Zo stom zijn die amerikanen. Zo tegen zijn tegen die zorgwet van Obama. Qua gezondheidszorg leven die lui in de middeleeuwen.quote:
Daar gaat het niet over, de nadruk ligt imo op force en is dus voornamelijk een politieke boodschap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zo stom zijn die amerikanen. Zo tegen zijn tegen die zorgwet van Obama. Qua gezondheidszorg leven die lui in de middeleeuwen.
Ah, het ontging me dat er geen pijltje naar healt care wees.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zo stom zijn die amerikanen. Zo tegen zijn tegen die zorgwet van Obama. Qua gezondheidszorg leven die lui in de middeleeuwen.
In amerika heffen ze belasting waarmee ze wegen bouwen en de politie betalen etc .. maar een verplichte zorgverzekering/belasting is bij de republikeinen uit den boze. Terwijl dit eigenlijk hetzelfde is.quote:
en zover ik het Amerikaanse systeem een beetje ken, mag de Amerikaanse regering eigenlijk maar weinig ivm met de constitutie een onderdeel is bvb belastingen (No taxation without representation)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In amerika heffen ze belasting waarmee ze wegen bouwen en de politie betalen etc .. maar een verplichte zorgverzekering/belasting is bij de republikeinen uit den boze. Terwijl dit eigenlijk hetzelfde is.
De euro wordt steeds minder waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:
Licht eens toe? Ik vind de informatie op dit plaatje namelijk de grootst mogelijke onzin hier tussen al die veelal leuke en treffende plaatjes.quote:
Nee, deze raakt kant noch wal....quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
Deze vinden de banksters leuk:
[ afbeelding ]
Wel een beetje gemakkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:17 schreef fedsingularity het volgende:
Niet een echte cartoon maar toch wel een scherp plaatje.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of de tekenaar dit zelf als grapje bedoelde maar dit is exact wat er de afgelopen paar jaar is gebeurd.quote:
Er waren wel meer rake strips van deze tekenaar. Ik ben even kwijt waar ik een soort compilatie van de afgelopen maanden zag langskomen. IBM is een notoir voorbeeld van stock buybacks, maar er zijn meer grote voorbeelden en dit komt allemaal niet ten goede van de "echte" economie, sterker nog bedrijven hebben hun balans hiermee alleen maar verziekt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik weet niet of de tekenaar dit zelf als grapje bedoelde maar dit is exact wat er de afgelopen paar jaar is gebeurd.
Yep. Corporate leverage is nu hoger dan in 2007. Een aantal bedrijven moet straks weer nieuwe aandelen gaan uitgeven op minder van de helft van de huidige koersen om de balans te repareren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef drexciya het volgende:
[..]
Er waren wel meer rake strips van deze tekenaar. Ik ben even kwijt waar ik een soort compilatie van de afgelopen maanden zag langskomen. IBM is een notoir voorbeeld van stock buybacks, maar er zijn meer grote voorbeelden en dit komt allemaal niet ten goede van de "echte" economie, sterker nog bedrijven hebben hun balans hiermee alleen maar verziekt.
Laatste week een hele serie van verschijnen over de aandelenmarkt.quote:
Nu ook actueel. Spreiden heeft weinig zin meer nu alles in een bubble zit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:34 schreef Perrin het volgende:
Haha, ja ik wilde 'm eigenlijk ook al posten. De 2008 crisis in een notedop.
Goeie weer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:08 schreef DavidTwente het volgende:
voor de posters, mag ook wel eens gezegd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |