SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gelukkig hebben wij verstand van zaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat slecht geïnformeerde manvolk ook!
quote:
Nooit te vroeg! Ochtendseksquote:
Dat was de discussie toch helemaal nietquote:
Dan maakt ie ook geen babyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, het gesprek hier net weer, kleine man ziet een stukje Teen Mom:
"Hm, ik wil geen baby denk ik"
"Misschien denk je daar later anders over"
"Nee! Maar ik wil wel babies maken"
"Eh, schat, als je een baby maakt, heb je een baby"
"Nee hoor, ik heb Durex"
mijn held
Dat zei ik ook al, dat het dan oefenen wasquote:
Mwah, niet perse. Mannen denken alles van borsten te weten, maar ik heb twee vriendinnetjes met neptieten, zijn niet van echt te onderscheiden door de heren.quote:
Nee, slaapquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit te vroeg! Ochtendseks
Hakken van 12 cm, rokjes tot net onder de navel, ja, ik mag die Mexicaanse mode wel
Neppers deinen niet zo lekker als echte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch helemaal niet
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah, niet perse. Mannen denken alles van borsten te weten, maar ik heb twee vriendinnetjes met neptieten, zijn niet van echt te onderscheiden door de heren.
Op het oog dan he.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak met die trekkerij van jou.
Wat doe je dan op?quote:
Dan verf je dat haar maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.
Toen zei hij: Ach rot toch op met je geblondeerde haar, je neptieten en je nepnagels!
Ik ben van mezelf extreem blond, de boobs zijn echt en mijn nagels groeien gewoon goed
Ik ben er ook wel eens van beschuldigd. Ik heb inderdaad borsten die niet helemaal bij mijn postuur passen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.
Toen zei hij: Ach rot toch op met je geblondeerde haar, je neptieten en je nepnagels!
Ik ben van mezelf extreem blond, de boobs zijn echt en mijn nagels groeien gewoon goed
Doe je best.quote:
Manboobs?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens van beschuldigd. Ik heb inderdaad borsten die niet helemaal bij mijn postuur passen.
Dan lijk ik op morticia adamsquote:
Zie je zeker wel of ze echt of nep zijn, op het oog ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah, niet perse. Mannen denken alles van borsten te weten, maar ik heb twee vriendinnetjes met neptieten, zijn niet van echt te onderscheiden door de heren.
Op het oog dan he.
Had gehoopt dat ik wel wakker zou worden door al die tietenquote:
Beetje oud en te ranzig, maar ik hou wel van dat soort donkere vrouwen.quote:
Sorry, ik wist niet dat jij de Ultieme BorstenKenner was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je zeker wel of ze echt of nep zijn, op het oog ook.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij de Ultieme BorstenKenner was.
Onder de gordel.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij de Ultieme BorstenKenner was.
quote:
Ik, negatief?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks, jij was net ook heel negatief
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef El_Matador het volgende:
1 keer gedanst met een meid met neptieten (Colombiaanse, daar is het nogal gebruikelijk).
Walgelijk.
Do I have to?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo'n zus die nooit iets positiefs kan zeggen, gék word ik ervan.
Kom ik van de kapper en laat blij mijn haar zien: Nou, ik zie helemaal niets anders.
Laat Peuter een koprol zien, waar hij heel trots op is: Ja, totdat je van de bank dondert en iets breekt.
Waarom niet zeggen: Wat goed Peuter! Wat leuk L-E, je haar zo! Ofzoiets?
Altijd een hekel aan dat soort mensen met hun eeuwige negativiteit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Kom ik van de kapper en laat blij mijn haar zien: Nou, ik zie helemaal niets anders.
Laat Peuter een koprol zien, waar hij heel trots op is: Ja, totdat je van de bank dondert en iets breekt.
Realistquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Jij hebt neptieten?quote:
Kost me best wat energie ja. Vind het met name lastig dat ze naar Peuter toe ook zo is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd een hekel aan dat soort mensen met hun eeuwige negativiteit.
Walgelijk is dat. Mijn moeder is zo iemand. Kankerzooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Ja, dan doet ze verdorie maar alsof, pfffquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kost me best wat energie ja. Vind het met name lastig dat ze naar Peuter toe ook zo is.
Lijkt me ook erg trouwens, als je nooit eens blij bent in je leven.
quote:
Ja en alleen maar de negatieve kanten van dingen kunt zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kost me best wat energie ja. Vind het met name lastig dat ze naar Peuter toe ook zo is.
Lijkt me ook erg trouwens, als je nooit eens blij bent in je leven.
Dat wist ik heul nie.quote:
Nee dat is handigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dan doet ze verdorie maar alsof, pfff
Ze zegt gewoon eerlijk wat ze vind en naar ik aanneem vindt ze het niet nodig om jou positieve dingen voor te liegen om jou een goed gevoel te geven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Das waar.quote:
Dát is echt walgelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dan doet ze verdorie maar alsof, pfff
Nou, als het om mijn haar gaat boeit het me niet zo. Maar een kind van 3 neersabelen dat vol trots iets laat zien, nee. Niets aan zulk gedrag kan ik waarderen, flikker toch op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon eerlijk wat ze vind en naar ik aanneem vindt ze het niet nodig om jou positieve dingen voor te liegen om jou een goed gevoel te geven.
Ik kan het wel waarderen, zulk gedrag. Een compliment van zo iemand is ook écht wat waard.
Jij hoeft ook niet alles te wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wist ik heul nie.
Minpuntje. Nou ja, 2 dan.
Complimentjes kunnen ook waarde hebben als iemand gewoon positief is hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon eerlijk wat ze vind en naar ik aanneem vindt ze het niet nodig om jou positieve dingen voor te liegen om jou een goed gevoel te geven.
Ik kan het wel waarderen, zulk gedrag. Een compliment van zo iemand is ook écht wat waard.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kan je in je pyjama rijden?
och, wtf, ik ga wel even...pyjama en blote voeten gaat prima. later!
Er is maar 1 babe, dat weet je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet alles te wetenOch, your loss babe
quote:
Je kunt toch blij zijn voor een ander die daar overduidelijk blij over is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel niet eens expres?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, als het om mijn haar gaat boeit het me niet zo. Maar een kind van 3 neersabelen dat vol trots iets laat zien, nee. Niets aan zulk gedrag kan ik waarderen, flikker toch op.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je dat varkentje eens voor aan het spit
Dat is mogelijk. Dan nog vind ik het niet leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel niet eens expres?
Dat zal best.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Complimentjes kunnen ook waarde hebben als iemand gewoon positief is hoor.
Dan nogquote:
een kuus is een kuusquote:
Is niet voor iedereen even makkelijk om oprecht blij te zijn omdat iemand anders ergens blij mee is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt toch blij zijn voor een ander die daar overduidelijk blij over is.
Ontbijt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je dat varkentje eens voor aan het spit
Mijn kuus wil je niet eens op je bordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een kuus is een kuus
1 voor allen....allemaal op mijn bord
Dan ben je dus gewoon egoïstischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen even makkelijk om blij te zijn omdat iemand anders ergens blij mee is.
Ik heb weinig tot geen begrip voor mensen die hun leven vullen met negativiteit. Ik walg er steeds meer van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen even makkelijk om blij te zijn omdat iemand anders ergens blij mee is.
Nee..vals kreng dat het isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn kuus wil je niet eens op je bord
Preciesquote:
Uiteraard is dat het ook niet. Maar als ik naar mezelf kijk dan gebeurd dat soms gewoon (wel aan het afleren) en achteraf heb ik dan vaak wel van (kut, had ik beter zus of zo kunnen doen' Denk ook wel dat ze zich daar van bewust is en zal ook wel een diepere rede achter zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Dan nog vind ik het niet leuk.
Jij welquote:
/carequote:
Dat soort mensen mijd ik dan ook als de pest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen even makkelijk om oprecht blij te zijn omdat iemand anders ergens blij mee is.
Mensen die blij zijn voor iemand anders "om er vanaf te zijn" en zodat ze meer bemind worden is net zo goed egoïstisch te noemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon egoïstisch
Ik over het algemeen ook. Maar hoe moet dat als het familie is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort mensen mijd ik dan ook als de pest.
Ja inderdaad, kost teveel energie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort mensen mijd ik dan ook als de pest.
Dat Nederlands calvinismequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zal best.
Ik weet wel dat ik een keer tegen iemand zei (ongevraagd zelfs!): hé, wat zit je haar leuk zo! Toen kreeg ik wel terug van "Wat leuk dat jíj dat nu zo zegt want dan weet ik dat het ook écht leuk is, en niet dat mensen dat zeggen omdat het toevallig anders zit!"
Woorddeflatie (ze noemen dat ook wel eens woordinflatie maar die term snap ik niet zo goed) vind ik niet goed.
Ja alleen niemand merkt het omdat het achter de rug om is danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die blij zijn voor iemand anders "om er vanaf te zijn" en zodat ze meer bemind worden is net zo goed egoïstisch te noemen.
Juistemquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kost teveel energie.
Sommige mensen zouden wat positiever in het leven moeten staan, en wat meer de kleine dingen waarderen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot geen begrip voor mensen die hun leven vullen met negativiteit. Ik walg er steeds meer van.
True. Dat bedoelen we dan ook niet. Je kan ook in jezelf zoeken, een groot mens zijn, en oprecht blij zijn, oprecht positief. Alles omlaag halen waar een ander blij van wordt is gewoon stom. Dat gezeik maakt de wereld zo kut.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die blij zijn voor iemand anders "om er vanaf te zijn" en zodat ze meer bemind worden is net zo goed egoïstisch te noemen.
Heb een fikse ruzie met mijn ma gehad daarover. Klaagde dat haar broertje die op ziekenbezoek kwam bij haar wel 3 uur bleef.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook. Maar hoe moet dat als het familie is?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Dat bedoelen we dan ook niet. Je kan ook in jezelf zoeken, een groot mens zijn, en oprecht blij zijn, oprecht positief. Alles omlaag halen waar een ander blij van wordt is gewoon stom. Dat gezeik maakt de wereld zo kut.
Dus omdat je niet op elk ding positief reageert waardeer je de kleine dingen niet? Beetje scheve vergelijking al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kost teveel energie.
Sommige mensen zouden wat positiever in het leven moeten staan, en wat meer de kleine dingen waarderen.
Ja ze snappen ons weer niet hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Dat bedoelen we dan ook niet. Je kan ook in jezelf zoeken, een groot mens zijn, en oprecht blij zijn, oprecht positief. Alles omlaag halen waar een ander blij van wordt is gewoon stom. Dat gezeik maakt de wereld zo kut.
En nu? Non-speaking terms? Zo'n moeder had ik ook ja, het is best een familiedingetje, die negativiteit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een fikse ruzie met mijn ma gehad daarover. Klaagde dat haar broertje die op ziekenbezoek kwam bij haar wel 3 uur bleef.
Ik zei: je moet godverdomme blij zijn dat mensen om je geven en 160 km rijden om jou te bezoeken.
Dat leidde een enorme ruzie in waar alles is gezegd wat op onze harten lag. Gelukkig weet ik nu dat ik van haar de kanker mag krijgen, iets wat ik haar nu juist niet toewenste.
Zijn vaak ook de mensen die over elk ding iets te zeuren hebben he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat je niet op elk ding positief reageert waardeer je de kleine dingen niet? Beetje scheve vergelijking al zeg ik het zelf.
Wat heeft het voor zin om instantaan negatief te reageren op iemands geluk? Wie heb je daarmee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat je niet op elk ding positief reageert waardeer je de kleine dingen niet? Beetje scheve vergelijking al zeg ik het zelf.
Ja, ik heb duidelijk mijn teleurstelling in haar (afwezigheid van) keuzes laten blijken. Gelukkig kan ik met mijn vader en zusje prima door 1 deur al zijn ze het niet met mij eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
En nu? Non-speaking terms? Zo'n moeder had ik ook ja, het is best een familiedingetje, die negativiteit.
Maat van me is er ook zo 1.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om instantaan negatief te reageren op iemands geluk? Wie heb je daarmee?
Een onderbouwde mening geven is iets anders. Kritiek, vraagtekens ook.
Maar als iemand trots zijn nieuwe auto laat zien, dan ga je toch niet beginnen over hoeveel wegenbelasting of benzineverbruik dat wel niet kost?
Precies.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om instantaan negatief te reageren op iemands geluk? Wie heb je daarmee?
Maar als iemand trots zijn nieuwe auto laat zien, dan ga je toch niet beginnen over hoeveel wegenbelasting of benzineverbruik dat wel niet kost?
Ik wel want auto's zijn stom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Johquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je er niet in kan rijden en bier drinken tegelijk?quote:
Dat kan heel goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je er niet in kan rijden en bier drinken tegelijk?
Inruilwaarde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maat van me is er ook zo 1.
Iemand helemaal blij met zijn nieuwe auto, en dan heeft hij het over een slechte inruilwaarde, of een kennis die met dat type alleen maar problemen heeft gehad. Enz.
Tenzij diegene van plan is dezelfde auto te kopen. Dan is 't natuurlijk een relevante vraag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hoeveelheden die Q wegslempt in combinatie met Oude Gracht en fietsende studenten valt bij mij onder "niet kunnen"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
Alleen mag dat niet van oom agent.
God, dat is echt mijn familie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maat van me is er ook zo 1.
Iemand helemaal blij met zijn nieuwe auto, en dan heeft hij het over een slechte inruilwaarde, of een kennis die met dat type alleen maar problemen heeft gehad. Enz.
Ja die maat van me is sowieso alleen nog maar aan het klagen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inruilwaarde.
Alsof je iets koopt om ervanaf te raken.
Dat ligt niet aan Q he, dat ligt aan die achterlijke fietsersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hoeveelheden die Q wegslempt in combinatie met Oude Gracht en fietsende studenten valt bij mij onder "niet kunnen"
Oh, ik klaag ook (teveel), maar dat inspireert om dingen te verbeterenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die maat van me is sowieso alleen nog maar aan het klagen.
Werk is kut, huis is duur, te weinig tijd bla bla bla
Ik vind het heel erg boeiend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend ook, nutteloze discussie
omdat je een auto hebt met lage inruilwaarde?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend ook, nutteloze discussie
Ja dat doet ie dus niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik klaag ook (teveel), maar dat inspireert om dingen te verbeteren
En geeft meer energie om los te gaan.
Losgaan
Een sedan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je een auto hebt met lage inruilwaarde?
Dat merk ikquote:
Dus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je een auto hebt met lage inruilwaarde?
Eh, nee.quote:
Risico nemen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doet ie dus niet.
Zeg regelmatig tegen hem dat ie dan ander werk moet gaan zoeken ofzo, maar dat doet ie niet.
Is geen type om risico's te nemen.
Uiteraard! Waarom zou je immers verder willen in je leven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Risico nemen!
Mijn familie vindt vaak dat ik te losbandig leef. Omdat ik graag een betere baan wil, en dus mijn vetrouwde baan op het spel zet daarvoor.
Ik heb niet de indruk dat jij erg losbandig leeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Risico nemen!
Mijn familie vindt vaak dat ik te losbandig leef. Omdat ik graag een betere baan wil, en dus mijn vetrouwde baan op het spel zet daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij erg losbandig leeft.
Maar ik ken je niet goedIk leef heul niet losbandig, ben zo braaf als wat. Dat zegt wel iets over hoe zij naar me kijken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rest van familie keurde meestal ook mijn keuzes af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Risico nemen!
Dat idee ja. "Het gaat toch goed zo?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Waarom zou je immers verder willen in je leven?
Dan zijn ze gewoon niks gewend, dat is wat andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leef heul niet losbandig, ben zo braaf als wat. Dat zegt wel iets over hoe zij naar me kijken he?
Moeders die af en toe een pilletje slikken worden uiteraard met de nek aangekeken (hier op FOK! sowieso).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leef heul niet losbandig, ben zo braaf als wat. Dat zegt wel iets over hoe zij naar me kijken he?
En erkennen dat je soms de foute keuzes maakt en ervan lerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rest van familie keurde meestal ook mijn keuzes af.
Toegeven dat sommige ook niet zo handig waren.
Maar beter risico nemen en op mijn bek gaan dan maar veilig blijven door gaan in een situatie waarin je ook niet gelukkig bent.
Pek en veren!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moeders die af en toe een pilletje slikken worden uiteraard met de nek aangekeken (hier op FOK! sowieso).
Al mijn keuzes worden afgekeurd. Maar ondertussen heb ik alles wel helemaal in mijn eentje voor elkaar gebokst, ben ik meer dan trots op. Dat maakt ook dat hun goedkeuring niet meer nodig is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rest van familie keurde meestal ook mijn keuzes af.
Toegeven dat sommige ook niet zo handig waren.
Maar beter risico nemen en op mijn bek gaan dan maar veilig blijven door gaan in een situatie waarin je ook niet gelukkig bent.
Jij in een modderbad met pek en losse veertjes die tegen een zonsondergang over je neptieten dwarrelenquote:
Nee, jij niet meer natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij in een modderbad met pek en losse veertjes die tegen een zonsondergang over je neptieten dwarrelen
Sowieso veel mensen met teveel nek op fok...teveel van alles eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moeders die af en toe een pilletje slikken worden uiteraard met de nek aangekeken (hier op FOK! sowieso).
Daar vroeg je om, sloerie.quote:
Dat heb je sowieso toch niet nodig, het is immers je eigen leven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Al mijn keuzes worden afgekeurd. Maar ondertussen heb ik alles wel helemaal in mijn eentje voor elkaar gebokst, ben ik meer dan trots op. Dat maakt ook dat hun goedkeuring niet meer nodig is.
Ah. Groeide jij ook op voor galg en rad?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Al mijn keuzes worden afgekeurd. Maar ondertussen heb ik alles wel helemaal in mijn eentje voor elkaar gebokst, ben ik meer dan trots op. Dat maakt ook dat hun goedkeuring niet meer nodig is.
quote:
Ik vind het wel een geinig forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sowieso veel mensen met teveel nek op fok...teveel van alles eigenlijk
Natuurlijk! Ik was altijd al die gekke, die ene die niet heel ordinair plat Amsterdams praat en er dus altijd een beetje buiten zal vallen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Groeide jij ook op voor galg en rad?
Kans verkeken.quote:
Jij hebt je quotum al opgemaakt.quote:
ik las scrotumquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt je quotum al opgemaakt.
Oh maar dat ben ik ook. Ik ben en blijf altijd het zwarte schaapje, maar toch houden ze van me, béééhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik was altijd al die gekke, die ene die niet heel ordinair plat Amsterdams praat en er dus altijd een beetje buiten zal vallen.
quote:
True. Maar vroeger wilde ik wel graag dat mijn familie iets leuks over me zou zeggen. Een beetje waardering, of erkenning. Die behoefte wordt steeds minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso toch niet nodig, het is immers je eigen leven.
Alsof daar een quotum voor isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt je quotum al opgemaakt.
Ik hoef helemaal niks meer te slikkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof daar een quotum voor is
Dus niet zeuren en gewoon slikken
Mijn ouders zijn tergend links, afgrijselijk burgerlijk (hoewel ze hard beweren van niet) en bijzonder intolerant (van die PvdA-"tolerantie"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik was altijd al die gekke, die ene die niet heel ordinair plat Amsterdams praat en er dus altijd een beetje buiten zal vallen.
Het geeft ook wel wat vrijheid hoor. Alles wat ik doe is toch niet goed, dus ik kan álles doen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik ook. Ik ben en blijf altijd het zwarte schaapje, maar toch houden ze van me, béééh
Dit is geen bord meer, maar een complete IKEA-inboedel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks meer te slikken
Snap ik. Maarja, zolang je zelf maar weet wat je waard bent, is veel belangrijker dan op erkenning wachten van die het toch niet gaan gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Maar vroeger wilde ik wel graag dat mijn familie iets leuks over me zou zeggen. Een beetje waardering, of erkenning. Die behoefte wordt steeds minder.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks meer te slikken
De tering, heeft Peu jouw account gehackt ofzo?quote:
Er is weinig vervelenders dan erkenning krijgen voor iets van mensen die er geen verstand van hebben. Dat je weet dat ze het alleen maar zeggen om jou te pleasen maar dat ze hun "mening" op geen enkele manier hard kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik. Maarja, zolang je zelf maar weet wat je waard bent, is veel belangrijker dan op erkenning wachten van die het toch niet gaan geven
[..]
Jawel hoor
Helemaal waar. Maar dat is een proces waar tijd overheen gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik. Maarja, zolang je zelf maar weet wat je waard bent, is veel belangrijker dan op erkenning wachten van die het toch niet gaan geven
quote:
Wat is er mis met mensen pleasen? Waarom moet je overal je ongezouten mening over geven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is weinig vervelenders dan erkenning krijgen voor iets van mensen die er geen verstand van hebben. Dat je weet dat ze het alleen maar zeggen om jou te pleasen maar dat ze hun "mening" op geen enkele manier hard kunnen maken.
Sarcasme, herken hetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering, heeft Peu jouw account gehackt ofzo?
damn Googlequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering, heeft Peu jouw account gehackt ofzo?
Je hoeft niet altijd een mening ergens over te hebben. Je kunt iets ook gewoon niet weten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen pleasen? Waarom moet je overal je ongezouten mening over geven?
'Verstand'? Waar héb jij het over joh?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is weinig vervelenders dan erkenning krijgen voor iets van mensen die er geen verstand van hebben. Dat je weet dat ze het alleen maar zeggen om jou te pleasen maar dat ze hun "mening" op geen enkele manier hard kunnen maken.
Maar dat gaat al zo hard die tijdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar dat is een proces waar tijd overheen gaat.
Ik spuug bloed atm, dus ik zou maar oppassen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als je wangetjes weer normaal zijn
En dat staat blij zijn voor een ander in de weg?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een mening ergens over te hebben. Je kunt iets ook gewoon niet weten.
Anaal is (bijna) altijd een optie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik spuug bloed atm, dus ik zou maar oppassen...
Geil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar voel je niks van hoor dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij totaalruptuur na een bevalling.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anaal is (bijna) altijd een optie.
beter dan vuur iigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MissB kauwt op maagdenvliesjesquote:
quote:
quote:
Als je gelijk na een bevalling direct behoefte hebt aan pompende seks, dan is er volgens mij echt een steekje los.quote:
Ik heb het niet over een koprol van een peuter of het nieuwe kapsel. Maar stel dat jij je boek nu af hebt en iemand met totaal geen verstand van boeken (ik bijvoorbeeld) zegt dat het een goed boek is. Dat is echt een heel naar "compliment" omdat je weet dat diegene dat alleen maar zegt om jou te pleasen. Daarmee staat de rest wat diegene tegen jou zegt wat jou goed laat voelen gelijk op losse schroeven.quote:
Ik heb echt het gevoel dat jij totaal niet begrijpt waar wij het over hebben..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een koprol van een peuter of het nieuwe kapsel. Maar stel dat jij je boek nu af hebt en iemand met totaal geen verstand van boeken (ik bijvoorbeeld) zegt dat het een goed boek is. Dat is echt een heel naar "compliment" omdat je weet dat diegene dat alleen maar zegt om jou te pleasen. Daarmee staat de rest wat diegene tegen jou zegt wat jou goed laat voelen gelijk op losse schroeven.
Wie weet wat voor fetish diegene heeftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je gelijk na een bevalling direct behoefte hebt aan pompende seks, dan is er volgens mij echt een steekje los.
Waarom zou die persoon dat zeggen om te pleasen en niet omdat ie het meent?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een koprol van een peuter of het nieuwe kapsel. Maar stel dat jij je boek nu af hebt en iemand met totaal geen verstand van boeken (ik bijvoorbeeld) zegt dat het een goed boek is. Dat is echt een heel naar "compliment" omdat je weet dat diegene dat alleen maar zegt om jou te pleasen. Daarmee staat de rest wat diegene tegen jou zegt wat jou goed laat voelen gelijk op losse schroeven.
Je zit op FOK!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat jij totaal niet begrijpt waar wij het over hebben..
Ik ken ze hoor, de moeders die trots vertellen in de kraamweek seks te hebben gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je gelijk na een bevalling direct behoefte hebt aan pompende seks, dan is er volgens mij echt een steekje los.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zit op FOK!
Autisme is een levenswijze hier.
Het is allemaal zo uitgelubberd daar dat ze het waarschijnlijk niet eens heeft gemerkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken ze hoor, de moeders die trots vertellen in de kraamweek seks te hebben gehad.
Waarschijnlijk liegen ze. Hoeren.
Anaal ging het overquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is allemaal zo uitgelubberd daar dat ze het waarschijnlijk niet eens heeft gemerkt.
Hele slechte seks waarschijnlijk. Een zwoele blik en de laatste restjes vruchtwater worden door het kraambed gesquirt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken ze hoor, de moeders die trots vertellen in de kraamweek seks te hebben gehad.
Omdat dat in dit geval niet kan. Je kunt natuurlijk wel vertellen dat je het een leuk boek vond, maar da's totaal anders natuurlijk. Dat is waarschijnlijk wel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou die persoon dat zeggen om te pleasen en niet omdat ie het meent?
Ik zou dolgraag erkenning voor m'n werk krijgen van een leek, ik word er echt de godganse tijd op aangevallen voor leken die het allemaal beter weten.
Dat groeit weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is allemaal zo uitgelubberd daar dat ze het waarschijnlijk niet eens heeft gemerkt.
Wij zitten inderdaad niet op dezelfde golflengte vrees ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat jij totaal niet begrijpt waar wij het over hebben..
Maar niet iedereen is totaal uitgescheurd na een bevalling hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je schrijft zo'n boek vaak toch voor leken? Als zij het maar leuk vinden om te lezen. Ik zou meer waarde hechten aan hun mening.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat dat in dit geval niet kan. Je kunt natuurlijk wel vertellen dat je het een leuk boek vond, maar da's totaal anders natuurlijk. Dat is waarschijnlijk wel leuk om te horen.
Ach ja, ik kan me er niet zo druk over maken, het zijn ook niet mijn ouders die zo reageren, meer de rest van de familie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat dat in dit geval niet kan. Je kunt natuurlijk wel vertellen dat je het een leuk boek vond, maar da's totaal anders natuurlijk. Dat is waarschijnlijk wel leuk om te horen.
Bingo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zit op FOK!
Autisme is een levenswijze hier.
WEL!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is totaal uitgescheurd na een bevalling he
quote:
Shanghai Kissquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig aan de kegeloefeningen
Dat kan niemand. Inschatten echter wel.quote:
Ja, dat zeker. Maar er is dus een groot verschil tussen een leek die een boek leuk vindt, of een leek die beweert dat een boek goed is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je schrijft zo'n boek vaak toch voor leken? Als zij het maar leuk vinden om te lezen. Ik zou meer waarde hechten aan hun mening.
Ja, maar dat zul je nooit wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar er is dus een groot verschil tussen een leek die een boek leuk vindt, of een leek die beweert dat een boek goed is.
Ook daar hebben sommige problemen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Inschatten echter wel.
Als Samzz een tekening post, ga ik toch echt niet beweren dat dat ene lijntje beter had gekund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar er is dus een groot verschil tussen een leek die een boek leuk vindt, of een leek die beweert dat een boek goed is.
Dat is niet waar. Als mijn boek uitkomt en de overbuurvrouw die nooit een boek leest vindt het fan-tas-tisch, maakt dat me blijer dan wanneer Mulisch dat zou vinden. Even los van het feit dat hij dood is en niets meer te vinden heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik pas altijd op met generalisaties.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Inschatten echter wel.
Sarcasme?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook daar hebben sommige problemen mee
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik pas altijd op met generalisaties.
Dat was dan ook niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als mijn boek uitkomt en de overbuurvrouw die nooit een boek leest vindt het fan-tas-tisch, maakt dat me blijer dan wanneer Mulisch dat zou vinden. Even los van het feit dat hij dood is en niets meer te vinden heeft.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Samzz een tekening post, ga ik toch echt niet beweren dat dat ene lijntje beter had gekund.Het mooie is, bij mijn werk doen mensen dat dus wel. Vooral bij ondertiteling kan iedereen het zelf beter. En het is raar dat ik niet naar het Engels vertaal want dat doen ze zelf wel regelmatig. En zo word ik regelmatig afgezeken door zogenaamde vrienden, alsof mijn studie en 5 jaar werkervaring niets voorstellen. Ik zou heel graag willen dat zo'n 'leek' dan eens zegt: 'O tof, dat lijkt me hartstikke lastig! Ik zou het echt niet kunnen!' Nee, dat heb ik nog nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, er staan wel meer quotes in dit topic die je onder die opmerking kan plaatsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet wat ik bedoelde.
Het lijkt erop dat onze denkwijzen dermate verschillen dat het niet veel zin meer heeft om erop door te gaan.
Jouw beroep is dan ook ernstig ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is, bij mijn werk doen mensen dat dus wel. Vooral bij ondertiteling kan iedereen het zelf beter. En het is raar dat ik niet naar het Engels vertaal want dat doen ze zelf wel regelmatig. En zo word ik regelmatig afgezeken door zogenaamde vrienden, alsof mijn studie en 5 jaar werkervaring niets voorstellen. Ik zou heel graag willen dat zo'n 'leek' dan eens zegt: 'O tof, dat lijkt me hartstikke lastig! Ik zou het echt niet kunnen!' Nee, dat heb ik nog nooit gehad
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw beroep is dan ook ernstig ondergewaardeerd.
Of de standaard opmerkingen van mensen in de bouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is, bij mijn werk doen mensen dat dus wel. Vooral bij ondertiteling kan iedereen het zelf beter. En het is raar dat ik niet naar het Engels vertaal want dat doen ze zelf wel regelmatig. En zo word ik regelmatig afgezeken door zogenaamde vrienden, alsof mijn studie en 5 jaar werkervaring niets voorstellen. Ik zou heel graag willen dat zo'n 'leek' dan eens zegt: 'O tof, dat lijkt me hartstikke lastig! Ik zou het echt niet kunnen!' Nee, dat heb ik nog nooit gehad
Je bent vertaalster? Gokje hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel schuldig aan. Verwacht vaak veel van anderen, zeker op mijn werk. Best frustrerend af en toe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of de standaard opmerkingen van mensen in de bouw.
Van jouw werk kun je niet moe worden.
Voorovergebogen over het bureau hangen en suggestieve opmerkingen maken horen anders ook tot jouw takenpakketquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook altijd maar een 'secretaresse', alsof ik niets anders doe dan koffie halen en typen
Ja precies, maar daar hoor je nooit iemand overquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorovergebogen over het bureau hangen en suggestieve opmerkingen maken horen anders ook tot jouw takenpakket
Doe mij maar een cappucino MissBquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook altijd maar een 'secretaresse', alsof ik niets anders doe dan koffie halen en typen
De secretaresses, de IT'er en de schoonmakers zijn de mensen die je te vriend moet houden. Zonder hun steun dondert elk bedrijf in elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, maar daar hoor je nooit iemand over
quote:
Mensen denken dat je als kroegbaas ook alleen maar biertjes tapt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Vooral veel klagen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
Ik red wel eens mensenlevens, daar hoor je ook nooit iemand over.
Jij bent ook gewoon een kleine grote heldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
We worden allemaal keihard ondergewaardeerdDus dan is het toch geweldig als iemand even zegt: doe je goed hoor
Ik ben niet in de positie taalnazi uit te hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn excuses, er moest nog een c bij.
Hey CL, jij woont toch in Wageningen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
We worden allemaal keihard ondergewaardeerdDus dan is het toch geweldig als iemand even zegt: doe je goed hoor
Zou ook wel lekker in bad willen nuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Ik ga Belangrijke Dingen doen. In bad met Peuter bijvoorbeeld.
Of jouw timing is bewonderenswaardig, of je leest mee.quote:
ik las niet mee dus maar hoezo bewonderenswaardig?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of jouw timing is bewonderenswaardig, of je leest mee.
Goeie verjaardag vandaag!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
Wat is er in Arnhem dan en waarom zou ik met dit weer met de fiets gaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey CL, jij woont toch in Wageningen?
Moet jij niet op de fiets naar Arnhem zitten nu?
Mensen die levens redden krijgen minder betaald dan mensen die levens verwoesten. Een rare wereld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik vind dat superknap
Ik kan niet eens mond-op-mond
1 of andere naakte fietstocht vandaag geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er in Arnhem dan en waarom zou ik met dit weer met de fiets gaan?
Hebben ze goed weer voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 of andere naakte fietstocht vandaag geloof ik
ikke wel!!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:12 schreef Delan het volgende:
[..]
ikke wel!!!!!Op poppen is het veul leuker dan op mensen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoop het dan ook nooit in het echt mee te hoeven maken! maar als dat wel zo is dan weet ik in ieder geval dat ik goed genoeg geoefend heb op een popquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op poppen is het veul leuker dan op mensen hoor
Daar is de lunchroom niet verantwoordelijk voor hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:25 schreef JoeBravo het volgende:
Lunchrooms ingesteld op kinderen, ik houd ervan
0,0 moeite ventje rustig te houden
Je mag wel oefenen op mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
hoek met speelgoed hier. Dat houdt hem lekker bezig en rustigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is de lunchroom niet verantwoordelijk voor he
Dan nog. Een goed voorbereide ouder heeft dat zelf bij zichquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoek met speelgoed hier. Dat houdt hem lekker bezig en rustig
Dan kan het nog wel lekker zijn als het er is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog. Een goed voorbereide ouder heeft dat zelf bij zich
dan nog werkt dit beter: 'nieuw' speelgoedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leve de nintendo DSquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach laat me toch evenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel lekker zijn als het er is.
Zeik niet zo.
Ja dat is wel een pluspunt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog werkt dit beter: 'nieuw' speelgoed
ja.quote:
Ach wat weet jij daar nou van?quote:
donkergrijs hier, kan ieder moment losbarstenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat was iedereen aan het klagen over het weer trouwens, hier schijnt de zon volop
Hier schijnt ook de zonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat was iedereen aan het klagen over het weer trouwens, hier schijnt de zon volop
heerlijk, voelt echt als thuiskomenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wat weet jij daar nou van?
Hoe bevalt het huisje?Kleine man blij met zijn kamer?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heerlijk, voelt echt als thuiskomen
Cars dekbed op z'n bed, dus hij is tevreden
Maar die van mij blijft toffer. Ik gun het hem ook wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
Hey MissB, er komt binnenkort een update uit naar Android 2.3 voor het toestel van je kleine man.
Dan heeft hij dus wel een beter toestel als jij hebt.
Dan is die van jou niet toffer meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die van mij blijft toffer. Ik gun het hem ook wel.Zo ben ik
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is die van jou niet toffer meer.
Die van je kiddo is een stuk nieuwer
Die van hem bedoel je? Volgens mij welquote:
Ja die van jou intereseert me niet he, daar hoef ik geen garantie op te geven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van hem bedoel je? Volgens mij wel
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die van jou intereseert me niet he, daar hoef ik geen garantie op te geven.
Ja weet wel wat ik verkoop hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True! Ik heb nog geen klachten gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |