De groene Audi 80, of de Alfa?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
slipjeje oude auto reed achter me gister!
nee maar het merendeel welquote:
voor 50 cent mag je 1 neushaar kopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Mag ik 50 cent bieden? Dan ken ik nog een leuke (matige) grap.
En dan vakantie?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Groeten uit Zwolle.. Nog 45 minuten wachten op wat laten aftekenen.. En dan heb ik leerjaar 1 afgerond
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.quote:
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra meequote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra mee
Zooi afgetekend, alleen moet ik nog mijn rekenmachine van iemand terugkrijgenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |