HOER!!!quote:
Naja gok ik dan hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
zoenende vrouwen mogen niet? en een zoenende man en vrouw wel? DISCRIMINAZI!
Zit je nou de nazi's een beetje zwart te maken? Wat hebben die jou misdaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
zoenende vrouwen mogen niet? en een zoenende man en vrouw wel? DISCRIMINAZI!
Waarom ga je helpen als je blij bent dat 't niet doorgaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ging weer helpen bij zo'n zweefvliegwedstrijd, maar die ging mooi niet door
Omdat ik best aardig ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom ga je helpen als je blij bent dat 't niet doorgaat?
Mijn beeld van jou, wat doe je!quote:
Mja, ik zat er ook al over na te denken vanmiddag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Als Fok echt op zwart moet, dan overweeg ik wel een abo.
Adsense is niet geheel weg, maar een x aantal fora, bekend om tetten, zijn even uit de adsense.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is het gek dat Fok er zo lang mee heeft kunnen lopen zonder problemen, want Google is best strikt. Maar een Fok zonder al die dingen is geen Fok. Dus Adsense terug krijgen is ook niet echt een oplossing.
Mja, ik kijk dat eigenlijk nooit.. Maar ik kan het allicht proberen.quote:
KINDERDISCO?! WTF! Ik wil meeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
Zullen we een keer samen naar de kinderdisco KT?
Ik heb er in gewoond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KINDERDISCO?! WTF! Ik wil meeeeeeeeeeeeee
Mwah Amersfoort is wel een kilometert of 5 hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Elke keer als ik Hoevelaken door rol bedenk ik mij dat we gewoon op 1 km afstand wonen ofzo.
Jij je zin. Maar het is dichtbijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah Amersfoort is wel een kilometert of 5 hoor
Overbos? Wasda?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij je zin. Maar het is dichtbij.
Ik had vorige week een bruilofts receptie op Overbos. Nooit geweten dat er naast de snelweg een bejaardenpark lag.
Ah. Jij kent het ook nietquote:
Kom gewoon dichterbij wonen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Kuukske het volgende:
Verkapte zie ons eens dicht bij elkaar wonen en heel incrowd posten-post.
Hell no, dat ik Brabant verlaat.quote:
Precies. Haar favoriete standjes en waar ze de lauwe pap wilt hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten echt een keer gaan pilsen An, kunnen we ervaringen mbt. Kuukske uitwisselen [ afbeelding ]
Dan zou ik, als ik jullie was, ook JD even uitnodigen,.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten echt een keer gaan pilsen An, kunnen we ervaringen mbt. Kuukske uitwisselen [ afbeelding ]
Kom dan ook gezellig mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan zou ik, als ik jullie was, ook JD even uitnodigen,.
Dat kan ook. Zolang niet alles in praktijk wordt gebracht.quote:
Toch die bejaarden toko. Die kijken vast niet raar op van een invalidetoilet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten dus een kroeg zoeken met een ruime toiletruimte.
Het is leuk als je het volgt, wij FOK!en te hard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Mensen, ik heb dat DWHN nu ehh.. even op staan, en ik vind het helemaal niks..
+ ze horen/zien niet zo best wat er gebeurtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch die bejaarden toko. Die kijken vast niet raar op van een invalidetoilet meer.
Oh. Dit is ook veel leuker!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is leuk als je het volgt, wij FOK!en te hard.
Wie had het over onzedelijk gedrag?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs als het over onzedelijk gedrag met jou gaat?
Mja,het is met jou en KT hè.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs als het over onzedelijk gedrag met jou gaat?
Dan bouw ik wel een gesloten Kuuks/An/KT-forumpje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Intens veel. Daarom, FOK! mag niet weg,.. want wat moet ik zonder jullie.
CL moet er ook wel in kunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan bouw ik wel een gesloten Kuuks/An/KT-forumpje.
Ahhh. Die arme jongen.quote:
En dat inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wel lastig, als ik die IPBan dan missen we ook de hoofdpersoon
Okee, maar geen bemoeienis van JDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wel lastig, als ik die IPBan dan missen we ook de hoofdpersoon
Niet "An&mcD doen R&P"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zat eerder te denken aan 'Kuukske does R&P'.
Ik moest KEIHARD lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een webcam-authenticatie met tietherkenning inbouwen.
Tepelsoft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een webcam-authenticatie met tietherkenning inbouwen.
Daar komen de chicks tenminste op afquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet "An&mcD doen R&P"?
Dat rijmt tenminste.
Het moet ook niet te druk worden hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar komen de chicks tenminste op af.
Teveel tiet bestaat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het moet ook niet te druk worden hoor.
Ja je moet je nog wel effe schminken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nounou, zó bruin ben ik nou ook weer niet...
Oehw. Leuk!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Gedverdemme, Gordon. Ik FOK! wel verder vanuit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |