Hoe sterk sta je in je schoenen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ffuuuuu, mee uit met een collega (en vrienden) die me obviously leuk vindt, of een avond zeggen dat ik ga leren en dan fokken?
Dat laatste en in tunen bij je pappa want die draait muziekjens nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ffuuuuu, mee uit met een collega (en vrienden) die me obviously leuk vindt, of een avond zeggen dat ik ga leren en dan fokken?
Fokken! Ik mis je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Heel sterk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe sterk sta je in je schoenen?
Hoi trouwens
Dan uitgaan als je daar echt zin in heb.quote:
Hij weet dat je bezet bent?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil heel graag uitgaanmaar die collega.. belofte maakt schuld
Belofte?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Luister je eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Iets te vaak gegeten vroeger.quote:
quote:
Hmmm... Als die kerel echt zo gek op je is slikt hij je slappe smoes welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Ow okee!quote:
Ze zeggen t maar een paar keer in t nummer hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee!Ja de titel is nog niet te zien op de site en ik wist de naam van de band ff niet uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |