quote:
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij als gewone gebruikers kunnen het toch niet ontkoppelen? Misschien hebben de OUD modjes (moekes vlgs autocorrectie) er wel een reden voor om het weer te ontkoppelen?
Ow Okay. Ik heb al een tijd geen nieuw topic geopend!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.
Nu ontvolg ik deze weer.
Wat maakt jou dat uit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
Is het nou zo lastig een reeks aan te maken?
En wij OUD modjes willen hier bewust geen reeks van maken!quote:
Waarom boeit het je dan in godesnaam of dit een reeks is of niet. Hou je handjes voortaan lekker in je eigen forum!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.
Nu ontvolg ik deze weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Mij eerlijk gezegd wel. Stuk relaxter als je niet op zoek hoeft naar t nieuwe topic.
Hoezee!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wij OUD modjes willen hier bewust geen reeks van maken!
Heel OUD bestaat al uit reeksen... Deze dus niet.
Ik kom normaal niet in de oudindex maar gebruik alleen myat. Ik vind reeksen dus echt een uitkomst. Bij uitstek geschikt voor slowchats.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo lang is de index van OUD toch niet?
Ik zoek altijd via de index. Toen ik alleen in Myat keek, mistte ik altijd alle funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kom normaal niet in de oudindex maar gebruik alleen myat. Ik vind reeksen dus echt een uitkomst. Bij uitstek geschikt voor slowchats.
He wattes?quote:
Ik hou niet zo van funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:04 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Ik zoek altijd via de index. Toen ik alleen in Myat keek, mistte ik altijd alle fun
Uggs! Die trek je aan om de bevalling op te wekken, om ze vervolgens weer vlug uit te trekken als je gaat bevallen. Toch, Huup?quote:
goh..lijkt wel of je bij me in de buurt woontquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha ja hier ook!! Zo vaag !! Bij D. Hadden ze hagel
psies! En dan wel lellike nepperds.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Uggs! Die trek je aan om de bevalling op te wekken, om ze vervolgens weer vlug uit te trekken als je gaat bevallen. Toch, Huup?
Tsjek!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies! En dan wel lellike nepperds.
heb je geen beppies in huis?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:12 schreef Saffier het volgende:
Ik kom even schelden, morgen ga ik met een vriendin voor het eerst sinds heul, heul lang naar de sauna en dan nu nét ongesteld worden he![]()
Hoe beroerd kan je het verzinnen????
![]()
![]()
![]()
![]()
De maand duurt nog wel een week of twee hoor...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef Saffier het volgende:
Nou, het verklaart wel meteen het een en ander hier, dat scheelt, maar balen ja, behoorlijk zelfs. Sauna kan ik ook niet meer afzeggen, we hebben nl via vakantieveilingen entree 'gewonnen' en dat kan alleen nog deze maand.
jippie.
klopt... Iets met hygiene geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde laatst dat ze die visjes willen gaan verbieden in Nederland
6 tot 8 uurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:33 schreef Vicky het volgende:
Hoelang kan je die cupjes laten zitten dan?
Weet ik, ik zeg al, tis iets gevoelsmatig ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Vicky het volgende:
Je kan ook door een badpak/zwembroek heen.lekken.. Ik zie het verschil niet.
quote:
Mits je een rok droeg natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
@amaranta de vroegere generatie hield er sowieso rare dingen op na, zo mocht ik van mijn oma niet op de stoep zitten want dan kreeg je blaasontsteking
Sex terwijl je een zo'n cupje in hebt??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Lois het volgende:
Cupjes, ik vind ze bijzonder handig
http://www.softcup.nl/
Daar zijn ze bij uitstek briljant voor jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Sex terwijl je een zo'n cupje in hebt??
En toen moest ik heel hard lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
'handig uitneemgaatje' dus je steekt je vinger erin en hij blijft eraan hangen?
Kweenie heur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |