Waar lees jij in de policy dat dat mag?quote:
Trolletjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar lees jij in de policy dat dat mag?
Maak er een vertrouwelijk forum voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar lees jij in de policy dat dat mag?
Dat hebben we nu in de vorm van ABO, alleen toegankelijk voor abonnementshouders: http://forum.fok.nl/forum/158quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maak er een vertrouwelijk forum voor
Met tetten, alleen voor abohoudersquote:Op zondag 10 juli 2011 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben we nu in de vorm van ABO, alleen toegankelijk voor abonnementshouders: http://forum.fok.nl/forum/158
Misschien toch eens abbo nemen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:25 schreef Dirkh het volgende:
Proest, lees dit nu pas. Gewoon koffie over mijn toetsenbord.
Geldt ook voor NL hoor!quote:
Alleen als je zwakzinnig bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind de banner van de Pabo dan ook niet kunnen hoor, valt dat dan niet in de catagorie stoute plaatjes?
Dit is niet stoutquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind de banner van de Pabo dan ook niet kunnen hoor, valt dat dan niet in de catagorie stoute plaatjes?
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:34 schreef Crocodi1e het volgende:
Kan er niet een kpd komen waar je gewoon in kan zonder toestemming en zonder abbo? Tietloos FOK! is geen fok!
Kan er niet een kpd komen waar je gewoon in kan zonder toestemming en zonder abbo? Tietloos FOK! is geen fok!
Schaf gewoon een abo aan, pinegel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:34 schreef Crocodi1e het volgende:
Hou eens op met je abo spamquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Schaf gewoon een abo aan, pinegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |