Nee gek he, als er maar 10 Nederlanders in heel Turkije bij elkaar wonen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:56 schreef DutchSpike het volgende:
Kwam toenet een post tegen, er stond het volgende in zo'n beetje:
''Mensen die niet weten wie ataturk is''
Als ik zou vragen wie Willem van Oranje was in Turkije weet ook niemand dat? Dus gtfo met die ataturk van jullie
Ataturk heeft ook wel beduidend grotere invloed op Europa en het Midden-Oosten gehad dan Willem van Oranje, hoor...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:56 schreef DutchSpike het volgende:
Kwam toenet een post tegen, er stond het volgende in zo'n beetje:
''Mensen die niet weten wie ataturk is''
Als ik zou vragen wie Willem van Oranje was in Turkije weet ook niemand dat? Dus gtfo met die ataturk van jullie
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ataturk heeft ook wel beduidend grotere invloed op Europa en het Midden-Oosten gehad dan Willem van Oranje, hoor...
Dat was Mo'tje manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:56 schreef wise het volgende:
ataturk is toch die pedoprofeet die een 9 jarige heeft geneukt¿
Ik ben hier geboren maar wel gekomen in je moeder.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef wise het volgende:
[..]
, dat alle turken hier kwamen misschien ja
Zo bedoel ik het helemaal niet sukkel. Hij is een Turk (no offence) en vraagt aan ons of wij Ataturk kennen. Dan zeg ik: Vraag aan de Turken in Turkije of hún Willem van Oranje kennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef ACRyan het volgende:
[..]
Nee gek he, als er maar 10 Nederlanders in heel Turkije bij elkaar wonen?
Hij was godverdomme een Griek manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet sukkel. Hij is een Turk (no offence) en vraagt aan ons of wij Ataturk kennen. Dan zeg ik: Vraag aan de Turken in Turkije of hún Willem van Oranje kennen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef wise het volgende:
[..]
, dat alle turken hier kwamen misschien ja
haha, wie nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
maar wel gekomen in je moeder.![]()
[ afbeelding ]
Ff quoten dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:08 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]. Opheffing van het Ottomaanse Rijk, één van de grootste en ooit invloedrijkste rijken ter wereld, wat o.a. de Islamitische Renaissance voortbracht...
hmm, das waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:10 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Penisbaard want die heeft geplast in haar kont.
huh die doe het vlees hier om de hoekquote:
Beter dan Henk met een mening.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Grijze wolvenMoslims
Wijven met een mening
Doe eens rustig man. Ontspan en neem een Raki.quote:
Haha grapjas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:17 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Atatürk maakte fascisten af, kutwijf.
tito was toch een tovenaar¿quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Mensen die helden als Atatürk en Tito niet kennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik verder niets om Turkije geef, weet ik wel zo'n beetje wie Ataturk is. Is gewoon basiskennis inderdaad en het niet weten is niets om trots op te zijn.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Strani het volgende:
Is gewoon basiskennis inderdaad en het niet weten is niets om trots op te zijn.
Omdat Turkije altijd nr1...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Wat is dat opeens met al die Turkenonderwerpen (no offence) in KLB?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Strani het volgende:
Luchthaven van Istanbul heet ook Ataturk als ik me niet vergis?
Wat dacht je van de genocide op de Armenen en de deportatie van de Koerden?quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Mensen die helden als Atatürk en Tito niet kennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. En?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent toch een turkse vrouw?
Ik moest lachen, maar nee. Dat ben ik niet. Ookal weet ik dat je op dat soort types geilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dat weet ik toch biyikli erkek Fatma.
Sterker nog, zonder joden was er nooit een holocaust geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dus? Heb je wel eens gezien wat Joden tegenwoordig doen? Meest duivelse mensen zijn Joden. Bush, Geert, alle oorlogen ontstaan door acties van Joden. Stel je eens voor dat Hitler er niet was geweest..
Whut? Ik heb het niet over Joden, maar over Ataturk die duizenden mensen heeft vermoord en gemarteld puur omdat ze een andere etniciteit hadden. En dat mensen hem nog steeds aanbidden alsof hij god is. En verder vind ik jouw laatste opmerking best wel onsmakelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dus? Heb je wel eens gezien wat Joden tegenwoordig doen? Meest duivelse mensen zijn Joden. Bush, Geert, alle oorlogen ontstaan door acties van Joden. Stel je eens voor dat Hitler er niet was geweest..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder joden was er nooit een holocaust geweest.
Draai er niet omheen trut.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Whut? Ik heb het niet over Joden, maar over Ataturk die duizenden mensen heeft vermoord en gemarteld puur omdat ze een andere etniciteit hadden. En dat mensen hem nog steeds aanbidden alsof hij god is. En verder vind ik jouw laatste opmerking best wel onsmakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |