'Och, sorry, laat alle Rowwen Hèze sympathisanten maar eens naar Limburg komen, krijgen ze al gauw genoeg van het dialect'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Laat het publiek bepalen wat kunst is!"
Orgineel idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef betyar het volgende:
Stond er net een stoet trekkers voor het huis, komen ze de overburen ophalen omdat ze 25 jaar getrouwd zijn, die man organiseert elk jaar een trekkertocht voor gehandicapten. Een leuke verrassing.
Hoe kun je niet van haar gehoord hebben? Ze heeft verscheidene sex tapes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Nautilus. het volgende:
Ik had nog nooit van Carrie Prejean gehoord, maar ze is dus een model dat door de Republikeinen als mascotte wordt gebruikt omdat ze zich uitsprak tegen het homohuwelijk,.
Ik zocht naar de Kardashian-tape, toen zag ik een van haar optredens, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoe kun je niet van haar gehoord hebben? Ze heeft verscheidene sex tapes.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Kleding kopen is voorbehouden aan zelfverzekerde jonge mannen en vrouwen.
Alle andere categorieën dienen aangekleed te worden door een stijlvolle vrouw.
Jonge mannen is natuurlijk nog wel een rekbare categorie.quote:
Alsof het iemand wat boeit wat die gasten in hun vrije tijd uitspoken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Nautilus. het volgende:
We leven in een tijdperk van vallende sterren. In de jaren '90 waren zangers en acteurs halfgoden, maar nu wil de massa dat diezelfde zangers en acteurs zichzelf op de hak nemen. Of is dat gelul? Ik weet het niet. Misschien ligt het aan het feit dat door internet alle "shady" dingen die ze uitspoken nu makkelijker te achterhalen zijn. Vroeger waren er alleen de boulevardbladen.
Zeg je nu werkelijk dat het niemand boeit wat sterren uitspoken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof het iemand wat boeit wat die gasten in hun vrije tijd uitspoken.
Rood of wit?quote:
Gevalletje projectie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zeg je nu werkelijk dat het niemand boeit wat sterren uitspoken?
Bon, ik vind het met dit weer maar lastig, maar donderdag was ik ook aan de witquote:
Klopt, het was een alleraardigste sauvignon al gaat mij voorkeur meestal uit naar een pinot grigio of chardonnay.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bon, ik vind het met dit weer maar lastig, maar donderdag was ik ook aan de wit
Chardonnay uit 2007quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, het was een alleraardigste sauvignon al gaat mij voorkeur meestal uit naar een pinot grigio of chardonnay.
Adsensequote:
Lekker ordinair zo nu en dan. Niks mis meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekker, zo'n cheapass kamper neukgewei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |