quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef Koniomi het volgende:
Door meer te eten en krachttraining erbij te doen...
Hoor dat van al me maten dat ze vaak "veel eten" en maar niks aankomen , maar vaak zitten ze nog onder hun behoefte. Dus eten ( gezond ) en ga erbij trainen...
Oké, daar heb ik wel wat aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef Killjoy het volgende:
Word 30, dan gaat het vanzelf, ik ben zelf bezig met het tegenovergestelde en had vroeger hetzelfde probleem dat jij had.
Ga anders training doen om spiermassa op te bouwen, dat is zo goed als een garantie dat je krijgt wat je wilt, je moet dat daarentegen wel bijhouden anders ziet dat er niet meer uit.
edit: 1.95 meter hier
Ow, ik heb me al 'n jaar niet gewogen of zo, maar ik denk iets van 63 kgquote:
Geen 1.95, maar 1.90.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef appelsjap het volgende:
Je bent 1.95m en 63 kg? Dan ben je idd erg dun
Zo kun je het ook beschrijven, met mijn usericon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/299205/argh[1].jpg]afbeelding[/url] ]
De één zegt gezond, de ander ongezond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Redah het volgende:
Ik had vroeger precies hetzelfde. Tot aan mijn 16e erg mager, je kon de knoken zien. Op een gegeven moment heb ik voor mezelf moeten zorgen en gingen de pizza's, shoarma, McDonald's, chinees en frisdrank er met kilos/liters in (daarvoor at ik altijd normaal/gezond).
Het typische is dat ik toen overal in mijn lichaam aan kwam, mensen mij ineens 'gezond' uit vonden zien en na dat een jaartje volgehouden te hebben is mijn postuur zo gebleven (normaal dus, niet dik).
Dus vanuit mijn ervaring zou ik zeker zeggen: Eet een tijdje ongezondDat kan een mens echt wel even hebben.
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook beschrijven, met mijn usericon.
[..]
De één zegt gezond, de ander ongezond.
Mwah.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.
Ik praat alleen uit eigen ervaringquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je gaat flink bier tanken, werkt ook aardig.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef Redah het volgende:
Feit is dat je van ongezond eten aan komt.
Nou, volgens mij kom ik nergens van aan. En anders is het tijdelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik praat alleen uit eigen ervaringHele leven gezond gegeten (vrij vast patroon: 2 dagen in de week pasta, 2 dagen aardappelen/groente/vlees, 2 dagen rijst-iets, 1 dag (dinsdag
) frites). En dat zette allemaal geen zoden aan de dijk. Ik heb echt nog foto's van toen met echt een ingevallen gezicht, botten die uit armen steken, enz.
En toen ik voor mezelf ging 'koken' kreeg ik ineens wat extra vet overal. Feit is dat je van ongezond eten aan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |