quote:
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij als gewone gebruikers kunnen het toch niet ontkoppelen? Misschien hebben de OUD modjes (moekes vlgs autocorrectie) er wel een reden voor om het weer te ontkoppelen?
Ow Okay. Ik heb al een tijd geen nieuw topic geopend!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.
Nu ontvolg ik deze weer.
Wat maakt jou dat uit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
Is het nou zo lastig een reeks aan te maken?
En wij OUD modjes willen hier bewust geen reeks van maken!quote:
Waarom boeit het je dan in godesnaam of dit een reeks is of niet. Hou je handjes voortaan lekker in je eigen forum!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je gewoon een 'nieuw' topic opent en het topicnummer van het vorige, gesloten, niet ingeeft wordt hij niet bij de reeks gezet.
Nu ontvolg ik deze weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Mij eerlijk gezegd wel. Stuk relaxter als je niet op zoek hoeft naar t nieuwe topic.
Hoezee!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wij OUD modjes willen hier bewust geen reeks van maken!
Heel OUD bestaat al uit reeksen... Deze dus niet.
Ik kom normaal niet in de oudindex maar gebruik alleen myat. Ik vind reeksen dus echt een uitkomst. Bij uitstek geschikt voor slowchats.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo lang is de index van OUD toch niet?
Ik zoek altijd via de index. Toen ik alleen in Myat keek, mistte ik altijd alle funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kom normaal niet in de oudindex maar gebruik alleen myat. Ik vind reeksen dus echt een uitkomst. Bij uitstek geschikt voor slowchats.
He wattes?quote:
Ik hou niet zo van funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:04 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Ik zoek altijd via de index. Toen ik alleen in Myat keek, mistte ik altijd alle fun
Uggs! Die trek je aan om de bevalling op te wekken, om ze vervolgens weer vlug uit te trekken als je gaat bevallen. Toch, Huup?quote:
goh..lijkt wel of je bij me in de buurt woontquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha ja hier ook!! Zo vaag !! Bij D. Hadden ze hagel
psies! En dan wel lellike nepperds.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Uggs! Die trek je aan om de bevalling op te wekken, om ze vervolgens weer vlug uit te trekken als je gaat bevallen. Toch, Huup?
Tsjek!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies! En dan wel lellike nepperds.
heb je geen beppies in huis?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:12 schreef Saffier het volgende:
Ik kom even schelden, morgen ga ik met een vriendin voor het eerst sinds heul, heul lang naar de sauna en dan nu nét ongesteld worden he![]()
Hoe beroerd kan je het verzinnen????
![]()
![]()
![]()
![]()
De maand duurt nog wel een week of twee hoor...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef Saffier het volgende:
Nou, het verklaart wel meteen het een en ander hier, dat scheelt, maar balen ja, behoorlijk zelfs. Sauna kan ik ook niet meer afzeggen, we hebben nl via vakantieveilingen entree 'gewonnen' en dat kan alleen nog deze maand.
jippie.
klopt... Iets met hygiene geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde laatst dat ze die visjes willen gaan verbieden in Nederland
6 tot 8 uurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:33 schreef Vicky het volgende:
Hoelang kan je die cupjes laten zitten dan?
Weet ik, ik zeg al, tis iets gevoelsmatig ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Vicky het volgende:
Je kan ook door een badpak/zwembroek heen.lekken.. Ik zie het verschil niet.
quote:
Mits je een rok droeg natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
@amaranta de vroegere generatie hield er sowieso rare dingen op na, zo mocht ik van mijn oma niet op de stoep zitten want dan kreeg je blaasontsteking
Sex terwijl je een zo'n cupje in hebt??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Lois het volgende:
Cupjes, ik vind ze bijzonder handig
http://www.softcup.nl/
Daar zijn ze bij uitstek briljant voor jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Sex terwijl je een zo'n cupje in hebt??
En toen moest ik heel hard lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
'handig uitneemgaatje' dus je steekt je vinger erin en hij blijft eraan hangen?
Kweenie heur...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
'handig uitneemgaatje' dus je steekt je vinger erin en hij blijft eraan hangen?
Kweenie heur...
oh buuf ik heb zoiets leuks voor een van je buurjongens gekochtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai, weer terug van de buurtbarbecue. Nu even de monnetjes naar bed.
Nee joh, kijk dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Jij bent gek! Maar delen kan zat hoor. En anders leren ze het maar.
Hahaha jeuh!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee!! Cool!!oh dat gaan ze echt vet vinden, misschien een samenwerking ofzo? hoe tof!
bakpoeder en azijn als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef oeke het volgende:
Haha, echt heel leuk! Ik ben wel benieuwd met welke keukenmeuk je dan de uitbarsting maakt!![]()
Boh Huup, ik vond echt met name het scepsis verhaal waarbij je kind binnen 24 uur dood kan gaan en waar bijna niks aan te doen is, ondoenlijk.
Maar goed, wel fijn om te merken dat ik al best wat dingen her en der had opgepikt, zo ook hier. Waaronder wat je moet doen als een heel klein kind zich verslikt.
Oeh en een goede tip, er is een ap van de gifwijzer, die schijnt heel goed te zijn. Beter dan de papieren gifwijzer.
echt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef amaranta het volgende:
snoop, je kan ook gewoon aan hh vragen waar de die vulkaan gekocht heeft
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef snoopy het volgende:
leuk huup!
Ik ga morgen met Morris naar een kinderlezing in Nemo: http://www.kinderlezingen.nl/kinderlezingen/
En dan leuke kadootjes scoren in het winkeltje daar. Hij heeft binnenkort 2 feestjes van vriendjes. Ga ik zeker ook even kijken of ze die vulkaan hebben!
geniaaalquote:Zondag 19 juni 'Waarom zijn er geen vierkante slakken?'
De eerstvolgende kinderlezing geeft wiskundige Dion Gijswijt met als vraag 'Waarom zijn er geen vierkante slakken?'.
ja, scepsis is niet fijn. Maar het kan ook goed gaan. Echt. loslaten en vertrouwen hebben dat je nu de symptomen herkent. En dus ingrijpt. En het gebeurt 1 op 10.000 vertelden ze mij op de IC. Dus héél zeldzaam. fietsen zonder helm is gevaarlijker zeg maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef oeke het volgende:
Haha, echt heel leuk! Ik ben wel benieuwd met welke keukenmeuk je dan de uitbarsting maakt!![]()
Boh Huup, ik vond echt met name het scepsis verhaal waarbij je kind binnen 24 uur dood kan gaan en waar bijna niks aan te doen is, ondoenlijk.
Maar goed, wel fijn om te merken dat ik al best wat dingen her en der had opgepikt, zo ook hier. Waaronder wat je moet doen als een heel klein kind zich verslikt.
Oeh en een goede tip, er is een ap van de gifwijzer, die schijnt heel goed te zijn. Beter dan de papieren gifwijzer.
trein in je oogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef BarbieQ het volgende:
Ja en als je een trein in je oog krijgt ben je ook dood. Angst-en paniekverhalen
Toffe vulkaan Huup! Hebben de mijnesen ook!
ik zal t morgen aan mn broer vragen, kom dr nog op trugquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef BarbieQ het volgende:
Ja en als je een trein in je oog krijgt ben je ook dood. Angst-en paniekverhalen
Jouw verhalen waren geen paniekverhalen hoor, ik doelde meer op Amaranta met 'de zus van de slager van de buurman, en daar weer een achternicht van'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef oeke het volgende:
Oh, het waren trouwens geen paniekverhalen, gewoon heel straight eigenlijk. maar ik zie dat meteen voor me. En het is toch gewoon de hele dag een heleboel shit horen. Maar het is verplicht, anders mag ik geen diensten draaien op de psz.
dat is dus een soort scepsis hè. Maar dan heel anders. en dat komt zó zelden voor bij kinderen.Gelukkig was de kinderarts in het buurtziekenhuis er een met een klein ego. hij durfde snel te zeggen dat hij het niet wist. En dat (en het feit dat ik goed oplet) hebben mijn zoons leven gered. Dat en een héleboel geluk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef oeke het volgende:
Poeh, Buuf, dat is ook heftig, dat je zo moet zoeken naar een arts die wel ziet wat er met je kind is.
Oja, Huups, ik wil ooit met Ko een Lauf der dingen maken!
Even een filmpje zoeken.
mja een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Jouw verhalen waren geen paniekverhalen hoor, ik doelde meer op Amaranta met 'de zus van de slager van de buurman, en daar weer een achternicht van'
Ik vind het altijd een fijn gevoel van zekerheid geven, weten wat je moet doen
quote:
ons kdv organiseerde laatst een info avond, maar voor de daadwerkelijke cursus durf ik me ook niet in te schrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:11 schreef _Bar_ het volgende:
Ik durf niet zo goed ehbo bij kinderen, terwijl het eigenlijk goed is om gedaan te hebben.
Maar het beangstigd me vreselijk om me daadwerkelijk op te geven.
Jemig, ik ben er stil van. En het is zo, dat benadrukte die ambulancebroeder vanochtend ook, luister naar je 'moeder'gevoel. Jij weet het beste of het wel of niet goed zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is dus een soort scepsis hè. Maar dan heel anders. en dat komt zó zelden voor bij kinderen.Gelukkig was de kinderarts in het buurtziekenhuis er een met een klein ego. hij durfde snel te zeggen dat hij het niet wist. En dat (en het feit dat ik goed oplet) hebben mijn zoons leven gered. Dat en een héleboel geluk.'pff.
Maar wat ik wilde zeggen: doordat je nu meer wéét komt dat gewoon sneller goed. dat heb ik echt zo ervaren. doordat ik verpleegkundige ben heb ik mijn zoons leven gered. en dat is gewoon wel een fijn idee.
Ik heb zelfs excuses gehad van de vervangende huisarts. (hij vond me maar een zeikwijf ;') ) hij gaf aan voortaan veel meer te varen op het gevoel van de ouder. Je wéét het gewoon. echt waar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Jemig, ik ben er stil van. En het is zo, dat benadrukte die ambulancebroeder vanochtend ook, luister naar je 'moeder'gevoel. Jij weet het beste of het wel of niet goed zit.
Fijn dat hij dat zo benadrukte en dat jij dat ook weer aangeeft. Dat geeft meer vertrouwen in je zelf.
hier dito met de huisartsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb zelfs excuses gehad van de vervangende huisarts. (hij vond me maar een zeikwijf ;') ) hij gaf aan voortaan veel meer te varen op het gevoel van de ouder. Je wéét het gewoon. echt waar.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef oeke het volgende:
Volgens mij hangt het ook erg af van wie de cursus geeft, althans ik hoorde vandaag dat anderen het ook weleens anders hebben ervaren.
Amaranta, een ongelukje zit in een klein hoekje, inderdaad, en dus is het goed te weten wat je moet doen in zo'n geval. Tenminste wel als je verantwoording hebt voor 12 peuters.
Nouja, en mooi meegenomen, dat ik nu ook een volwassene kan reanimeren. OMG.
bijzonder dan, dat ik als lkr geen kinder ehbo hoef te doen... zou ook verplicht moeten zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef oeke het volgende:
Volgens mij hangt het ook erg af van wie de cursus geeft, althans ik hoorde vandaag dat anderen het ook weleens anders hebben ervaren.
Amaranta, een ongelukje zit in een klein hoekje, inderdaad, en dus is het goed te weten wat je moet doen in zo'n geval. Tenminste wel als je verantwoording hebt voor 12 peuters.
Nouja, en mooi meegenomen, dat ik nu ook een volwassene kan reanimeren. OMG.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef oeke het volgende:
Die ambulancegast zei dat hij 1 ding zeker wist, dat er in het brandwondencentrum Beverwijk geen cactussen stonden.
Nee geen Ehbo op de pabo. wel spelen met de zand en watertafel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef oeke het volgende:
Wat raar, Amaranta.Dat dat bij ons wel verplicht is en bij jullie niet. Omdat wij ongeschoold zijn misschien? Maar jullie krijgen dus ook geen EHBO op de opleiding?
Ik zou als leerkracht toch wel willen weten wat ik moet doen, mocht een kind verkeerd van het klimrek vallen oid.
dat!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
pffff, ik zou toch hopen dat ze wel gewoon zich aan het protocol houdenzeker in het geval van brandwonden. zometeen mijn kind getekend voor het leven omdat zij liever een cactus erop smeert. '
En het al vast werken hoor. en ik hou ook echt wel van zweven. maar sommige dingen gaan gewoon het best op de gewone doktermanier.
wel een gemiste kans van die broeder dan hoor. potverpee!:+ een gekneusde koolblad op je verzwikte enkel is een ding, en dat je hondsdrafblad smeert op een brandnetelplek is eigenlijk alleen maar handig. maar voor de rest gewoon een knevel om je slagaderlijke bloeding en kunsthuid voor een verbrande huid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef oeke het volgende:
Gelukkig staan er altijd 2 ouders dus er zal er altijd een zijn met minder zweef, hoop ik.![]()
Het was trouwens een hij. En de hele tijd op zijn Iphone googelen op zoek naar natuurlijke middeltjes om het bloeden te stelpen of hoe je dan de cactus moet snijden etc. Hij vond dat de ambulanceman maar weinig wist. Tja, hij zit op een ambulance, het is geen medicijnman.
Echt? Wat leer je dan?quote:
mijn favoriete schelden maar toch niet. en toch wel. ik zeg het dus echtecht.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn favoriete schelden maar toch niet. en toch wel. ik zeg het dus echtecht.
met het sponsje gaat het ook prima hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Sex terwijl je een zo'n cupje in hebt??of las ik dat nu verkeerd, bij het lijstje met voordelen
Tim ik heb je mes,quote:Op zondag 19 juni 2011 09:03 schreef ma_ma het volgende:
Het zakmes is bezig op zappelinIk Tessa zit het te kijken
Ik zou het voor me zien dat hij daar nog eerst naar zou gaan zoeken ookquote:Op zondag 19 juni 2011 09:49 schreef oeke het volgende:
Haha Poppejans, er staat geen enkele cactus op de kresj, dus ik maak me geen zorgen.
Ik heb hier 1 of andere zilverzalf liggen, van Cas, geen spoor aloe te bekennenquote:Op zondag 19 juni 2011 09:40 schreef oeke het volgende:
Maar Groofsken, ik zal de helende werking van Aloe Vera niet ontkennen.
Brandwondenzalf bestaat volgens mij zelfs voor 95% ofzo uit Aloe Vera. Alleen als je kind verbrand is, 2de of 3de graads, zal ik toch liever naar een dokter/ziekenhuis gaan ipv een cactus doormidden te snijden. En daar ging het me om.
Nee, niemand, niks, nada noppes, zwemjuf gaf een cold pack, kind moest zichzelf afdrogen en aankleden bla bla bla geen nazorg, juf zegt, ja maar ik had geen vervoer om naar een dokter gedaan, dan bel je de ambulance, daar zijn ze voor!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Jezus mous, was er ook niemand van het zwembad zelf met een helder moment dat hij misschien wel even naar de eerste hulp of de HA moest?
Wel erg raar, ik weet dat nog van mijn eigen schoolreisjes. Er ging altijd wel iemand stuk, waarop er altijd een moeder met kind naar de dokter moest met alle toestanden van dien.
er waren 2 hulpouders mee, maar ze waren met 1 touringcar naar het zwembad.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:15 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat snap ik. Beetje raar ook dat die juf dan alleen met al die kinderen gaat zwemmen, ook daar gingen bij ons altijd moeders mee voor dit soort ongelukken.
Ik ben het helemaal met je eens dat er fout is gehandeld. Hij had inderdaad wel zijn nek kunnen breken, ze hadden hem om zijn minst plat neer moeten leggen, hoofd vasthouden en een ambulance bellen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
er waren 2 hulpouders mee, maar ze waren met 1 touringcar naar het zwembad.
Hij had zn nek wel kunnen breken, het kan zelfs dat je daar later, bi een verkeerde beweging pas van instort. Nou ja, tis gebeurt, we zijn inmiddels wel in gesprek met zwembad-manager, die is het met ons eens dat er absoluut niet goed gehandeld is.
En ik mag dan in de ogen van sommige ouders kinderachtig zijn, Cas mag niet schoolzwemmen, zolang niemand weet hoe te handelen. (hij heeft toch zn A,B,C al)
Volgens HA had ie helemaal niet zo maar vervoerd mogen worden...quote:
Hij dook met een hoekduik in een zwembandquote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef YPPY het volgende:
En zowel school als zwembad zijn ontzettend fout bezig gewerkt. Toen ik in een zwembad werkte, moest ik als ehbo'er bij alles wat in de buurt kwam van 'nek' de prof. EHBO'ers al bellen. De enige uitzondering was bij meteen bellen van een ambulance.
Holy crapquote:
Het is een handigheidjequote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en die cups... Hoe haal je die dingen er dan uit, en wordt dat niet een enorme knoeiboel?
+1 Jeetje, maar wat een verschil bij dat meisje zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik smeer alleen wat poeder op m'n bakkes. Foundation vind ik eigenlijk sowieso niet mooi. Zeker niet als het 5 lagen zijn.
Ik heb begrepen gevalletje Cas zeg maar, alleen met een andere afloop, gebroken nek.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1 Jeetje, maar wat een verschil bij dat meisje zeg.![]()
Moussy, heb je nog wat gehoord wat er gebeurd is?
O dan wil ik ook wel tips voor een smallere rug.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik hoef alleen maar anti-rimpeltips he
En misschien een tip hoe je maatje 36 kunt lijken
Beetje schaduwen hier en daar toch?
dream matte mousse van eh rimmelquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Welke mousse gebruik jij, KD?
Rocka, geen rimpeltips hier. Ik vul ze gewoon op met al die ellende die ik erop smeer.
Nais, zoiets hebben wij ook weleens naar gekeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
ow, volgens mij heb ik na 4 jaar zoeken DE LAMP gevonden![]()
![]()
wat vinden jullie van deze?
http://www.lichtoutlet.nl/images/snowball_hl_12.jpg
Jawel toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou ik denk ook niet dat ze het tegen mij heeft
Mijn buikvet naar mijn bips zou geen gek idee zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil een spekbips, mn kont is echt platter dan plat, stomme nederlandse hol.
vet genoeg voor beidenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Of een centimetertje of twintig omhoog...
als die buik omhoog gaat zit het toch niet op mijn rug of wel soms?quote:
Daar heb ik echt geen seconde problemen mee gehad!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
iddleuk joh Quasimodo D
maarre ik mot zeggen dat ik mn tieten nu wel zat ben, geef mij mn Bcupje maar terug, ik voel me zo ongemakkelijk met mn enorme tetten nu
Je zou een gekleurde dagcreme kunnen gebruiken, dat is wat minder heftig dan foundation. Dit mat afpoederen. En vooral geen glanzende oogschaduw of andere glanzende producten gebruiken, maar mat. Glanzende poeder in de rimpels laten ze alleen maar meer opvallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik verbaas me altijd in winkels over al die poeders en andere smeermeuk. Ik zou niet weten wat ik moet gebruiken!Er lopen ook altijd honderdduizend 14-jarige meisjes in de Douglas die meer van make up weten dan ik (da's ook niet moeilijk
)
Het enige wat ik wel zou willen is geen rimpels. En ze komen! Dit jaar echt gruwelijk oud geworden, vind ik zelf dan he. Lachrimpels. Kraaiepoten, kraaieplerken eerders... *huilie*
Tips please!
wat zij zegtquote:
callanetics is toch al heel oud? ik heb het boek van callan pinkham tig jaar geleden gekocht omdat het zo goed zou werken. ik heb ook een tijd callanetics gedaan op een sportschool. ik vond het wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Callaneticsis dat met zo'n elastische band?
En ik moet nog duizend dingen doen aaaaaaaaaaaarch! Waaronder nieuwe schoenen voor puber die per se meewil maar waar ik eigenlijk geen tijd meer voor heb en waar is de tijd dat ik gewoon dingen kocht en hij zei bedankt en het aandeed?
nee,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Bah KD. Dat is gewoon klote ook! Zo jong en met zo'n emmer van een vent. Hopelijk komt het allemaal op z'n pootjes terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat komt nooit meer op zijn pootjes terecht.
ik word tante van Devony anisha shamaliya Emmers
Of Edje Junior natuurlijk
oooh hell
Spierpijn??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oei KD!![]()
Buuf, het is idd al best oud zoals lady-wrb zegt, maar zonder elastische band.
Het gaat om hele kleine minieme bewegingen, maar stiekem toch best heel pittig.
Nee dat niet. Dat komt vast morgen.quote:
ja, ik weet nog dat ik vóórdat ik op de Tae Bo hype stapte en zo vlak na Aerobics ook wel eens wat Callantetics heb gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oei KD!![]()
Buuf, het is idd al best oud zoals lady-wrb zegt, maar zonder elastische band.
Het gaat om hele kleine minieme bewegingen, maar stiekem toch best heel pittig.
ja!. ik snap dat dus niet. Mijn schoonzus deed dat ook. géén porem toch? Clown Bassie noemde wij haar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
en r wenkbrauwen zitten ook al zo netjes
Doe ik ook wel eens hoor. Wat daarna komt is wel weer van een niveautjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef simmu het volgende:
heeej, KD! je hebt net zulke familie als ik![]()
alhoewel de nieuwste vlam van mijn neef erger is/eruit ziet. ik zweer het je; plant haar onder een lantaarnpaal 's avonds en ze doet goeie zakenik moest me toch inhouden bij het laatste familiefeestje (oma's 90ste verjaardag); ze stond trots te vertellen dat ze borstvoeding geeft met een wijntje in der handen. later vertelde mijn andere neef (haar zwager) dat ze tijdens de hele zwangerschap gewoon doorgerookt en gedronken heeft
nu is ze helemaal blij, want ze heeft zo'n lekker rustig kindje
ja, nou, kijk, weet je. ik was geloof ik niet zo duidelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Wat daarna komt is wel weer van een niveautje
het is een heel sneu gezinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Inderdaad wel een ander verhaal ja.
Zielig voor zo'n kind, dat herstel je nooit meer.
nja, de oudste van haar is al bediagnosticeerd met adhd en pddnos.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef simmu het volgende:
[..]
![]()
ja. ze hebben dat kind weleens met wat wodka in zn fles op bed gelegd ja.
ja. alhoewel er wel regelmatig gedonder is met jeugdzorgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |