als ik het verschil (m of v) niet zie OK, maar dat anderen dat verschil wel zien en me uitlachen.. is fucked up.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is, dat je een nepriem koopt of dat het je wat uitmaakt of het een vrouwen of mannenriem is (als je toch het verschil niet weet, maakt het ook geen moer uit).
Als jij het een mooie riem vindt, laat ze maar lekker lachen (zou ik denken tenminste).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:57 schreef BradSpit het volgende:
[..]
als ik het verschil (m of v) niet zie OK, maar dat anderen dat verschil wel zien en me uitlachen.. is fucked up.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij het een mooie riem vindt, laat ze maar lekker lachen (zou ik denken tenminste).
Maar vooruit: Riemen
En ik denk dat een mannenriem ook meestal iets langer is.
kan jij dit bevestigen, op basis van de riemen die je hebt?quote:De mannenriem gaat doorgaans tegen de klok in om het middel, die voor een vrouw gaat doorgaans met de klok mee.
Ik heb allebei, dus ik denk dat ik wat herenriemen heb. Maar geen hond die dat weet hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:00 schreef BradSpit het volgende:
[..]
[..]
kan jij dit bevestigen, op basis van de riemen die je hebt?
Haha, zag toevallig ook net dat topic weer voorbijkomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wacht eens even.
Je kan wel een broek van 400 euro van Blue Blood betalen in dat andere topic van je, maar wil een neppe Gucci riem?__!
Ik ook. BradSpit mag zich wel eens wat meer verdiepen in de kwaliteit van wat hij draagt, in plaats van zo bezig te zijn met merken en statusquote:Op zondag 19 juni 2011 01:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha, zag toevallig ook net dat topic weer voorbijkomen.
Wou er hier net over beginnen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wacht eens even.
Je kan wel een broek van 400 euro van Blue Blood betalen in dat andere topic van je, maar wil een neppe Gucci riem?__!
Die prijs voor originele Gucci riemen zijn inderdaad belachelijk voor woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef BradSpit het volgende:
[..]![]()
omdat er geen namaak BlueBlood is..
die namaak Gucci riemen zien er hetzelfde uit als het origineel. denk je dat ik dan 170 euro ga neertellen voor een originele riem..
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef ElProf het volgende:
Kan begrijpen dat je nep Gucci riem koopt, maar je let echt teveel op merken. Ik zit ook op middelbare en wil ook gewoon goede kleding, geen coolcat en shit, maar broeken van 450 euro puur om het merk, nee. Ik zie jou echt als zo een Nederlander met een opgeschoren kop met neppe Gucci nektasje enzo die bij die tjappies wilt horen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef ElProf het volgende:
Kan begrijpen dat je nep Gucci riem koopt, maar je let echt teveel op merken. Ik zit ook op middelbare en wil ook gewoon goede kleding, geen coolcat en shit, maar broeken van 450 euro puur om het merk, nee. Ik zie jou echt als zo een Nederlander met een opgeschoren kop met neppe Gucci nektasje enzo die bij die tjappies wilt horen.
wat? ik geen chickies hosselen?..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
TS kan geen chickies hosselen en gaat gepest worden als hij de verkeerde riem koopt....ja, ik heb het andere topic ook gelezen.
Dus je hebt die broek voor niets gekocht?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef BradSpit het volgende:
[..]
wat? ik geen chickies hosselen?..whehehhe
ik zet gewoon mijn hosselbril op [ afbeelding ] en al die chicks kunnen niet van mij afblijven..
Ik heb wel een originele Gucci-riem. Verschil moet er zijn hè.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef BradSpit het volgende:
[..]![]()
omdat er geen namaak BlueBlood is..
die namaak Gucci riemen zien er hetzelfde uit als het origineel. denk je dat ik dan 170 euro ga neertellen voor een originele riem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |