Stufi telt niet mee, het heet niet voor niks bijverdiengrensquote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga geen bedragen noemen maar ik verdien nu meer dan duizend euro per maand inclusief stufi, zodoende. Telt studiefinanciering mee? Zo niet dan komt het goed.
Kwam laatst ook zoiets voorbij op Groupon. Een ANWB-drive experience ofzo. Slipcursus, Ferrari rijden, karten en nog iets voor 50% korting, iets van 120 euro. Op zich prima aanbiedingen. Mag ik vragen wat jij betaald hebt daarvoor?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, daarnet even een slipcursusje geregeld via vakantieveilingen.nl. Mooi even slippen en scheuren binnenkort.
Wilde net gaan zoeken, maar bedankt! Dan krijg ik een leuk bedragje dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stufi telt niet mee, het heet niet voor niks bijverdiengrens
Laatst ook slip- en gevarencursus gedaan (en off-roadrijden).quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, daarnet even een slipcursusje geregeld via vakantieveilingen.nl. Mooi even slippen en scheuren binnenkort.
50 euro incl. voor een drie uur durende solo slipcursus in Drachten. Kost via hun site 269 euro zag ik al.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kwam laatst ook zoiets voorbij op Groupon. Een ANWB-drive experience ofzo. Slipcursus, Ferrari rijden, karten en nog iets voor 50% korting, iets van 120 euro. Op zich prima aanbiedingen. Mag ik vragen wat jij betaald hebt daarvoor?
Ik denk dat dat plaatje niet klopt want op ANWB zie ik maar 6km file en niet op die plekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef BetweenTheRays het volgende:
Nog EW-ers die vandaag in de buurt van Amsterdam moeten zijn? Succes dan:O
[ afbeelding ]
Ik ga bieden op die in rosmalen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet klopt want op ANWB zie ik maar 6km file en niet op die plekken.
Wacht maar totdat je zometeen in die bus zit met allemaal dringende mensen (6)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef BAC92 het volgende:
Pfff treinstoring tussen Almere en weesp, daar sta je dan te wachten op een bus met dit weer....
Pff was echt chaos, ik heb er een uur gestaan en heb 2 bussen gezien, en per bus mochten er 27 mensen in. Toen uiteindelijk gewoon een stadsbus naar Hilversum genomen en vanaf daar met de trein verder gereisd, wat een drama.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je zometeen in die bus zit met allemaal dringende mensen (6)
En gebeld? Ik heb vanaf morgen middag vakantie maar geen belletje gekregen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Mallet het volgende:
Kom op bellen EW! Anders ben ik al 4x niet ingezet.
Ja ik heb twee ritten gekregen, maar ik was dan ook al 3x niet ingezet. Vandaag had ik ook geprobeerd om 's middags na school te werken, maar het blijkt wel weer dat dat toch niets wordt vaak.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Chapelle het volgende:
[..]
En gebeld? Ik heb vanaf morgen middag vakantie maar geen belletje gekregen.
Ja dat was niet prettig nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef BAC92 het volgende:
Ik ben ook onderweg naar huis, werd vanochtend nog gebeld voor een ritje van Eindhoven naar bleiswijk na mijn eerste rit. Kom ik net in Eindhoven aan is die auto al opgehaald. Ben dus lekker voor niks met dit weer aan het ov'en geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |