Ik weet niet of de tekenaar dit zelf als grapje bedoelde maar dit is exact wat er de afgelopen paar jaar is gebeurd.quote:
Er waren wel meer rake strips van deze tekenaar. Ik ben even kwijt waar ik een soort compilatie van de afgelopen maanden zag langskomen. IBM is een notoir voorbeeld van stock buybacks, maar er zijn meer grote voorbeelden en dit komt allemaal niet ten goede van de "echte" economie, sterker nog bedrijven hebben hun balans hiermee alleen maar verziekt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik weet niet of de tekenaar dit zelf als grapje bedoelde maar dit is exact wat er de afgelopen paar jaar is gebeurd.
Yep. Corporate leverage is nu hoger dan in 2007. Een aantal bedrijven moet straks weer nieuwe aandelen gaan uitgeven op minder van de helft van de huidige koersen om de balans te repareren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef drexciya het volgende:
[..]
Er waren wel meer rake strips van deze tekenaar. Ik ben even kwijt waar ik een soort compilatie van de afgelopen maanden zag langskomen. IBM is een notoir voorbeeld van stock buybacks, maar er zijn meer grote voorbeelden en dit komt allemaal niet ten goede van de "echte" economie, sterker nog bedrijven hebben hun balans hiermee alleen maar verziekt.
Laatste week een hele serie van verschijnen over de aandelenmarkt.quote:
Nu ook actueel. Spreiden heeft weinig zin meer nu alles in een bubble zit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:34 schreef Perrin het volgende:
Haha, ja ik wilde 'm eigenlijk ook al posten. De 2008 crisis in een notedop.
Goeie weer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |