"Helden:quote:
Ja dus is het niet een beetje laat om de komende tijd wat voorzichtig aan te doen, hmmm?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:26 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Neehoor, maar eerst krijg je een tijdelijke blokkade, 24 uur ofzo daarna word je site geblocked. Wil je hem weer laten unblocken dan moet je een brief sturen met een goede reden naar een adres in america.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Helden:
Michiel Veenstra 3fm
Gerard Ekdom 3fm
ToT de onzinmodphotoshopgod
HaJee de photoshopgenie"
Dat kwam omdat ik dat nummer van Michael niet kende....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef ToT het volgende:
Accordeonmuziek?
Net hoorde ik Michael Jackson enorm versneld afgespeeld.
Ow okee dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik dat nummer van Michael niet kende....
Dit is Hakkuhbar!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:33 schreef Melting het volgende:
Deze versie is toch stukken mooier als die van Dario G.?
Dat las ik ook. Ik vraag me af waar zoveel geld voor nodig is dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Redskillz het volgende:
ik las dat de kosten 20~25k per maand zijn van fok..
De nieuwe boot van dannyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Ik vraag me af waar zoveel geld voor nodig is dan.
Lonen? Wie moet er dan betaald worden? Of heeft hij Fok! op eigen servers draaien?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Redskillz het volgende:
[..]
De nieuwe boot van danny
Hij vertelde lonen / serverkosten / reiskosten etc
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef kdrietjeh het volgende:
Hallo mensen, ik ben op dit moment aan 't verbouwen in mijn huis. Ik ga binnenkort thema-uurtjes doen, dus bereid je voor.
Ik denk dat er voor sommige mensen best een dagtaak in zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Lonen? Wie moet er dan betaald worden? Of heeft hij Fok! op eigen servers draaien?
En reiskosten?
Oeh.... thema uurtjes.... altijd meestal leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef kdrietjeh het volgende:
Hallo mensen, ik ben op dit moment aan 't verbouwen in mijn huis. Ik ga binnenkort thema-uurtjes doen, dus bereid je voor.
Normale muziek?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Redskillz het volgende:
komt er straks wel weer "normale" muziek?
Oh nu al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Melting het volgende:
Is Outpost er al/nog om het straks over te nemen?
Straks een tijdje rap en hip hop ed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Redskillz het volgende:
komt er straks wel weer "normale" muziek?
Ja maar....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kleine meisjes lokken doe je maar ergens anders.
Ik wil ook meisjes lokkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kleine meisjes lokken doe je maar ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |