quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef Koniomi het volgende:
Door meer te eten en krachttraining erbij te doen...
Hoor dat van al me maten dat ze vaak "veel eten" en maar niks aankomen , maar vaak zitten ze nog onder hun behoefte. Dus eten ( gezond ) en ga erbij trainen...
Oké, daar heb ik wel wat aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef Killjoy het volgende:
Word 30, dan gaat het vanzelf, ik ben zelf bezig met het tegenovergestelde en had vroeger hetzelfde probleem dat jij had.
Ga anders training doen om spiermassa op te bouwen, dat is zo goed als een garantie dat je krijgt wat je wilt, je moet dat daarentegen wel bijhouden anders ziet dat er niet meer uit.
edit: 1.95 meter hier
Ow, ik heb me al 'n jaar niet gewogen of zo, maar ik denk iets van 63 kgquote:
Geen 1.95, maar 1.90.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef appelsjap het volgende:
Je bent 1.95m en 63 kg? Dan ben je idd erg dun
Zo kun je het ook beschrijven, met mijn usericon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/299205/argh[1].jpg]afbeelding[/url] ]
De één zegt gezond, de ander ongezond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Redah het volgende:
Ik had vroeger precies hetzelfde. Tot aan mijn 16e erg mager, je kon de knoken zien. Op een gegeven moment heb ik voor mezelf moeten zorgen en gingen de pizza's, shoarma, McDonald's, chinees en frisdrank er met kilos/liters in (daarvoor at ik altijd normaal/gezond).
Het typische is dat ik toen overal in mijn lichaam aan kwam, mensen mij ineens 'gezond' uit vonden zien en na dat een jaartje volgehouden te hebben is mijn postuur zo gebleven (normaal dus, niet dik).
Dus vanuit mijn ervaring zou ik zeker zeggen: Eet een tijdje ongezondDat kan een mens echt wel even hebben.
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook beschrijven, met mijn usericon.
[..]
De één zegt gezond, de ander ongezond.
Mwah.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.
Ik praat alleen uit eigen ervaringquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef Redah het volgende:
Feit is dat je van ongezond eten aan komt.
Nou, volgens mij kom ik nergens van aan. En anders is het tijdelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik praat alleen uit eigen ervaringHele leven gezond gegeten (vrij vast patroon: 2 dagen in de week pasta, 2 dagen aardappelen/groente/vlees, 2 dagen rijst-iets, 1 dag (dinsdag
) frites). En dat zette allemaal geen zoden aan de dijk. Ik heb echt nog foto's van toen met echt een ingevallen gezicht, botten die uit armen steken, enz.
En toen ik voor mezelf ging 'koken' kreeg ik ineens wat extra vet overal. Feit is dat je van ongezond eten aan komt.
Idd daar zitten ook veel eiwitten in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef skit het volgende:
iemand die ik ken heeft hetzelfde probleem en die eet elke avond een kom kwark extra
Waarom supplementen? Zoals de naam al zegt, het is een aanvulling... geen basis. Ga gewoon veel eten, en dat is niet 4 boterhammen en 2 koeken. Daarnaast 3x krachttraining per week, binnen een paar jaar ben je een monster.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Mark94 het volgende:
Dus weet iemand een ander middel wat niet zo slecht is en wat wel veel calorieën bevat?
Hoeveel/vaak eet je nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Mark94 het volgende:
Dus weet iemand een ander middel wat niet zo slecht is en wat wel veel calorieën bevat?
Voedingssupplementen zijn een aanvulling op je voeding en dienen nooit als vervanging voor voeding. Ga eerst maar eens een goed voedingschema opstellen dan kun je dat later altijd nog aanvullen met een weight gainer. daarnaast 3x p/w 'zware' krachttraining.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben laatst naar de huisarts geweest en die zei dat 't wel gezond is omdat ik verder geen gezondheidsproblemen heb. Ik doe al aan spieroefeningen enz. Ik had ook gevraagd over dergelijke voedingssupplementen die veel calorieën bevatten. Maar dat mag niet omdat dat slecht voor je lever kan zijn. Je krijgt dan teveel energie binnen. En het moet op een natuurlijke manier omdat ik nog in de groei ben. Dus weet iemand een ander voedingsmiddel wat niet zo slecht is en wat wel veel calorieën bevat?
Dit doe ik nu:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoeveel/vaak eet je nu?
Ga 6 maaltijden op een dag eten. Wel voedzame producten.
Je eet dus geen flikkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu:
Ontbijt - soepkom vol met Tresor cornflakes + halfvolle melk.
Lunch - 4 of 6 Zaanse snijder / Blue Band boterhammen met spul erop.
Avondeten - van alles. Onder andere groente en ook één keer per week een pasta soort. Maar bijv. ook af en toe patat of pizza.
En ik eet tussendoor ook dingen.
Noem je dat "ik vreet me de hele dag al vol"?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu:
Ontbijt - soepkom vol met Tresor cornflakes + halfvolle melk.
Lunch - 4 of 6 Zaanse snijder / Blue Band boterhammen met spul erop.
Avondeten - van alles. Onder andere groente en ook één keer per week een pasta soort. Maar bijv. ook af en toe patat of pizza.
En ik eet tussendoor ook dingen.
Het is geen twee koppen soep maar melk + cornflakes in een soepkom. En het is geen één glas melk maar meerdere. En 's avonds of tussendoor drink ik ook nog andere dingen. En je vergeet de tussendoortjes bijv. pak kaasstengels, Tuc, Mentos en chips?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Je eet dus geen flikker. Wat is dit 1500kcal max? jouw lichaam in de groei heeft > 3000 nodig.
Ik heb het even snel nagerekent met calorielijst.nl het is een schatting:
2 koppen soep 60kcal
cornflakes 100gr 300 kcal
glas halfvolle melk 200ml 100kcal
6 belegde boterhammen 800kcal
Pasta 400gr 600kcal
totaal = 1860
En gemiddelde man heeft 2500 nodig wil je 'spier'massa aanzetten ga je al snel richting > 3000 kcal.
Tussendoortjes heb je niks aan, kun je net zo goed overslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Het is geen twee koppen soep maar melk + cornflakes in een soepkom. En het is geen één glas melk maar meerdere. En 's avonds of tussendoor drink ik ook nog andere dingen. En je vergeet de tussendoortjes bijv. pak kaasstengels, Tuc, Mentos en chips?
quote:Arnold's Massabom IV
De klassieke onovertroffen shake uit Arnold zijn tijd.
3 koppen magere melk
1 1/2 kop room (slagroom is t lekkerst)
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat(reformwinkel)
2 eetlepels vruchtensuiker
Banaan met melk, room en eieren en lecithine in de mixer doen en met gemiddelde snelheid mixen. Enkele minuten wachten om de lecithine te laten oplossen, op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de WG en vruchtensuiker toevoegen. De room kan vervangen worden door 12 eetlepels distelolie en 1 kop water. Goed gekoeld bewaren en verdelen in 4 porties.
Voedingswaarden
kcal. 3154
prot. 131
koolhydr. 303
vet. 155
Neem deze shake verdeeld over de dag. Neem hem tussen de maaltijden door. Nu eens kijken of je zult gaan groeien.
bron
bij serieus trainen kan je eiwitshakes gebruiken ja, weightgainers zijn geld verspilling. het gaat om het herstel van je lichaam en het aanvullen van je eiwitten. Goedkope zijn alleen niet te drinken en ook lang niet alle duurdere.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Mark94 het volgende:
Calorieshakes zoals deze naast wat ik nu eet is zeker ook niet de bedoeling?
[..]
Als je 6 keer per week in de sportschool staat en je wil bulken zou je het kunnen overwegen ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Slaap is het probleem niet. Ik slaap nu in de vakantie gemiddeld 10 uur per nacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Vstark het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Oplossing: Meer chocolademelk, Meer kwark, Meer calorieën/proteïnen & meer slaap!
vaak op een dag eten... om de 2-3 uur eten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Mark94 het volgende:
Maar hoe krijg ik een paar duizend calorieën meer op een dag dan wat ik nu eet? Kwark kan ik gaan eten, maar wat nog meer? Sowieso niet meer brood want dat komt al m'n neus uit.
Kan ik lang wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:21 schreef GX3 het volgende:
Wacht tot je uitgegroeid bent.
Ik kon tot mijn 20e alles eten wat ik wilde, tegenwoordig kan ik er maar om denken, als ik het zelfde zou eten als vroeger dan zag ik er nu uit als Han Pekel
Niet als je spiermassa omhoog gaat... je verbranding wordt dan steeds hoger.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:21 schreef GX3 het volgende:
Wacht tot je uitgegroeid bent.
Ik kon tot mijn 20e alles eten wat ik wilde, tegenwoordig kan ik er maar om denken, als ik het zelfde zou eten als vroeger dan zag ik er nu uit als Han Pekel
holy shit 3154 kcal in 1 shake, dan zou ik liever af en toe ene groot mac menu meepakken als je toch zonodig kcal wil..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Mark94 het volgende:
[..]
schiet niet op, haal iets waar meer kcal in zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Kan ik lang wachten.![]()
Ik heb wel Chocomel en kwark gehaald. Dat ga ik vanaf nu elke dag drinken / eten.
notenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
schiet niet op, haal iets waar meer kcal in zitten.
onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Iemand die 17 is kun je nog niet serieus nemen in dit stadium. Accepteer nou maar gewoon dat je een gratenlijf hebt en buig het om naar iets positiefs, ga dikkerdjes plagen o.i.d. Of beter nog, speel onder 1 hoedje met de dikkerds en word elkaars 'feeder'
Het is een keuze om vreselijk snel in de lengte te groeien maar minder snel in de breedte? Ondanks alle sporten die je beoefent en ondanks al het eten wat je naar binnen propt?quote:
Idd als je mager bent moet je gewoon meer eten. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef GX3 het volgende:
[..]
Het is een keuze om vreselijk snel in de lengte te groeien maar minder snel in de breedte? Ondanks alle sporten die je beoefent en ondanks al het eten wat je naar binnen propt?
Ja dat is een keuze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef GX3 het volgende:
[..]
Het is een keuze om vreselijk snel in de lengte te groeien maar minder snel in de breedte? Ondanks alle sporten die je beoefent en ondanks al het eten wat je naar binnen propt?
Haha, ik ben breed en niet dik. Je moet veel kwark eten. Ook voor het slapen gaan! Yoghurt en zuivelproducten helpen ook. Veel bewegen! Geen cardio!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:44 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben dun (was ik altijd al) en ik wil dikker en breder worden. Ik praat dus niet over dik, want dat vind ik er niet uit zien, maar dikker. En breder natuurlijk. Ik vreet me altijd de hele dag vol, maar dat heeft geen effect. De volgende ochtend ben ik weer net zo dun alsof ik niks heb gegeten. Hoe krijg ik het dus voor elkaar om dikker en breder te worden?
Lid worden van dat forum en lid worden van mijn fanclub.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef mytec het volgende:
[..]
bij serieus trainen kan je eiwitshakes gebruiken ja, weightgainers zijn geld verspilling. het gaat om het herstel van je lichaam en het aanvullen van je eiwitten. Goedkope zijn alleen niet te drinken en ook lang niet alle duurdere.
kijk anders eens op : www.dutchbodybuilding.com staat veel op over voeding en breder worden. En kijk dan gewoon bij het fitness forum ;-)
edit: weightgainer is duur voor het zelfde geld eet je een diepvries pizza. net zoveel calorieen voor minder.
Ja, of misschien heeft hij ook al kanker in een vergevorderd stadium.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef venomsnake het volgende:
Laat eens bloedprikken op je schildklier, misschien werkt dat ding wel te snel, dan kom je ook geen gram aan..
gaat idd nergens over.. het is obvious dat hij teweinig eet en dan komt hij met ziektes aanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, of misschien heeft hij ook al kanker in een vergevorderd stadium.
Gast, die kerel heet al veel te weinig en jij gooit het maar ff op een schildklieraandoening.
1 liter lijkt mij het maximum buiten het water om dat je drinken moet, inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
4 liter melk per dagman je kan er wel van doodgaan.
GOMAD (gallon of milk a day) werkt inderdaad goed voor 'hardgainers'.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:53 schreef Zith het volgende:
Ik las het woord 'spieroefeningen'. Nee, daar hebben we het niet over TS. Spieroefeningen doen is in de gym een beetje biceps curlen. Ga een krachtprogramma doen, lees bijv. een Rippetoe Starting Strength.
Die Rippetoe raad je ook aan om 4 liter melk te drinken per dag, naast je normale voeding, dan kun je nooit fout zitten
ja, want anders krijg je kanker en aidsquote:Op zondag 8 januari 2012 13:09 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
1 liter lijkt mij het maximum buiten het water om dat je drinken moet, inderdaad.
In bepaalde gebieden in Afrika drinken de vrouwen veel meer melk voor de trouwerij om dik te worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
Echt gezond is het ook niet voor je, kneus.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja, want anders krijg je kanker en aids
Vier liter melk per dag is juist een erg goede en gezonde manier van snel aankomen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik mag hopen dat die ontbijtdrank eiwitrijk is en suikerarm? En dat je kipfilet oid. op brood doet? Dan nog vind ik het kut voeding, heel veel snelle koolhydraten door de chocomel, slagroom, en ongetwijfeld ook die liter ontbijtdrank.quote:Op zondag 8 januari 2012 08:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Probeer anders eens bij te houden wat je eet op de caloriechecker van het voedingscentrum
Heb ik ook gedaan.
En op advies van de dieetiste smorgen 1 liter ontbijtdrank met 2 boterhammen
Lunch 3 boterhammen en 1 liter volle chocolademelk, normaal avondeten met wederom chocomelk.
en tussendoor vloeibare slagroom in 200 gram pakjes.
savonds pakken wat je nog lust.
Ik groei nu 4 kg per maand en kom aan de 4000+ calorieen(1000 calorieen extra is 70gr vettoename)
Er zijn een aantal onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat er een verband is met de hoeveelheid melk en botbreuken en ook met kanker. Er zijn een aantal onderzoeken uitgevoerd onder andere door HMS. Ik zeg niet dat het waar is alleen sindsdien drink ik toch maar wat minder melk, zeker geen 4 liter.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Vier liter melk per dag is juist een erg goede en gezonde manier van snel aankomen.
Noem eens één rede waarom je hier dood aan zou kunnen gaan?
Waarschijnlijk heb je dit iemand ooit ergens horen roepen en heb je het overgenomen, want het is totale onzin.
Ik ontbijt met kip en noodles, en dan niet zo'n pakje instant maar gewoon een bord.quote:
Ik drink mijn hele leven al 'meer dan gemiddeld' melk, van verse bij de boer tot uit de supermarkt. Daarnaast doe ik nogal wat gevaarlijke sporten (met zijn bijhorende ongelukken) maar iets breken, nog nooitquote:Op zondag 8 januari 2012 15:18 schreef mytec het volgende:
[..]
Er zijn een aantal onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat er een verband is met de hoeveelheid melk en botbreuken en ook met kanker. Er zijn een aantal onderzoeken uitgevoerd onder andere door HMS. Ik zeg niet dat het waar is alleen sindsdien drink ik toch maar wat minder melk, zeker geen 4 liter.
Mijn opa die rookte 4 pakjes sigaretten per dag en hij werd 105 jaar!!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik drink mijn hele leven al 'meer dan gemiddeld' melk, van verse bij de boer tot uit de supermarkt. Daarnaast doe ik nogal wat gevaarlijke sporten (met zijn bijhorende ongelukken) maar iets breken, nog nooit
Dan eet je gewoon niet voldoende, simpel.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik ontbijt met kip en noodles, en dan niet zo'n pakje instant maar gewoon een bord.
Tussen de middag een half brood pindakaas of pasta
Gewoon avondeten
sAvonds nog eens brood, koek, chips of restje pasta maar meestal gewoon een half brood
En zelf als ik een paar weken geen tijd heb om te sporten kom ik geen kilo aan
Ik heb het alleen over vettoename niet over spieropbouwquote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die ontbijtdrank eiwitrijk is en suikerarm? En dat je kipfilet oid. op brood doet? Dan nog vind ik het kut voeding, heel veel snelle koolhydraten door de chocomel, slagroom, en ongetwijfeld ook die liter ontbijtdrank.
Tevens is 1000 kcal extra 111 gr vet. Energiedichtheid van triglyceriden is 9 kcal/gr.
http://www.caloriechecker.nl/quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Dan eet je gewoon niet voldoende, simpel.
99% van de skinny boys die roepen 'ik eet al heel de dag door, kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan', die eten te weinig. Veel te weinig.
Reken voor de grap eens uit hoeveel KCAL je binnenkrijgt op een dag, en wat je verbruikt.
Heb ik wel eens gedaan ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Dan eet je gewoon niet voldoende, simpel.
99% van de skinny boys die roepen 'ik eet al heel de dag door, kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan', die eten te weinig. Veel te weinig.
Reken voor de grap eens uit hoeveel KCAL je binnenkrijgt op een dag, en wat je verbruikt.
Want vettoename kan alleen op een ongezonde manier?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over vettoename niet over spieropbouw
Jawel maar dan moet je gigantisch veel eten en dat zijn wij niet gewend, of heb jij betere tips?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef Diabox het volgende:
[..]
Want vettoename kan alleen op een ongezonde manier?
Hoezo gigantisch veel eten? Kcal inname mag gelijk blijven hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet je gigantisch veel eten en dat zijn wij niet gewend, of heb jij betere tips?
Ja maar wat moet je wel niet eten om aan 4000 Kcal te komen?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoezo gigantisch veel eten? Kcal inname mag gelijk blijven hoor.
Als je in vet wilt aankomen en 4000 kcal daarvoor moet eten ben je of al een gigantische kerel, of je doet aan zeer intensieve arbeid dag in dag uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je wel niet eten om aan 4000 Kcal te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |