jij postte net nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hiero
maar luister niet
Dat bedoel ik. De eerste week was iedereen über enthousiast. En nu???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
Ja maar X-Raydio valt idd behoorlijk stil zeg!Geen DJ's meer, wordt weinig gepost......
Het rooster zat vol afgelopen week. Misschien komt het omdat het weekend is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
Ja maar X-Raydio valt idd behoorlijk stil zeg!Geen DJ's meer, wordt weinig gepost......
Ik zou net denken dat mensen meer tijd hebben om te luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het rooster zat vol afgelopen week. Misschien komt het omdat het weekend is?
Laten we maar even van het goede uitgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou net denken dat mensen meer tijd hebben om te luisteren.
Maar goed..... laten we maar hopen dat het dat is.....
Cute!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
Kijk wat ik vond.Nu X-raydio aan.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter en carool zijn festivallen, Samzz geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef ToT het volgende:
Tja ach, als Knetter, Carooltje en Samzz weer in het topic zitten, wordt hier heus wel weer flink gepost!
Maar dat lege rooster....
Birdiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen haar zeg ik ook goede avond!quote:
Nee man, is vies, naaktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voordat je naakt gaat posten: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Ik heb stiekem toch een ccs verander plugin. nooit ads gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voordat je naakt gaat posten: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
ik meld het even, voordat je jezelf een ban op de hals haalt... ([Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |