volgende:

Topdag :D
pi_98561663
Morgen heb ik 3 ritten. Bleiswijk - capelle in een Ibiza vana daar naar venray in een golf variant en Geldrop - nieuw lekkerland in een kangoo. Die auto in Geldrop mag ik pas om 4uur ophalen dus morgen ga ik weer aardig wat uren maken.
pi_98561782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef joppie_saus het volgende:

Ik heb nog niets..op zich niet heel erg, dan ga ik wel aan de studie :)
pi_98562236
Haha deze 'bak' had ik dinsdag.

Morgen 2 ritten; Rotterdam - Maastricht in een Passat en Maastricht - Meerkerk in een Chevrolet Captiva. Wel lekker dus:)
pi_98562238
Hoe zit het eigenlijk met betaling? Worden tijden naar beneden afgerond of krijg je precies uitbetaald voor het aantal minuten. Je krijgt per rit sowieso ¤0,25 vergoeding voor telefoonkosten hoorde/las ik ergens? Wordt de heffingskorting automatisch toegepast als EA je enige werkgever is of moet je dat apart aanvragen?

En ik begrijp dus dat je die ritbonnen en transportformulieren gewoon kan inscannen en op kan sturen via email in plaats van elke maand twee brieven te sturen?
pi_98562522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:30 schreef Mandamo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met betaling? Worden tijden naar beneden afgerond of krijg je precies uitbetaald voor het aantal minuten. Je krijgt per rit sowieso ¤0,25 vergoeding voor telefoonkosten hoorde/las ik ergens? Wordt de heffingskorting automatisch toegepast als EA je enige werkgever is of moet je dat apart aanvragen?

En ik begrijp dus dat je die ritbonnen en transportformulieren gewoon kan inscannen en op kan sturen via email in plaats van elke maand twee brieven te sturen?
...
Ik rond het altijd op kwartieren af. Dus 17:10 is 17:15. Je krijgt 0,35 cent per rit voor onkosten. Heffingskorting wordt, natuurlijk, niet automatisch toegepast. Dit moet je zelf aangeven. Je krijgt het formulier loonbelasting tegelijk met je arbeidsovereenkomst en tankpasovereenkomst die je een x aantal dagen ontvangt nadat je je eerste rit hebt gereden.

Je kan inderdaad zowel elektronisch als via de post je ritbonnen en transportformulieren opsturen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:52:51 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98562991
Inderdaad, ik rond ook altijd af op kwartieren. Dat is dan weer 0,25uur op de loonstrook dus vandaar dat ik deze maand op 75,75 uit kwam.
#26 || Luciano da Silva
pi_98564089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

...
Ik rond het altijd op kwartieren af. Dus 17:10 is 17:15. Je krijgt 0,35 cent per rit voor onkosten. Heffingskorting wordt, natuurlijk, niet automatisch toegepast. Dit moet je zelf aangeven. Je krijgt het formulier loonbelasting tegelijk met je arbeidsovereenkomst en tankpasovereenkomst die je een x aantal dagen ontvangt nadat je je eerste rit hebt gereden.

Je kan inderdaad zowel elektronisch als via de post je ritbonnen en transportformulieren opsturen.
Aah zo. Bij vorige werkgevers kon ik het altijd meteen aangeven, vandaar. Dank je iig. :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:55:43 #177
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98572217
Gisteren ook nog een rit gehad, hoofddorp breda en breda meerkerk. Was feest met regen = bedervelijk humeur. 2,5 uur ov naar huis. In ieder geval wel weer wat studie uren kunnen pakken.
Nu weer zwaar aan de studie, tentamens voor de boeg. Misschien dat ik bij de maandwissel nog een auto kan doen, maar denk het niet:(
pi_98576932
Twee ritten in vier dagen beschikbaarheid.. Wat een feest.
pi_98577370
Vast een voorproefje voor de vakantie ;)
pi_98577834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Chapelle het volgende:
Vast een voorproefje voor de vakantie ;)
Ja precies er kwamen gelijk weer herinneringen boven.. Maar ik ga niet op EW vertrouwen in de maanden juli/augustus. Misschien één dagje in de week.
pi_98578384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Mallet het volgende:
Twee ritten in vier dagen beschikbaarheid.. Wat een feest.
Hier ook 1 dag gewerkt van de 3 die ik beschikbaar was.
pi_98578563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja precies er kwamen gelijk weer herinneringen boven.. Maar ik ga niet op EW vertrouwen in de maanden juli/augustus. Misschien één dagje in de week.
Ik ga dat wel doen, ik heb het geld niet echt hard nodig (verkapt-zie-mij-rijk-zijn-ondanks-dat-ik-student-ben :P ). Ik heb wel een beetje rond gekeken naar andere vakantiebaantjes, maar die wilden allemaal fulltime de gehele zomer en dan had ik half juni al moeten beginnen enzo. Terwijl ik in augustus op vakantie ga en voorlopig tot 8 juli nog tentamens zit te doen :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:42:59 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98580327
Jajaja. Zij die het hardste roepen dat ze het geld niet nodig hebben, kunnen het het hardste gebruiken. Daarom praat ik nooit over mijn financiele situatie :7
#26 || Luciano da Silva
pi_98580529
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Jajaja. Zij die het hardste roepen dat ze het geld niet nodig hebben, kunnen het het hardste gebruiken. Daarom praat ik nooit over mijn financiele situatie :7
Ok je hebt me betrapt :@
pi_98580648
Deze week toch 3/3 beschikbaar/gewerkt!

Heb het idee dat ik in mijn regio toch wel vaak werk heb. Morgen met OV van Bleiswijk naar Berlicum... bijna 3uur :(
pi_98580729
Sowieso dat OV in Bleiswijk... Ik heb wel een vermoeden waar je moet zijn, daar begin ik ook wel eens. Woon er hemelsbreed 15km vandaan, misschien 20, maar het is 2.5 uur met het OV :')
pi_98581225
Yep ik moest eens van Bleiswijk naar Berkel metro en de bus deed 40 minuten over 10 kilometer hemelsbreed :{
pi_98601299
Ik heb vanochtend mijn eerste auto in bleiswijk opgehaald, verbinding is voor mij wel oke, is binnen 35 minuten te doen vanaf het station. Sta nu in venray op de bus te wachten, mag mijn volgende auto eigenlijk pas om 4uur ophalen zo eens even bellen of die misschien al klaar is en anders duik ik wel even eindhoven in.

[ Bericht 1% gewijzigd door BAC92 op 24-06-2011 16:06:07 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:06:40 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98601873
Hier op weg naar auto nummer twee. Vanochtend de traagste auto ooit gehad, een 1.3 TDCi Astra Wagon. Wat een ramp.

Nu een Corsa halen met 90pk. Hopelijk rijdt dat beter.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:44:35 #190
207863 Obama
Barack Hussein
pi_98603529
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef joppie_saus het volgende:
Hier op weg naar auto nummer twee. Vanochtend de traagste auto ooit gehad, een 1.3 TDCi Astra Wagon. Wat een ramp.

Inderdaad, wat een drama die Astra wagons.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:45:06 #191
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98603551
quote:

Heb een Corsa gereden met dat blok en snel was 'ie niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98604406
quote:

Die Astra's met die motor zijn inderdaad sloom. Die heeft m'n pa wel eens als leenauto gehad, drama :')
pi_98605139
Werd nog gebeld voor een spoedje, maar aangezien ik vannacht half 7 thuis was heb ik maar bedankt. Leek me niet verantwoord :P
pi_98611775
Dood aan de Astra 1.3 diesel wagon.. Ik heb dat ding 2x laten afslaan in de binnenstad van Den Haag omdat hij gewoon niet reageert als je niet eerst toeren maakt voordat je weg probeert te rijden. Armoedige rotbak.

Edit: ik heb nog een poging gedaan om maandag 's middags na school te werken.. Dus wie weet..
pi_98616025
Kreeg een sms voor een ritje zaterdagavond. om 02.00 van Zwolle naar Heemstede :O
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:10:01 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98616492
Tsja, dat heb je als PC!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Mallet het volgende:
Dood aan de Astra 1.3 diesel wagon.. Ik heb dat ding 2x laten afslaan in de binnenstad van Den Haag omdat hij gewoon niet reageert als je niet eerst toeren maakt voordat je weg probeert te rijden. Armoedige rotbak.

Edit: ik heb nog een poging gedaan om maandag 's middags na school te werken.. Dus wie weet..
Dan weet ik niet hoe jij rijdt want afslaan had ik geen last van. Wegrijden ging prima alleen niet snel.

Die Corsa was wel echt een verbetering trouwens, maar nog steeds niet snel. Ach ja, hoeft ook niet altijd.
#26 || Luciano da Silva
pi_98617336
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
Tsja, dat heb je als PC!

Ik heb opzich geen probleem met werken tot laat maar dit is een beetje overkill :P

Een 1.3 in een Astra is wel echt heel zielig. :/ allemaal van die 20%-gasten die daarmee willen rijden :P
pi_98618537
Ik ben eindelijk onderweg naar huis. 3e rit kon echt niet eerder als 4u opgehaald worden dus ben even Eindhoven ingegaan. Toen ik daaraan kwaaards de auto nog niet klaar dus ik kreeg een ander busje mee, een heuze fiat doblo. Vandaag toch 12uur meegepakt. Maandag weer 2 ritten, een fiat 500 van capelle naar Veenendaal en een ford focus van Nijmegen naar almere. Dat is trouwens een rit voor de andere vestiging van dat grote bedrijf in Almere, er staat dat nette sneakers absoluut verboden zijn en een spijkerbroek is al helemaal taboe, wie weet hier wat meer van?
pi_98618603
Dat bedrijf waarvan het hoofdkantoor in Breda zit? Ik ga tegenwoordig altijd in spijkerbroek, wel met nette schoenen. Ik heb er nog nooit wat van gehoord.
pi_98618950
Hangt ook beetje van het ophaaladres af.
Ik moest laatst een keer een auto ophalen bij een groot advieskantoor. Dure en sjieke boel daar binnen dus dan kleed ik me dan ook naar. Liep diezelfde dag dan wel weer in dezelfde outfit door een gore garage :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')