Ik moest lachen, maar nee. Dat ben ik niet. Ookal weet ik dat je op dat soort types geilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dat weet ik toch biyikli erkek Fatma.
Sterker nog, zonder joden was er nooit een holocaust geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dus? Heb je wel eens gezien wat Joden tegenwoordig doen? Meest duivelse mensen zijn Joden. Bush, Geert, alle oorlogen ontstaan door acties van Joden. Stel je eens voor dat Hitler er niet was geweest..
Whut? Ik heb het niet over Joden, maar over Ataturk die duizenden mensen heeft vermoord en gemarteld puur omdat ze een andere etniciteit hadden. En dat mensen hem nog steeds aanbidden alsof hij god is. En verder vind ik jouw laatste opmerking best wel onsmakelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dus? Heb je wel eens gezien wat Joden tegenwoordig doen? Meest duivelse mensen zijn Joden. Bush, Geert, alle oorlogen ontstaan door acties van Joden. Stel je eens voor dat Hitler er niet was geweest..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder joden was er nooit een holocaust geweest.
Draai er niet omheen trut.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Whut? Ik heb het niet over Joden, maar over Ataturk die duizenden mensen heeft vermoord en gemarteld puur omdat ze een andere etniciteit hadden. En dat mensen hem nog steeds aanbidden alsof hij god is. En verder vind ik jouw laatste opmerking best wel onsmakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |