Tupperware avond.quote:
Bij een hoer moet je juist extra betalen om te mogen beffen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen die gebeft worden kost het de helft van de prijs.
Zei ik laatst ook al tegen Socios. Hij wil maar niet luisteren.quote:
Waarom steeds Yvonne erbij halenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij een hoer moet je juist extra betalen om te mogen beffen.
Ik lepel en associeer liever.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Zei ik laatst ook al tegen Socios. Hij wil maar niet luisteren.
Ik had meer scheldwoorden verwacht van een Hageneesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
WEER een kankertopic van een dikke werkeloze loser. Godverdomme wanneer nokt die shit nou eens? Zelfs diarree kapt als je darmen leeg zijn
Waarom zou je aan zo'n gat willen zitten met je tong waar al 300 andere mannen hun peen in gestopt hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij een hoer moet je juist extra betalen om te mogen beffen.
Als ze het maar goed schoonmaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zou je aan zo'n gat willen zitten met je tong waar al 300 andere mannen hun peen in gestopt hebben?
Snap ik ook niet. Ik heb dat dan ook nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zou je aan zo'n gat willen zitten met je tong waar al 300 andere mannen hun peen in gestopt hebben?
Monkyyy haar vriend wil niet beffenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus je zou ook aan een man zijn anus willen likken, als hij het maar goed schoon maakt van te voren?quote:
Ja dat vind ik wel lekker. Ik hou van mannen die extra veel haren langs hun kontgaatje hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus je zou ook aan een man zijn anus willen likken, als hij het maar goed schoon maakt van te voren?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had meer scheldwoorden verwacht van een Hagenees
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef monkyyy het volgende:
OverRated zo'n figuur dat SM schommels in zijn woonkamer heeft hangen en buttplugs op zijn keukenstoelen heeft vast gesoldeerd.
Dat vroeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar niet tijdens het runnen van dit topic.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef monkyyy het volgende:
OverRated zo'n figuur dat SM schommels in zijn woonkamer heeft hangen en buttplugs op zijn keukenstoelen heeft vast gesoldeerd.
Kut ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moest twee keer slikken.
Tot morgen
Dan denken de users dit moet wel interessant zijn. Anders waren er hiervoor niet 2 andere topics volgespotengepost.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef monkyyy het volgende:
OverRated is zo'n figuur dat SM schommels in zijn woonkamer heeft hangen en buttplugs op zijn keukenstoelen heeft vast gesoldeerd.
Heefd het nooit aan ontbrokenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |