Vraag het je pa, of je je spaarrekening mag plunderen, en vraag of hij de WB betaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom heb ik nou geen 5000 euro op de plank liggen en maandelijks genoeg budget om een duurdere auto te onderhouden? Zo'n gave S40 T4 op marktplaats in cream yellow
Wegenbelasting is het probleem niet zo. Meer de verzekeringquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vraag het je pa, of je je spaarrekening mag plunderen, en vraag of hij de WB betaald.
op je pa's naam ook nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wegenbelasting is het probleem niet zo. Meer de verzekering
Vinden ze denk ik niet zo leuk bij een T4quote:
Voor 80 per maand jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Mikkie het volgende:
Voor die T4 die jij bedoelt kom ik met mijn gegevens op veertig euro per maand... da's minder dan ik voor mijn 320d betaal. Moet je als beginneling toch ook wel verzekerd krijgen?
Dat doe je toch niet? Dit is meer Golfjes of Civicjes-achtige taferelen. Een verzekering op je vaders naam, wat voor kleuter ben je dan. Gewoon bij je vader in de verzekering, krijg je korting en bouw je no claim op.quote:
Pica'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef mithrandirrr het volgende:
Als alles goed gaat ben ik komende week de trotse eigenaar van een schitterende blauwe V40 2.0t Europa Sports uit 2003!!!
Ging aanvankelijk voor de S40 kijken maar ik had er geen goed gevoel bij. Auto zou altijd daar in onderhoud zijn geweest en het was gewoon een universele autozaak. Tevens had hij op eigenlijk elk deel wel een klein krasje en hoorde ik toch wel wat rammeltjes met Proefrijden (hoeft niks serieus te zijn).
Toen doorgereden naar de volgende kandidaat (waren immers toch al een goed eind op pad. ). De V40 stond te koop bij Volvo dealer die hem altijd in onderhoud heeft gehad (1 eigenaar). Schitterend exememplaar!! Maar we konden het niet eens worden over de prijs. Later op de middag hebben ze me terug gebeld en maandag laat ik weten of ik akkoord ga. (ik denk het wel)
Klinkt zeker goed! Ben erg benieuwd naar de foto's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef mithrandirrr het volgende:
Als alles goed gaat ben ik komende week de trotse eigenaar van een schitterende blauwe V40 2.0t Europa Sports uit 2003!!!
Ging aanvankelijk voor de S40 kijken maar ik had er geen goed gevoel bij. Auto zou altijd daar in onderhoud zijn geweest en het was gewoon een universele autozaak. Tevens had hij op eigenlijk elk deel wel een klein krasje en hoorde ik toch wel wat rammeltjes met Proefrijden (hoeft niks serieus te zijn).
Toen doorgereden naar de volgende kandidaat (waren immers toch al een goed eind op pad. ). De V40 stond te koop bij Volvo dealer die hem altijd in onderhoud heeft gehad (1 eigenaar). Schitterend exememplaar!! Maar we konden het niet eens worden over de prijs. Later op de middag hebben ze me terug gebeld en maandag laat ik weten of ik akkoord ga. (ik denk het wel)
Moet nog wel een proefrit maken!! Maar met een km stand van 124k maak ik me daar niet zo'n zorgen over!
Klinkt goed! Wel zeker nog even een kritische proefrit maken. En natuurlijk foto's plaatsen als je 'm hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef mithrandirrr het volgende:
Moet nog wel een proefrit maken!! Maar met een km stand van 124k maak ik me daar niet zo'n zorgen over!
Deze toevallig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zag vandaag een duitse volvo estate, zeer nieuw rype; ik herkende de achterkant iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |