Oh trouwens doe je niet mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet, je mag in Jofu zn aars.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wait... whut?
Ik heb heul niks te zoeken in jouw aars
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je mag in Jofu zn aars.![]()
bestequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mja weer even genoeg onz gespammed ik ga even boodschapjes doen.
.
checkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ook.Zo kom ik ook op Viro zn hd.
Al moet je wel even zeggen waar ze staan want ik heb echt ff een hekel aan zoeken nu...
Hey, de rest van m'n lengte moet ergens gebleven zijn..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks daar van!Alhoewel... een kabouter pinkeltje voel ik waarschijnlijk toch niet!
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen tieten meer posten whut.. ook niet in spoilers?
Ik ben het helemaal met je eens, het zint mij ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef ToT het volgende:
Gecensureerd worden in eigen land door de conservatieve normen en waarden van een Amerikaanse bedrijf...
Er werd ook iets gezegd over grof taalgebruik, maar dat zie ik hier niet in terug. Dat scheelt weer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, het zint mij ook helemaal niet.
Mjah dat was altijd al zo toch? Echt grof taalgebruik word gewoon geėdit of verwijderd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er werd ook iets gezegd over grof taalgebruik, maar dat zie ik hier niet in terug. Dat scheelt weer...
Ja maar nu leek het alsof het ineens HELEMAAL niet meer mocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mjah dat was altijd al zo toch? Echt grof taalgebruik word gewoon geėdit of verwijderd.
Dat was ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:25 schreef robdriessen het volgende:
Wie zit die 90s strandhitjes aan te vragen?.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |