HOER!!!quote:
Naja gok ik dan hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
zoenende vrouwen mogen niet? en een zoenende man en vrouw wel? DISCRIMINAZI!
Zit je nou de nazi's een beetje zwart te maken? Wat hebben die jou misdaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
zoenende vrouwen mogen niet? en een zoenende man en vrouw wel? DISCRIMINAZI!
Waarom ga je helpen als je blij bent dat 't niet doorgaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ging weer helpen bij zo'n zweefvliegwedstrijd, maar die ging mooi niet door
Omdat ik best aardig ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom ga je helpen als je blij bent dat 't niet doorgaat?
Mijn beeld van jou, wat doe je!quote:
Mja, ik zat er ook al over na te denken vanmiddag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Als Fok echt op zwart moet, dan overweeg ik wel een abo.
Adsense is niet geheel weg, maar een x aantal fora, bekend om tetten, zijn even uit de adsense.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is het gek dat Fok er zo lang mee heeft kunnen lopen zonder problemen, want Google is best strikt. Maar een Fok zonder al die dingen is geen Fok. Dus Adsense terug krijgen is ook niet echt een oplossing.
Mja, ik kijk dat eigenlijk nooit.. Maar ik kan het allicht proberen.quote:
KINDERDISCO?! WTF! Ik wil meeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
Zullen we een keer samen naar de kinderdisco KT?
Ik heb er in gewoond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KINDERDISCO?! WTF! Ik wil meeeeeeeeeeeeee
Mwah Amersfoort is wel een kilometert of 5 hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Elke keer als ik Hoevelaken door rol bedenk ik mij dat we gewoon op 1 km afstand wonen ofzo.
Jij je zin. Maar het is dichtbijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah Amersfoort is wel een kilometert of 5 hoor
Overbos? Wasda?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij je zin. Maar het is dichtbij.
Ik had vorige week een bruilofts receptie op Overbos. Nooit geweten dat er naast de snelweg een bejaardenpark lag.
Ah. Jij kent het ook nietquote:
Kom gewoon dichterbij wonen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Kuukske het volgende:
Verkapte zie ons eens dicht bij elkaar wonen en heel incrowd posten-post.
Hell no, dat ik Brabant verlaat.quote:
Precies. Haar favoriete standjes en waar ze de lauwe pap wilt hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten echt een keer gaan pilsen An, kunnen we ervaringen mbt. Kuukske uitwisselen [ afbeelding ]
Dan zou ik, als ik jullie was, ook JD even uitnodigen,.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten echt een keer gaan pilsen An, kunnen we ervaringen mbt. Kuukske uitwisselen [ afbeelding ]
Kom dan ook gezellig mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan zou ik, als ik jullie was, ook JD even uitnodigen,.
Dat kan ook. Zolang niet alles in praktijk wordt gebracht.quote:
Toch die bejaarden toko. Die kijken vast niet raar op van een invalidetoilet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten dus een kroeg zoeken met een ruime toiletruimte.
Het is leuk als je het volgt, wij FOK!en te hard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Mensen, ik heb dat DWHN nu ehh.. even op staan, en ik vind het helemaal niks..
+ ze horen/zien niet zo best wat er gebeurtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch die bejaarden toko. Die kijken vast niet raar op van een invalidetoilet meer.
Oh. Dit is ook veel leuker!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is leuk als je het volgt, wij FOK!en te hard.
Wie had het over onzedelijk gedrag?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs als het over onzedelijk gedrag met jou gaat?
Mja,het is met jou en KT hè.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs als het over onzedelijk gedrag met jou gaat?
Dan bouw ik wel een gesloten Kuuks/An/KT-forumpje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Intens veel. Daarom, FOK! mag niet weg,.. want wat moet ik zonder jullie.
CL moet er ook wel in kunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan bouw ik wel een gesloten Kuuks/An/KT-forumpje.
Ahhh. Die arme jongen.quote:
En dat inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wel lastig, als ik die IPBan dan missen we ook de hoofdpersoon
Okee, maar geen bemoeienis van JDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wel lastig, als ik die IPBan dan missen we ook de hoofdpersoon
Niet "An&mcD doen R&P"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zat eerder te denken aan 'Kuukske does R&P'.
Ik moest KEIHARD lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een webcam-authenticatie met tietherkenning inbouwen.
Tepelsoft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een webcam-authenticatie met tietherkenning inbouwen.
Daar komen de chicks tenminste op afquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet "An&mcD doen R&P"?
Dat rijmt tenminste.
Het moet ook niet te druk worden hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar komen de chicks tenminste op af.
Teveel tiet bestaat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het moet ook niet te druk worden hoor.
Ja je moet je nog wel effe schminken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nounou, zó bruin ben ik nou ook weer niet...
Oehw. Leuk!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Gedverdemme, Gordon. Ik FOK! wel verder vanuit bed
Is het lekker warm?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik lig erin hoor meid! [ afbeelding ]
Wat moet je in dat gat nou weer doen?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeghey. Ik ga zo naar Amersfoort. [ afbeelding ]
Zo snel mogelijk doorheen reizen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet je in dat gat nou weer doen?
OMG. Wat heb je ermee gedaan?quote:Ik ga zo naar mijn ouders. Hun kat weer teruggeven.
Babi Pangang van gemaaktquote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk doorheen reizen.
[..]
OMG. Wat heb je ermee gedaan?
Daar koop ik ze juistquote:Op zondag 19 juni 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Die raak je iig een stuk makkelijker kwijt op marktplaats.
Hoe groter het probleem, hoe groter de hamer.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:35 schreef Lolaatje het volgende:
Schiet lekker op met behangen hier, ben al bijna een uur bezig om een afdekplaatje van de muur te krijgen.
Dat soort tegenvallers kosten meer tijd dan de klus an sich meestal.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:35 schreef Lolaatje het volgende:
Schiet lekker op met behangen hier, ben al bijna een uur bezig om een afdekplaatje van de muur te krijgen.
Dat weet ik nog wel inderdaad, toffe dingen zijn datquote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort tegenvallers kosten meer tijd dan de klus an sich meestal.
*denkt terug aan het vervangen van wastafelkraan wat uiteindelijk resulteerde in een middagvullend karwei*
Kom dan gewoon bij mij wonen. Krijg je kost, inwoning en goede seks.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:39 schreef Tegan het volgende:
Zelfmoord. Dan is Fok er toch ook niet meer enzo.
Inwoning EN uitwoning!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom dan gewoon bij mij wonen. Krijg je kost, inwoning en goede seks.
Ik kon mij al niet voorstellen dat je er een probleem mee zou hebben. Binnenkort je kamers maar es uitruimen dan.quote:
Moed verzamelen om te gaan uitruimen kost zeker drie maanden.quote:
Wil je op een aparte kamer dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moed verzamelen om te gaan uitruimen kost zeker drie maanden.
Strijk en rijk scheelt dan ook maar twee letters.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hoef geen rijke vrouw. Als ze maar mijn overhemden strijkt.
Wat als ze dat ook niet doet?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hoef geen rijke vrouw. Als ze maar mijn overhemden strijkt.
Mwah, zelf strijken is nog nét even minder irritant dan iedere week met de was naar je oudersquote:
Zelfstrijkende overhemden FTW!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Mwah, zelf strijken is nog nét even minder irritant dan iedere week met de was naar je ouders
Gelukkig heb ik niet zo heel veel overhemden.
Oke, just checking.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet ze wel héééééél goed zijn in bed.
Dat gaat dan weer te verquote:
Natuurlijk, voor alle mannen met luie kutwijven.quote:
En Air?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor alle mannen met luie kutwijven.
Ik ken ze uit de tijd dat ik nog met mijn ex had. MissM is geen kutwijf natuurlijk.quote:
Dat werkt bij mij niet. Als het niet gestreken is doe ik gewoon iets anders aan. En sommige overhemden moet je gewoon strijken anders is het geen gezicht. De rest doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik strijk niet, hang het gewoon nat op en dan is het 9 van de 10 keer gewoon draagbaar. En anders strijk ik alleen vijf minuten voordat ik het aandoe... Niet na het wassen.
Je ex is een lui kutwijf?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken ze uit de tijd dat ik nog met mijn ex had. MissM is geen kutwijf natuurlijk.
Hoe het nu is weet ik niet.quote:
Klopt, blousen strijk ik dan ook net voor ik ze aantrek enzo...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet. Als het niet gestreken is doe ik gewoon iets anders aan. En sommige overhemden moet je gewoon strijken anders is het geen gezicht. De rest doe ik ook niet hoor.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt, blousen strijk ik dan ook net voor ik ze aantrek enzo...
En de truuk is om ze op een kledinghanger op te hangen ipv aan een wasrek. En een beetje gladstrijken met je hand.
Alleen in z'n dromenquote:
Alsof ik een vrouw als jij had laten gaan.quote:
Even uitslaan voor het ophangen helpt ookquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]goeie!
*overhemdje van de lijn haalt*
Dat doe ik altijd al.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even uitslaan voor het ophangen helpt ook
Nou, met al deze tips bij elkaar hoef je dus echt nooit meer te strijkenquote:
Jaquote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Discussie'puntje':
Hoor je een zin met een smiley aan het eind af te sluiten met een punt of niet?
Soms als mama mijn was doet is het wel heerlijk om alles gestreken aan te hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik strijk ook niet. Maar ik heb dan ook geen overhemden en bloesjes enzo
/lui
3x fout. Het hoort zoals deze zin.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Optie 1: Dit is een zin met een smiley op het eind.
Optie 2: Dit is een zin met een smiley op het eind
Optie 3: Dit is een zin met een smiley op het eind.
Neen, dat is geen optiequote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3x fout. Het hoort zoals deze zin..
Ja!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Discussie'puntje':
Hoor je een zin met een smiley aan het eind af te sluiten met een punt of niet?
Je mag er alleen geen afbeeldingen van posten toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Mogen we het overigens nog wel over tetten en seks hebben?
Dat zou wel hypocriet zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag er alleen geen afbeeldingen van posten toch?
Een smiley is zelf al een grote puntquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Nou ok maar bij helemaal geen punt: Waar eindigt je zin dan? Dat is gewoon incorrect Nederlands. Voor een punt ervoor of erna is beide iets te zeggen.
Daar doet Google niet moeilijk over denk ikquote:
Of borstvoedende vrouwen?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Tegan het volgende:
Mogen plaatjes met sexy lingerie wel trouwens?
Optie 3.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
quote:
Mannentepels, speciaal voor jou.quote:
Ik ook. Gewoon goed uithangenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Soms als mama mijn was doet is het wel heerlijk om alles gestreken aan te hebben. Maar persoonlijk vind ik het teveel moeite voor dat gevoel
.
Die derde ziet er helemaal niet uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een patroontje maken, maar wil ook weer niet
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die derde ziet er helemaal niet uit.
Een naaipatroonquote:
Ja hoor. Maar wat wil je ermee?quote:
Waarom?quote:
Ah, jouw liefde is niet zo onvoorwaardelijk als die van mij. Beetje jammer.quote:
Sinds wanneer houd jij onvoorwaardelijk van mij?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jouw liefde is niet zo onvoorwaardelijk als die van mij. Beetje jammer.
6 januari 2006. Hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Sinds wanneer houd jij onvoorwaardelijk van mij?
Toen al?quote:
Ik had stiekem wel een oogje op jou, maar jij was zo bezig met Q. dat ik er verder geen werk van heb gemaakt.quote:
Achteraf makkelijk lullen hequote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had stiekem wel een oogje op jou, maar jij was zo bezig met Q. dat ik er verder geen werk van heb gemaakt.
Door een wrede speling van het lot ben je mij gewoon misgelopen.quote:
Nofi, maar ik moet zeggen dat ik die speling helemaal niet wreed vind hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door een wrede speling van het lot ben je mij gewoon misgelopen.
Ga strijken zak hooi!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Nofi, maar ik moet zeggen dat ik die speling helemaal niet wreed vind hoor!
Dan ga je je onderbroeken strijken.quote:
Verrassend!quote:
ooooooooo ooooooo oooooo ooooo oooo ooo oo oquote:
Inches moeten dood.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Denken in inches ipv centimeters is best lastig
daar heb ik een mooi liniaaltje voorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Die enlargement-mailtjes gooi ik meestal meteen weg.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Jaquote:
Ik ook. Maar 'denken' in inches is nog best lastig. Het inschatten hoe groot iets wordt zonder steeds dat meetlint te moeten pakkenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar heb ik een mooi liniaaltje voor
Je kunt het toch niet betalen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die enlargement-mailtjes gooi ik meestal meteen weg.
Koop dan ook gewoon een Europees blok. Eigen motoren eerstquote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Laatst een hele dag bezig geweest met zoeken naar een niet-metrische bout voor in een amerikaans motorblok, alvorens maar zelf wat te hobbyen.
Ja en dat breuken systeem ook. Van 1/2 naar 9/16 naar 5/8. Ja handig joh.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik ook. Maar 'denken' in inches is nog best lastig. Het inschatten hoe groot iets wordt zonder steeds dat meetlint te moeten pakken
Europeanen bouwen niet van die geile longstroke V8'squote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een Europees blok. Eigen motoren eerst
In mijn patroon: Between 5/8-3/4 yard ...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en dat breuken systeem ook. Van 1/2 naar 9/16 naar 5/8. Ja handig joh.
Ja ik ken 't. En de mijne is nog gesplitst ook, feest tot eind augustusquote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
CL die kut H&M moet mn bestelling echt in behandeling nemen, blijf er dingen bij gooien
Ja moet ik ook altijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn patroon: Between 5/8-3/4 yard ...
Ik moest echt even nadenken wat groter is
Die e-penisvergrotingen zijn zo duurquote:
Zaaiverwarringenheerschprincipe. Eikelsquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja moet ik ook altijd.
Geef het dan gewoon allemaal in 16e aan. Zou al veel duidelijker zijn.
Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn er het laatst bij gekomen, want paars
Ik ben zo blij dat ik daar niet op kan lopen, anders zou ik de hele kamer vol hebben staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn er het laatst bij gekomen, want paars
erop lopen valt te leren (hoop ikquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar niet op kan lopen, anders zou ik de hele kamer vol hebben staan.
nee, ik ga gewoon steeds door m'n enkels. Ik kan er niet eens lang genoeg op lopen om last van m'n rug te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
erop lopen valt te leren (hoop ik)of is dat meer vanwege je rug?
oeh das ook naar, ik krijg gewoon pijnlijke poten dus dat is gewoon een kwestie van eraan wennenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik ga gewoon steeds door m'n enkels. Ik kan er niet eens lang genoeg op lopen om last van m'n rug te krijgen
CL.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
verslapen
achterlopen op schema
dan gaan fokken
Ik dacht dat ik de enige was die dat deed.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
verslapen
achterlopen op schema
dan gaan fokken
Huh?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:04 schreef CherryLips het volgende:
ik had vroeger een leraar die zo heette. Geen idee meer wat ie gaf.
Jouw post kwam tussendoorquote:
Jaja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |