Ik heb ze liever wat ouder, zodat ze ook bier kunnen drinken..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat altijd makkelijk met leuke knuffels!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze liever wat ouder, zodat ze ook bier kunnen drinken..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze liever wat ouder, zodat ze ook bier kunnen drinken..
Waar is Nummertjes???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
Wie wil er een tik op zn bek hebben zo?![]()
Gewoon kattenvoer zitten nassen net!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
Godver!Ik heb net een blik zooi uit een Duitse supermarkt opgepeuzeld en ik heb nog steeds geen idee wat het was!
Het vulde niet echt, dus ben ik nu biefstukreepjes aan het bakken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon kattenvoer zitten nassen net!
Hehehehehe klinkt lekker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkt dus gort te zijn wat in een soep verwerkt is!
@ Dit nummer! Komt me bekend voor!
Ook al niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki baalt dat ie niet mee kan luisteren
Dan moet je t vuur hoger zetten en blijven roeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:09 schreef ToT het volgende:
Blokje Croma in de pan, goed laten smelten zodat de biefstukreepjes optimaal gebakken kunnen worden.
Reepjes in de pan.....en bij het bakken loopt er weer zon lading ingespoten water uit het vlees dat het nu gewoon zit te sudderen in z'n eigen water!Helemaal verkloot dus!
Joah, hier en daar is het zelfs nog wat rood!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je t er op tijd uit gehaald.
Goddomme, doet me meteen denken aan die film van die ene dunne neger met z'n grote bek (jonge versei van Eddie Murphy) die in een film om het leven kwam en reïncarneerde in het lichaam van een dikke oude blanke kerel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas maar op dat mogen white boys niet zeggen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Goddomme, doet me meteen denken aan die film van die ene dunne neger met z'n grote bek (jonge versei van Eddie Murphy) die in een film om het leven kwam en reïncarneerde in het lichaam van een dikke oude blanke kerel!
Waarmee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja toch, al heeft outpost ook wel gelijk
Jooaahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef ToT het volgende:
Echt lekker: biefstuk met dikke korrels zeezout en gebroken peperkorrels!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja toch, al heeft outpost ook wel gelijk
Ik heb afgelopen vrijdag echt de lekkerste biefstuk ooit opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef ToT het volgende:
Echt lekker: biefstuk met dikke korrels zeezout en gebroken peperkorrels!
Okee ik ga zo uittunen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Jumpen zo meteen. Ik heb mn kleren al andersom aan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |