abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98347085
hallo,

heb sinds vorige week een hyperventelatie gehad maar die is alang weer over..

heb een enorme druk op mijn linkerborst precies waar mijn hart zit, gevolgd door een regelmatige steek(alsof me hart wordt samen geknepen zo voelt het) twijfel soms of het me long is maar de pijn zit er onder (zeg maar net iets links van mijn linkerborstkas dus iets recht onder mijn linkertepel zeg maar) me hart klopt soms heel onregelmatig snel waarna 1 keer hard en daarna weer heel rustig alsof het moeite met al het bloed heeft, er is een kort hartfilmpje gemaakt maar niks te zien,

kent iemand dit ???
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 21:11:16 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_98347233
Geen idee wat dat is, het heeft in ieder geval niet zoveel met seks te maken.

Het zou ook iets met je maag kunnen zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:13:46 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98347329
Je hart zit in ieder geval niet onder je tepel maar onder je borstbeen. Dat onregelmatige is als ie overslaat. Dat kan geen kwaad (als het in rust gebeurt). Maar als je je zorgen maakt, moet je natuurlijk naar de dokter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98347451
ben ik al geweest maar helaas, de dokter schuift het af op de stress
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:19:18 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98347556
Doe dan eens wat ontspanningsoefeningen om die stress te verminderen en kijk hoe dat gaat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98347558
en sorry voor de vekeerkde catogorie.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:23:34 #7
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_98352879
Ja, ik heb dat ook een tijdje gehad, de huisarts zei dat meer mensen daar wel eens last van hadden maar dat het niet ernstig was :)
Alhoewel het tegenwoordig een stuk minder is wanneer ik helemaal geen thee drink :')
pi_98357856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:13 schreef wonderer het volgende:
Je hart zit in ieder geval niet onder je tepel maar onder je borstbeen. Dat onregelmatige is als ie overslaat. Dat kan geen kwaad (als het in rust gebeurt). Maar als je je zorgen maakt, moet je natuurlijk naar de dokter.
Ze heeft denk ik tepels die heel dicht op elkaar staan!

Maar idd stress, vast zittende spier etc daar denk ik eerst aan..
pi_98360374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:16 schreef darkcore het volgende:
ben ik al geweest maar helaas, de dokter schuift het af op de stress
Doe een tijdje rustig aan zou ik zeggen.
zal het vast weer goed komen.
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_98472293
Heb ik ook last van gehad. Ik schrok een beetje, aangezien je dan toch wel aan je hart denkt. Ben langs de huisarts geweest, heb uitgelegd hoe het zat en waar ik last van had.
Hij zei dat daar spiertjes zaten en dat dat wel eens iets 'verkeerd zat', net als dat je soms last van je been hebt en het allemaal niet lekker voelt. Het was niets speciaals, en veel meer mensen hadden dat. Het is later vanzelf over gegaan, en ik heb het na dat doktersbezoek (toeval) ook enkele keren rechts gehad. Voor mij voldoende reden om er niet meer over te peinzen.
Succes nog!
  maandag 4 juli 2011 @ 22:15:06 #11
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99041770
ik krijg dat als ik onderkoeld raak. (ik voel koud bijna niet, en warm 2x zoveel wel) dus slaap vaak onder te weinig dekens of loop te lang met weining kleren rond. en dan krijg ik steken op die plek of krampen overal, dan weet k dat ik het te koud heb (te ver koud dus).
pi_99042548
Gewoon naar de dokter gaan als het zo blijft.
Sing the last thing on your mind.
pi_99055367
Is inderdaad iets voor de dokter.

Ik heb ook wel eens last van vergelijkbare klachten (tenminste als ik de omschrijving lees lijkt het er op). Die krijg ik doordat ik teveel voorover naar een scherm heb zitten staren en ik niet goed rechtop heb gezeten. Het is dan alsof m'n middenrif steken geeft in de hartstreek, doordat daar wat spieren o.i.d. niet blij zijn door m'n houding.
Als je hartproblemen hebt voel je dat geloof ik niet echt op de plek waar je hart zit maar meer richting je schouder heeft een fysiotherapeut me ooit eens verteld.
pi_99061037
Ik denk dat hij hier beter past. Stress zou goed kunnen. Maar als je het blijft houden gewoon weer een bezoekje aan de dokter brengen. Succes.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:49:06 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_99061355
Je kunt eens proberen om iets te slikken tegen maagzuur. Een zure oprisping kan voelen als een hartaanval. Dat wordt ook erger door stress

Ik heb er zelf ook wel eens last van, omdat ik veel gekruid eten eet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')